3.

63 6 0
                                    

„Ne, nechci se vracet," Chloe se odmlčí a pohrává si s pramenem vlasů.

„Jen ti říkám, že je to tu otřesný a všechno jde do kytek," zamručí a jako odpověď se jí dostane jen rámus.

„Talio, posloucháš mě vůbec, nebo jsi právě zjistila, že Ed Sheeran vydal novou písničku?" zeptá se podezřívavě a tiskne si mobil k uchu ramenem, zatímco si zašívá díru na svém oblíbeném tričku s kaktusy.

„Hej, já tě slyším. To Dorinka dělá problém, asi má pocit, že je čas krmení, tak mi skáče po mobilu," odmlčí se a následuje další tlumený zvuk šustění spolu se štěkotem.

„A navíc," řekne zcela vážně, Chloe se ji představuje pozvednutým prstem a přimhouřenýma očima.

„On opravdu vydal novou písničku," dodá o něco opatrněji a Chloe se zasměje.

„No co? Kdybys nezavolala, hrála by mi tu už po šestnácté. Teď jsem jen na ubohé patnáctce," zamručí uraženě.

„Hej, opravdu chceš strávit odpoledne tím, že budeš poslouchat písničky Eda Sheerana a vykašleš se na svoji kamarádku?" zeptá se, ale v jejím hlase se zračí pobavenost. Opravdu je ráda, že své kamarádce zavolala. Po chvilce ticha, kdy Talia nejspíš přemýšlí, zda ukončit hovor, se ozve zabručení a povzdech.

„Stejně to platíš ty, takže to je fuk. A? Pořád jsi mi nedořekla to s tím úžasně božským klukem, který ti zlomil srdce." Tak ta to teda vůbec ale vůbec nepřeháněla.

„Nezlomil mi srdce. Viděli jsme se ve stejný den, pokaždé na takových pět minut. Jak bych se mohla zamilovat tak rychle? Je to vůbec možný, nebo to má časový omezení?" uvažuje nahlas, jehlou provlékne bílou niť a na konci udělá suk.

Ale on byl tak... krásný. A fakt hodný. Do té doby, než ji znovu spatřil. To vypadala tak hrozně? Že by měla na tváři taky kus špaget a on utíkal pouze před novým mimozemským druhem. Povzdechne si nahlas do telefonu a Talia se tlumeně zasměje.

„Takže říkáš, že ti z nebe poslali kluka, který dělal, že tě neznal ani ne po dvaceti čtyřech hodinách?" na chvíli se odmlčí, „A byl to aspoň zrzek?" zeptá se zaujatě a Chloe vybuchne smíchy, jehla ji spadne z rukou, takže se velmi rychle uklidní a hledá ji na zemi, také si mobil položí na zem a zapne reproduktor. Plazí se po čtyřech a šmátrá opatrně rukou po koberci.

„Ne, měl krásné hnědé vlasy protkané paprsky světla," zacvrliká poeticky a stále se plazí po zemi. Tady je. Zvedne jehlu do ruky a pokračuje ve své činnosti.

„Hmm-mm," dostane se jí jakoby z dálky.

„Talio, co děláš?" zeptá se.

„Nic," odsekne a Chloe vmžiku ví, že právě sleduje videoklip oné prokleté písničky.

„Tak mu napiš," řekne konečně nahlas, nejspíš už se vzdala svojí posedlosti a rozhodla se rozdávat moudré rady. Výborně.

„Ale on mi už napsal," řekne Chloe tiše a vzpomene si na zprávu, která ji došla hned ráno, den poté, co se potkali. Vybaví se jí i přesná slova, která tam stála.

„'Jsem rád, že jsme se potkali, Chloe.'" zarecituje Chloe do telefonu viditelně znuděným hlasem.

„Super, takže... co řešíš?"

„Řeším to, že tam u auta se zachoval jako úplnej idiot. Řekni, že je blbost, aby si nepamatoval holku, kterou potkal před dvěma hodinama." Na to Talia nic neřekne a jen si povzdechne.

Once Upon a Martinez twinsKde žijí příběhy. Začni objevovat