Evlatlık mıyım ?

942 28 5
                                    

Yine aynı yerdeyim. Çatı katındayım. Küçük camdan bakarak çocuğu bekliyorum. Ne çocuğu mu? Sevdiğim çocuk. Ne kadar bu kasabayı sevmesem de, ne kadar insanları garip olsa da sevdiğim bazı şeyler de yok değil.Bir dakika o geliyor! Hemen aşağı indim. Ve inerken de kardeşim saçma sapan şeyler söyledi. En son küçük insan ve yer altı dediğini duydum. Ne dediğinizi duyar gibiyim. Evet haklısınız onu dinlemeliydim.Ama dinlemedim çünkü hoşlandığım çocuk geçiyordu. Ona yetişmeliydim. Aşağı indim ve onun yan tarafımızdaki hediyelik eşya dükkanına girdiğini gördüm. Ne kadar beklesem de çıkmadı. O yüzden eve geri döndüm. 

Ve bir de ne göreyim. Postacı ! Koşabildiğim kadar koştum ve annemlerin oturduğu semtte bana kargo geldiğini gördüm.Kargonun içinden 2 mektup çıktı . İkisini de alıp odama koştum. Birinci mektuptan bir yazı çıktı. İkincisinden de bir belge. Belgenin üstünde kocaman <EVLAT EDİNME BELGESİ> yazıyordu. Hayal kırıklığına uğradım.Kardeşimin gerçek kardeşim olmadığını , gerçek anne babamın beni istemediğini öğrenmiş oldum. 

Koşarak aşağı indim ve olanları yengeme anlattım. Yengem tabi ki de bu olayı biliyordu ve bana :

-Annen ve baban bu kasabadan ,dedi. Yani gerçek anne ve baban.


YERALTI KASABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin