Akumaların Kızı

1.1K 89 23
                                    

Adrien
Odama girdik.
-Tamam, şimdi bana her şeyi açıklıyorsun Marinette! Hem de her şeyi! Neden bu kadar garip davranıyorsun? Yoksa artık benimle takılmak istemiyor musun? Seni rahatsız mı ediyorum?
-Hayır...etmiyorsun ama-
-Ama ne!?
-Adrien...ben tehlikeliyim.
-Bu ne demekti şimdi?
Birden duvarda gezinen bir akuma gördüm.
-B-bu da ne!?
Marinette gösterdiğim yere döndü.
-Aaa, o mu? Yalnızca bir akuma.
-Yalnızca bir akuma mı!? Marinette, saçmalama! Onun öyle şeytani güçleri var ki!
-Öyleyse...ben de mi şeytaniyim?
Şamar yemiş gibi irkildim. Marinette son anda eliyle ağzını kapattı.
-S-sen...neden böyle bir şey söyledin ki şimdi?
-Ehehe...şey...gitmeliyim! Sonra görüşürüz!
Birden odanın kapısını açıp aşağıya koştu.
-Marinette, hayır!
Aşağıya indim. Marinette malikânenin bahçe kapısına doğru koşuyordu.
-Marinette b-bekle!
Tam kapıdan çıkacaktı ki onu bileğinden yakaladım.
-Marinette lütfen dur.
-Adrien, gitmeliyim!
-Hayır, gidemezsin! Böyle bir şey söyledikten sonra gidemezsin!
Birden Marinette yanağıma bir öpücük kondurdu. Bileğini tutan ellerim istemsiz olarak gevşedi.
-Bunu seni önemsediğim için yapıyorum, tamam mı? Sana zarar gelmesini istemiyorum Adrien. Sana değer veriyorum. Ama sen ısrarla benim acıyla dolu dünyamın bir parçası olmaya çalışıyorsun. Şimdi...gitmeme izin verecek misin?
-T-tamam, git...
Bileğini bıraktım. Koşarak uzaklaştı.
-İyi akşamlar Adrien!
Plagg ortaya çıktı.
-Dostum, neden gitmesine izin verdin? Bu hayatının fırsatıydı!
-Bilmiyorum Plagg. Merak ediyorum ama sevdiğimin üstüne gitmek de istemiyorum. Acaba yarın onu ziyarete mi gitsem?

Marinette
Yarın sabah kapı çaldı.
-Ben bakarıııım!
Kapıyı açtım. Kapıdaki kişi Adrien'dı!
-Merhaba Marinette.
Neredeyse çığlık atacaktım ki Adrien işaret parmağıyla beni susturdu. Kapıyı kapatmaya çalıştım, eliyle engelledi.
-Dur, kapatma.
-Yine beni zorlamaya mı geldin?
-Hayır, ben aksine senden özür dilemeye geldim. Ayrıca, sana bir şey göstereceğim.
-T-tamam. İçeriye gelsene.
İçeriye girdik. Annemle babam salondaydı.
-Aaa, hoş geldin evlat.
-Anne, baba, bu benim mektup arkadaşım Adrien Agreste.
-Ne!? Şu model olan mı?
-E-evet ama bana önemli biriymişim gibi davranmayın lütfen, dedi Adrien.
-Marinette hep senden söz ederdi...
-Ne?
-Anne, diye bağırdım.
-Tamam tamam, sustum!
-Adrien, konuşmak için yukarıya gelmek ister misin?
-Olur Marinette.
Odama çıktık. Kapıyı kapattım.
-Evet. Ne göstereceksin Adrien?
Birden çantasından bir kitap çıkardı. Bu Lila'nın kitabıydı!
-B-bunun sende ne işi var!? Lila'dan çaldın mı!?
-Ü-üzgünüm. Yapmak zorundaydım. Kitabını kötülük için kullanabilirdi.
-Ama şimdi de kitabın peşinde!
-Ne?
-Bak, Stella Rossi...Lila'nın kuzeni. Ve Lila kitabını alması için kuzenini Paris'e göndermiş. Kitabı alamadı çünkü kitap sendeydi. O sana âşık olmuştu, Adrien.
-S-sen...bunca şeyi nasıl biliyorsun?
-Sana önemli bir şey daha söylemeliyim Adrien. Aslında...söylememem gereken bir şey ama-
-Nedir? Önemli bir şey mi?
-"Tüm Paris'i ilgilendiriyor." desem?
Donakaldım. Marinette devam etti.
-Uğur Böceği ile Kara Kedi, tüm süper kötüleri yenmeyi başarıyorlar. Ama bu sefer Hawkmoth'un büyük bir planı var. Ve bu plan sayesinde mucizeleri kolaylıkla ele geçirecek. Yeni bir süper kötü oluşturdu. İsmi de...
Kitabı açtım. Elbiseli bir kadının resmi vardı kitapta.

 Elbiseli bir kadının resmi vardı kitapta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Akumaların Kızı...
-"Akumaların Kızı" mı?
-Akumaların Kızı, Kara Kedi'yi öldürecek olan kişi.
-Be-yani Kara Kedi'yi mi öldürecek!? Nasıl!? Bu kızın kimliği belli mi? Nasıl Kara Kedi'nin gözünden kaçtı ki?
-Onun akuması herhangi bir nesnenin içinde değil. Onun akuması vücudunun içinde dolaşıyor. O Hawkmoth'un ajanı, onun gördüğünü Hawkmoth görüyor ve duyduklarını duyuyor. Onun kuklası gibi. Hawkmoth ona Uğur Böceği ile Kara Kedi'nin zayıf yanlarını öğrenmesi için süre vermişti ve bu süre dolmak üzere.
-Bu kız kim peki?
-Kızın kimliği o gün belli olacak.
-Hangi gün?
-Kara Kedi'yi öldüreceği gün. O gün Kara Kedi'ye bir silah doğrultacak. Silahın kurşunu Kara Kedi'nin vücuduna girdiği an, Akumaların Kızı lanetten kurtulacak ve yaşadıklarını hatırlayacak. Sonra da pişman olacak...süper kahramanın kanla kaplanmış bedeninin yanında.
-Yani?
-O gün Kara Kedi'ye ilk silah doğrultan kız, Akumaların Kızı'dır. Ve etraflarını akumalar kaplayacak. Eğer bunlar olurken orada olursan, kimliğini öğrenme şansın olabilir. Ama lütfen bir delilik yapma.
-Peki Marinette. Başka?
-Üzgünüm. Benden öğreneceklerin bu kadar, diyerek ona sırtımı döndüm.
-O zaman lavabonuzda elimi yüzümü yıkayabilir miyim?
-Elbette. Alt katta.
Adrien aşağıya indi. Ben de hemen Lila'nın kitabını kapatıp yatağın altına attım. Birden boynuma bir ağrı girdi.
-Yalvarırım canımı yakma...yemin ederim ki hiçbir şey anlamadı.

Sevgili Mektup Arkadaşım 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin