{9}

228 18 3
                                    

POV Anabella
Ik word wakker gemaakt door wat mensen. "Aah kijk dan hoe lief ze liggen.. zo schattig" "ja maar hou nu maar je mond want ik heb koppijn" "tja had je maar niet zoveel moeten  drinken. Eigenschuld dikke bult " ik open mijn ogen en zie dat ik aan het knuffelen ben met Scott. Snel laat ik los en ga zitten. "Jongens we hebben haar wakker gemaakt. Kom we gaan. " ik zie dat Nathan en Mei yin en nog een andere jongen snel weg rennen. Ik zucht en stap maar uit bed. Als ik bijna sta word ik weer terug getrokken. "Blijf nog even liggen" "nee Scott. Ik ben wakker en ik heb honger. Ik wil naar beneden" "aaahh.... asjeblieft" hij kijkt me aan met puppy ogen. Ik moet lachen. "Okay dan. Nog 5 minuutjes". Ik laat me weer terugvallen. "Oef... Bella waarom deed je dat" ik moet lachen. Hij knuffelt me en doet zijn ogen dicht. Na een paar minuten probeer ik weer op te staan. "Scott nu moet je me loslaten. Ik heb echt heel erg honger" mijn buik begint te rommelen alsof het met mij eens is. Hij lacht maar laat me wel los. Ik had me gister niet omgekleed. Niet dat ik iets anders had maar oké. Dus ik kan gewoon naar beneden lopen. Als ik beneden ben zie ik dat de rest ook zit te eten. Ik ga naast Mei Yin zitten en begin ook te eten.

Na het eten had ik Scott wakker gemaakt. Die gast is alweer in slaap gevallen. En dan in die verhalen zeggen ze dat vampieren niet hoeven te slapen. Twilight daar ben ik het niet mee eens. "Bella zullen we naar huis gaan?" "Ja is goed. Ik heb vanavond nog dansen" hij knikt. We lopen naar zijn motor en stappen op. "Zullen we zo ergens wat eten?!" "Ja is goed!". Dan begint hij te rijden.

"Eet jij burgers dan?" "Soms. Vampieren hebben soms ook trek in iets" ik noet lachen. De manier waarop hij keek en over zijn buik wreef. Hilarisch. Dan lopen we naar binnen. Een aardig uitziend meisje staat te wachten bij de deur. "Tafel voor 2?" We knikken. Ze loopt weg en wij volgen haar. Als we bij de tafel komen gaan we zitten. "Kan ik al iets te drinken halen?" "Ik wil wel een Cola" ze kijkt naar mij "ik wil ook wel een Cola". Ze knikt en loopt weg. Niet veel later komt er een jongen die ons de menukaart geeft. Ik kijk erop. Er zijn heel veel verschillende keuzes. Het meisje komt weer terug met ons drinken. "Dankjewel" "willen jullie iets te eten?" We knikken. Scott besteld een burger en dan kijkt ze weer naar mij. "Ik wil we de burger met bacon en kaas" "okay komt eraan." Dan loopt ze weg. Scott en ik beginnen te praten over vanalles en nog wat. Als het eten komt beginnen we te eten. Het is echt heerlijk. Na het eten rekenen we af. Hij wou alles betalen maar dat wou ik niet dus uiteindelijk heb ik voor mijn eten betaald en hij voor zijn eten. Dan gaan we weer verder.
Als ik thuis aankom stap ik af. Ik geef de helm aan Scott en loop naar de deur. Ik doe de deur open en daar staat Betta. Met haar handen in haar zij. "Waar ben jij geweest jongedame? " "ik was gister naar het feest. Alleen Scott had te veel gedronken. Dus hebben we met nog wat andere mensen bij Nathan geslapen. Er waren toch nog genoeg kamers" ze knikt opgelucht en gaat weer naar de woonkamer. Ik loop naar boven en plof op mijn bed. Ik moet over een uur pas naar ballet dus ik heb nog wat tijd. Ik ga wat op mijn mobiel en klets met wat mensen uit de pack. Ze vertellen me dat het daar prima gaat en dat het ook goed gaat met mijn moeder. Gelukkig maar. Maar ze hebben wel 1 keer een aanval gehad alleen dat waren maar 2 rouges en die hadden ze al snel verslagen. Nadat ik 45 minuten met ze had gepraat leg ik mijn telefoon weg. Ik doe een panty aan en een soort badpak vorm achtig pakje. Hij is zwart. Ik pak mijn spitsen en doe een trainingsbroek aan. Ook doe ik een vest aan. Dan loop ik naar beneden. "Betta ik ga naar dansen!" "Is goed. Tot vanavond!" Ik doe mijn schoenen aan en loop uit de deur. Ik loop naar de auto en rij de ondergrondse parkeergarage uit. Dan ga ik op weg naar ballet.

"Heel goed gedaan jongens en meisjes" onze lerares klapt in haar handen. Dan mogen we allemaal gaan. We bedanken haar voor de les en lopen de kleedkamer in. "Oooh mijn spieren doen pijn" ik kijk naar Nina en moet lachen. Ze is de enige die ik een beetje ken uit deze lesgroep. "Gaat vanzelf wel over. Vanavond gewoon lekker in een warm bad zitten." Ze knikt. Als ik mijn trainingsbroek aan heb doe ik mijn schoenen aan. Als laatste doe ik mijn vest aan. Ik pak mijn spitsen en stop ze in mijn tas. "Doei!" "Doei doei!" Ik zwaai naar Nina. Dan loop ik naar mijn auto. Ik stap in en zet de radio aan. Ik leg mijn tas op de stoel naast me. Dan rij ik naar huis.
Als ik thuis aan kom rij ik de auto weer in de garage. Ik loop weer terug en open de deur. Ik loop naar binnen. "Betta ik ben thuis. Ik ga even douchen!" "Is goed! We gaan zo eten!" Ik loop snel naar boven en spring bijna onder de douche. Als ik me weer schoon voel draai ik de kraan dicht en stap onder de douche vandaan. Ik droog me af en doe gelijk mijn pyjama aan. Ik leg mijn danskleding in de wasmand en loop naar beneden. Daar zie ik al allemaal lekker eten op tafel liggen. Ik ga snel tegenover Betta zitten en we beginnen te eten.
Na het eten poets ik mijn tanden en ga ik eens vroeg naar bed. Morgen ga ik is wat huiswerk maken. Al snel val ik in slaap.

LostWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu