{10}

279 21 1
                                    

POV Anabella
Ik sta op en druk mijn wekker uit. Het weekend is snel voorbij gegaan. Ik heb al mijn huiswerk af dus dat is goed. Ik loop naar mijn kast en pak mijn kleren. Ik doe vandaag een rode broek aan met een witte bralette. Ik doe er een grijs vest bij aan en loop naar beneden. Beneden pak ik wat te eten en drinken. Na mijn ontbijt pak ik wat eten voor op school. Ik stop het in mijn tas en ik pak mijn boeken. Ik stop mijn etui en laptop erin en niey te vergeten mijn telefoon. Dan loop ik naar beneden. Ik pak mijn autosleutels en loop naar de deur. Daar doe ik mijn schoenen aan. "DOEI BETTA IK GA NAAR SCHOOL!" "DOEI VEEL SUCCES!". Ik open de deur en loop naar buiten. Het is nog september dus ik hoef nog geen jas aan. Ik stap in mij auto en rij hem naar buiten. Dan rij ik de weg op en rij naar school.
Als ik op school aankom parkeer ik mijn auto. Aan het einde van de parkeerplekken staat een auto die me erg bekend voor komt. Hij lijkt op die van Bo. Ik schud het van me af en stap uit. Ik doe mijn auto opslot en loop naar school. Als ik binnen kom zie ik Nathan staan. Hij staat te praten met Scott. Ik loop naar ze toe. "Hey jongens" "goedemorgen" Scott geeft me een knuffel. Ik schrik eerst maar geef hem toch maar een knuffel terug. "Goedemorgen" "goedemorgen Nathan. He ik ga weer. Anders kom ik te laat" ik zwaai naar ze en loop snel verder. Naar mijn eerste les. Engels. 
In onze pauze loop ik samen met Nikki naar de kantine. Sam was ziek geworden. We zoeken naar een plekje en vinden er 1 dicht bij de ramen. "Laten we daar maar gaan zitten" ze knikt en we lopen er naar toe. Ik pak mijn eten en we beginnen. Na een tijdje komen Scott en Nathan er ook bij zitten. Dan zie ik iemand die me heel erg bekend voor komt. "Bo..?" Hij kijkt om zich heen. Ik sta op en loop naar zijn kant. Dan kijkt hij me aan en er komt een glimlach op zijn gezicht. "BO!". Ik ren naar hem toe en spring in zijn armen. Hij draait een rondje en laat me dan weer op de grond staan. Ik kijk hem aan en bekijk dan zijn lichaam. "Je bent er weer. Je bent niet dood.... je leeft" "nee stiekem zie je spoken" hij lacht om zijn eigen grap en ik sla hem op zijn arm. "Niet grappig " hij stopt met lachen. "Kom bij ons zitten". Hij knikt en ik trek hem mee. Als we bij de tafel zijn kijken ze allemaal naar ons. "Dit is Bo.. mijn beste vriend" Scott en Nathan kijken allebei een beetje verdacht en jaloers? Waarom zouden ze zo naar Bo kijken. Nou ja boeiend. Ik ga weer zitten en Bo gaat naast me zitten. Dan begint hij over zijn tijd in het ziekenhuis te vertellen.
Na de lunch sta ik op. "Bo wat doe je eigenlijk hier?" "Ik ga hier naar school. Voor het zwemmen " "ah. Ga je het weer doen?" Hij knikt. Hij was vroeger heel goed in zwemmen. "Ik moet nu gaan jongens. Nikki ga je mee?" Ze knikt. Wij staan op en lopen weg. Maar niet voordat we nog afscheid hadden genomen van de jongens. Wat een geluk dat Bo hier ook naar school gaat. Ik schud mijn hoofd en let weer op de les.
Na nog twee lessen hebben we weer pauze. Shit ik ben vergeten mijn nieuwe nummer aan Bo te geven. Ik loop naar de kantine. Nikki moest naar de tandarts. Ik zie Scott en Nathan zitten. Ik zwaai naar ze. Scott ziet het en zwaait naar me. Dan tikt er iemand op mijn arm. Ik draai me om en zie daar Bo staan. "Hey... ik herinner me net pas. Ik ken je vrienden nog niet" ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik trek hem snel mee. "Jongens dit is Bo. Dit is Scott en Nathan " ik wijs ze een voor een aan. Dan staat Scott op en steekt zijn hand uit. Bo neemt hem aan. "Scott Groenewoud" "Bo Strong" "Nathan Styles" "Bo Strong" ook Nathan schud zijn hand. Dan gaa we allemaal zitten. "Oh het meisje van de vorige pauze was Nikki. Maar mijn andere vriendin Sam die is ziek." Hij knikt. Dan beginnen we te eten. De sfeer is een beetje gespannen. "He Bo hier is mijn telefoon. Ik heb een nieuw nummer dus als je jou nummer er even wilt zetten. Dan stuur ik je zo wel even een appje" "oh okay. Je had me ook niet kunnen appen. Ik heb ook een nieuw nummer. Mijn oude telefoon was helemaal kapot" ik knik. Dan ga ik weer verder met eten. Als de bel gaat sta ik op. "Kom Scott we hebben een les samen. Oh wacht jij ook Nathan" ik kijk hem onschuldig aan. Hij moet lachen en wrijft over mijn haar. "He niet mijn haar" ik ga omlaag en probeer het te fixen. Ik kijk hem nepboos waardoor hij moet lachen. Daarna lopen we naar de les. Nadat we, nou ja eigenlijk alleen ik, dag hebben gezegd van Bo. "Wat hebben we eigenlijk?" Ik kijk naar Nathan. Hij ziet eruit alsof hij dat wel weet. "Euhmm... volgens mij rekenen" ik laat een zucht horen. Ik hou dus echt niet van rekenen. Als we bij het lokaal aankomen moeten we wachten. Dit zou mijn laatste uur van vandaag zijn. Volgensmij ook van boksen. Omze leraren waren er vandaag niet. Mooi.
"Godsamme we staan hier nu al 10 minuten en die leraar is er nog niet" ik kijk naar Scott en moet lachen. Maar hij heeft wel gelijk. Dan komt er iemand aanlopen. We kijken allemaal naar het dikke maar vooral kleine vrouwtje. "Het spijt me... wacht ik denk niet dat jullie het zi erg vinden of dat het jullie ook maar iets uit maakt. Jullie leraar is ziek. Jullie zijn vrij dit uur." Ik kijk blij naar Scott en Nathan. Scott kijkt een beetje boos "hebben we hier verdomme 10 minuten op zitten wachten?!" De  vrouw kijkt hem aan. "Ten eerste je stond. En ten tweede je mag ook bij een andere klas gaan zitten, maar ik dnek niet dat je dat wil" daarna loopt ze weg. Ik moet lachen. Nathan moet ook lachen. "Burn!". Na een tijdje ben ik weer klaar met lachen en ben ik op adem gekomen. "Oh trouwens Saar wou met je afspreken. Dus als je mee wil gaan vandaag met mij zou dat mooi zijn" Nathan stompt hem met zijn elleboog. "Au gast" "stiekem wil jij haar gewoon hebben " "ha goeie grap. Heb je je lolbroek aan ofzo?". Ik lach. "Ik ga wel mee. Ik ben in mijn auto dus ik rij wel achter je aan" hij knikt. Dan zeggen we gedag van Nathan die ergens heen moest. We lopen naar de kluisjes. Ik pak mijn spullen die ik er nog in had zitten en loop samen met Scott naar de parkeerplekken. Ik stap in mijn auto en wacht tot ik Scott zie weg rijden. Als dat het geval is rij ik achter hem aan.

LostWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu