Jisoo günlüğü okumaya devam etti.
Onu bu kadar çok düşünmem, o gün yanıma geldiğinde hissettiklerim...Bunlar beni korkutuyordu. Onu aklımdan çıkarmalıydım. Bir kız için bu kadar reaksiyon göstermem doğru değildi.
Neyseki ondan kaçmayı başardım. İki yıl boyunca ona pek rastlamadım. Erkek arkadaşlarım oldu, yakın arkadaşlarım kafamı dağıttı. Onu neredeyse unutmuştum. Bugüne kadar.
Kapıdan yavaşça içeri süzüldüğünü gördüm. Bir melek gibi. Bunu neden yazdım ki. Of. Silgiyi de bulamıyorum.Neyse kalsın. Zaten sen,günlük, sen onun hakkında böyle düşünmediğimi biliyorsun.
Ona göz ucuyla bakıyordum. Tek ümidim benimle aynı sınıfta olmamasıydı. Ama hayır, adımlarını benim sırama yönlendirdi. Başımı tamamen eğip müzik dinliyor gibi yaptım. Yanım boştu ve oturacağını biliyordum.
Evet, geldi ve oturdu. Ama ben hâlâ tepkisizdim. O da büyük bir ihtimalle kulağımdaki kulaklıklar yüzünden onu fark etmediğimi düşünmüştü.
Çok fazla düşündüm, ne yapmam gerektiğini. Yanımda oturmasına izin mi vermeliydim? Onu kovmalı mıydım? Sonunda karar verdim. Kalp atışlarımı duyduğumda.
Çok korktum günlük. Kızlar, başka kızlara karşı böyle şeyler hissetmemeli, günlük... O an kafamı kaldırdım. Hâlen kafam karışıktı. Ama konuştum, "Aa şey...Buraya bir arkadaşım oturacaktı. Senden kalkmanı istersem kabalık mı etmiş olurum?" Yalan söyledim. Arkadaşım gelmeyecekti.
Sanırım kalbini de kırmıştım. Üzüntülü bir ifadeyle özür dileyerek ayağa kalktı. Ve benim canım acıdı. Neden ama günlük? Neden?
Dördüncü teneffüste tekrar yanıma geldi. Bana iki yıl önceki karşılaşmamızı hatırlayıp hatırlamadığımı sordu. Elbette hatırlıyordum. Ama unutmuş gibi yaptım. Gitmesi, beni rahat bırakması için. Ve tekrar üzülerek pes etti.
Benim kalbim yine acıdı. Neden ama? Neden bir kız bana bunları hissettiriyor? Bu çok korkunç! Kendimden tiksiniyorum, günlük...
Jisoo onun tüm bu çelişkilerini okumaya devam etti. Gözünde yaşlarla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can't Think Straight | JenSoo ✔
Hayran KurguBir lezbiyen için sevdiği kızın heteroseksüel olmasından daha kötü olan nedir?