{6}

267 20 0
                                    

POV Anabella
Ik word wakker op iets hards. Ik voel het met mijn ogen nog dicht. Het is warm en zacht. Oh dat is vast mijn kussen. Dan begint mijn kussen te grinniken..... wacht mijn kussen kan niet grinniken. Ik open mijn ogen en zie daar Scott liggen. Ik schrik me dood en laat een gil los. "Au...mijn oren" "oh sorry. Ik schrok alleen nog al erg" "ja dat merkte ik. Maar nu je wakker bent wil je ontbijten?" "Jahoor, maar ontbijten jullie?" "Nope. Maar we kunnen het wel. Als er bijvoorbeeld vriendinnen zijn van Saar en ze willen blijven eten. Dan lijkt het alsof we normaal zijn zeg maar" "ah okay" "maar kom we gaan naar beneden ". Hij staat op en rekt zich uit. Ik sta ook op en loop achter hem aan. Ondertussen strik ik nog een keer de jogging die alweer afzakt.  We lopen de trap af en komen in de keuken. Hij pakt wat spullen en begint te koken. "Wat maak je?" "Ei en bacon. Ik hoop dat je dat lekker vind" "jahoor". Dan komt er nog een meisje de keuken in. Als ze opkijkt van haar mobiel schrikt ze. "Scott wat doet dit wijf hier?" Ik kijk naar Scott. Ik zou wel willen weten wat hij nu gaat zeggen. "Ik heb haar gister uitgekozen. Ik vond haar een lekkerding en ze is ook nog eens leuk. Wat wil ik nog meer hebben. Oh wacht ik weet het een zusje die niet mijn gast uitscheldt voor wijf. Zou leuk zijn" ze mompelt wat in haar zelf. "Maar Scott wat ben je aan het doen. Wij hoeven toch niet te eten?" "Zij wel" nu kijkt ze me nog verbaasder aan. "En ja ze weet er van. Ze heeft me gezien toen ik aan het voeden was" ze word boos. "Wat?! Hoe kon je dat doen Scott... weet je hoe gevaarlijk dat i-" "ik was nog niet klaar. Ze is helderziend. Toen ze mijn hand vast had op het feest zag ze het. En nu gaan wij eten. Dus wil je de keuken verlaten. Je hoeft toch niet voor te doen alsof wij kunnen eten." Ze schud haar hoofd en loopt weer weg. Ik kijk naar Scott die een ei en bacon op mijn bord legt. Hij ziet het. "Wat is er?" "Niks..niks" hij brengt de pan weer weg en gaat tegenover mij zitten. Hij heeft een wijnglas met... een wijn achtig goedje..ho wacht ff "is dat bloed?" "Jep. Dit is getapt van een vos. Wat best duur is maar wel beter dan van een schaap ofz" ik knik. "Je mag beginnen hoor". Ik kijk naar het eten voor me en begin dan te eten.
Na het eten breng ik mijn spullen naar het aanrecht. Ik kijk een beetje om me heen en open dan een kastje. Ah bingo. Dit is de vaatwasser. Ik doe mijn bord en bestek erin. En mijn glas bovenin. Dan spoel ik de pan wat af en die doe ik er ook in. Als ik me omdraai staat Scott ineenkeer heel dicht bij me. "Scott wat doe je?" "Waarom ben je zo aardig als je weet dat ik een vampier ben. Ik zat net letterlijk bloed te drinken voor je neus." "Dus?" Hij kijkt me vragend aan. "Ik zal je wat vertellen. Maar dat moet in prive zodat niemand anders ons hoort." Hij trekt me mee naar zijn kamer. "Vertel". We zitten op zijn bed en ik begin over dat ik eerst een weerwolf was. Dat ik een ongeluk had gehad met een schoolreis en dat ik mijn krachten verloor. Ook vertel ik over mijn helderziendheid. Als ik klaar ben met vertellen kijkt hij me geschokt aan. Toen ik het vertelde moest ik huilen. Dan trekt hij me in eenkeer in een knuffel. Daardoor verlies ik mijn evenwicht en we vallen achterover op het bed. "Het spijt me." "Nee het geeft niet. Het was fijn om het aan iemand te vertellen". Hik droogt mijn tranen en kijkt me aan. "Laten we nu maar iets leuks gaan doen. En dan vanavond naar het feest."  Ik knik. Dan kijk ik naar mijn kleren. "Ik zou wel graag wat andere kleren willen hebben." Hij kijkt me aan en knikt. Dan loopt hij naar boven. Ik ren snel achter hem aan. Al snel komt hij terug met ene hoopje kleren. "Ik hoop dat dit past. Dit is van mijn zusje dus het kan misschien een beetje aan de kleine kant zijn." Ik knik en neem het aan. Dan loop ik naar zijn badkamer en kleed me daar snel om. Ik fris me even op en zie zijn deo. Nou dat moet dan maar. Ik spuit wat deo onder en loop weer uit de badkamer. Hij kijkt me aan en knikt. "Goedgekeurd?" "Zekers. En zullen we naar een attractieparken gaan?" "Jahoor". Ik pak mijn bomberjack en mijn schoenen. Als ik het aan heb doe ik mijn telefoon samen met mijn portemonnee in mijn tas. Dan loop ik achter Scott aan. We komen weer uit bij zijn motor en hij stapt op. Ik neem de helm aan en stap ook op.  Dan zet hij de motor aan en hij komt brullend tot leven. Hij begint met rijden.
Na een tijdje komen we aan bij sixflacks Frankrijk ( A/N ik heb geen idee of die in het echt bestaat, maar hier in ieder geval wel. En nu gaan we weer verder) hij parkeert de motor en ik stap af. Hij stapt ook af en hangt de helmen aan het stuur. We lopen samen naar de ingang. "Hallo en welkom bij sixflacks Frankrijk. Hoeveel kaartjes?" "Goedemorgen en 2 kaartjes graag" "samen of apart betalen" "samen " ik kijk hem aan. "Ik kan zelf wel betalen hoor" "nee joh ik neem je hier naartoe dus ik betaal" "dan betaal ik wel het eten ofz" daarop knikt hij. Als we de kaartjes hebben lopen we verder. Het is helemaal niet druk voor een zaterdag. We lopen naar de eerste achtbaan. Ik kijk ernaar. Dit word leuk. We kijken elkaar aan en knikken. Dan gaan we erin. We zitten helemaal in het kaatste karretje. Dan begint het karretje te rijden.
"Holy shit die laatste was echt geweldig" ik knik instemmend. We zitten te eten. We hebben nu al een tijdje hier rond gelopen en zijn in elke attractie die er was geweest. Ik ben moe en gaap. "Zullen we anders maar terug gaan? Dan kunnen we ons klaarmaken en dan naar het feest gaan" "is goed. Ik ga even betalen" hij knikt en ik loop weer naar de vrouw. "Was het lekker meisje?" "Heerlijk heel erg bedankt. Hoeveel kost het?" "Niks. Ik heb zo'n gevoel dat jullie een geweldig koppel zullen zijn. Ik voel het. Maar ja dat snap je natuurlijk wel" ze laat haar ogen gloeien. Ze worden rood. Vampier. Ik knik. "Moet ik echt niet betalen?" Ze schud haar hoofd. "Dan ga ik nu" "is goed schat. Veel plezier". Ik zwaai en loop weer terug naar ons tafeltje. Scott staat al op en geeft mijn tas en jas an. "Wat een gentlemen " "weet ik toch. Ik ben gewoon geweldig" "en nu bij je het gelijk niet meer" hij moet lachen. Dan lopen we het park uit. We stappen op op zijn motor en we rijden weg. Als we bij hem thuis komen stap ik af. Ik wacht tot Scott ook is afgestapt en loop dan samen met Scott naar binnen. Als ik boven op zijn kamer ben val ik doodmoe op zijn bed neer. Na een paar seconden val ik in slaap.

LostWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu