🌸Özel Teşekkürler ve Jenerik🌸

213 12 0
                                    

тєşєккüяℓєя, вєη∂єηιz αℓєχαη∂яα. 2θΙל уıℓıη∂α уαzмαуα вαşℓαуıρ 2θΙף уıℓıη∂α вιтιя∂ιğιм "ѕєνgιℓι мєктυρ αякα∂αşıм" α∂ℓı ѕєяιмιη ѕσηυηα gєℓ∂ιğιηιzι ∂υуυямαк ιçιη вυяα∂αуıм.

"ѕєνgιℓι мєктυρ αякα∂αşıм" ѕєяιѕιηι σкυ∂υğυηυz ιçιη çσк тєşєккüя є∂єяιм! (づ◕‿‿◕)づ

тєкяαя тєкяαя σкυуαηℓαя ∂α вєηι çσк ѕєνιη∂ιяιуσяℓαя! нαуαℓєт вιя σкυуυcυ ιѕєηιz ѕαкıη üzüℓмєуιη, σкυмυş σℓмαηız вιℓє вєηιм ιçιη уєтєяℓι νє σкυ∂υğυηυz вιя кιтαвα σу νєяιρ уσяυм уαρмαк тαмαмєη ѕιzιη кαяαяıηız! ѕєяι ιкι α∂єт кιтαρтαη σℓυşмαктα∂ıя, нєρѕιηι σкυ∂υğυηυz∂αη ємιη σℓυη. вüтüη кιтαρℓαяı вυℓмαк ιçιη ρяσιℓιм∂єη "ѕєνgιℓι мєктυρ αякα∂αşıм ѕєяιѕι" σкυмα ℓιѕтємє göz αтαвιℓιяѕιηιz! αуяıcα ∂ιğєя єѕєяℓєяιмι göz∂єη gєçιяιρ вєηι ∂єѕтєкℓємєηιz ∂є вєηι çσк ѕєνιη∂ιяιя!

∂üşüηcєℓєяιηιzι уσяυмℓαя кıѕмıη∂α νєуα ∂м'∂єη вιℓ∂ιяєвιℓιяѕιηιz. вυ кιтαρ ѕєяιѕι ιηαℓ уαρтığıη∂αη ∂σℓαуı αятıк ∂єğιşιм тємєℓℓι єℓєşтιяιℓєя νє кυяgυ öηєяιℓєяι кαвυℓ єтмємєктє∂ιя. кιтαρ ѕєяιм "нαуяαη кυяgυѕυ" уαzıℓмαѕı ιçιη мüѕαιттιя, вαηα cяє∂ιт νєямєк şαятıуℓα.

кιтαвıмız нєя уıℓ∂α вιя ѕιzє ∂αнα ιуι вιя σкυмα ∂єηєуιмι ѕυηмαк ιçιη уαzıм нαтαℓαяı кσηтяσℓüη∂єη gєçмєктє νє ∂üzєηℓєηмєктє∂ιя. нєя αу∂α вιя αzℓαℓıк, ѕραм νє яєкℓαм уσяυмℓαяı єℓєηмєктє∂ιя.

-αℓєχαη∂яα נєηηιєя αя∂єη🌸

ᴊᴇɴᴇʀɪᴋ:

ᴋᴜʀɢᴜ:

ᴋɪᴛᴀᴘ ᴋᴀᴘᴀɢɪ:

ᴋᴀᴘᴀᴋ ɪʟʟᴜsᴛʀᴀsʏᴏɴᴜ ᴠᴇ ɢᴏʀsᴇʟʟᴇʀ: ᴄᴊ (ᴛwɪᴛᴛᴇʀ: @ceejurs), ғɪɴᴅᴏ (ᴛwɪᴛᴛᴇʀ: @findoland), ᴛᴏʀɪ ᴛᴏʀɪ (ᴛwɪᴛᴛᴇʀ: @OhJeeToriG), ᴋɪᴢᴜɴᴀ ᴀɪ (ʙɪʟɪʙɪʟɪ: AIChannel中国绊爱) (ᴄʀᴇᴅɪᴛʟᴇɴᴇᴍᴇᴍɪs ɪᴄᴇʀɪɢɪɴ ʜᴀᴋ sᴀʜɪʙɪʏsᴇɴɪᴢ ʙᴇɴɪᴍʟᴇ ɪʟᴇᴛɪsɪᴍᴇ ɢᴇᴄɪɴ.)

ᴋᴀʀᴀᴋᴛᴇʀʟᴇʀ:
sᴛᴇʟʟᴀ ʀᴏssɪ
ғɪᴏɴᴀ ʀᴏssɪ

ᴏʀɪᴊɪɴᴀʟ sᴀʀᴋɪʟᴀʀ:
ɢɴᴀsʜ - ɪ ʜᴀᴛᴇ ʏᴏᴜ, ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ

ᴇsɪɴʟᴇɴɪʟᴍᴇ:
ᴛʜᴏᴍᴀs ᴀsᴛʀᴜᴄ - ᴍɪʀᴀᴄᴜʟᴏᴜs ʟᴀᴅʏʙᴜɢ

ɪʟᴇᴛɪsɪᴍ ʙɪʟɢɪʟᴇʀɪ:
ɢɴᴀsʜ ʏᴏᴜᴛᴜʙᴇ: gnash
ɢɴᴀsʜ ᴛwɪᴛᴛᴇʀ: @gnash

ᴍɪʀᴀᴄᴜʟᴏᴜs: ʟᴀᴅʏʙᴜɢ ᴀɴᴅ ᴄᴀᴛ ɴᴏɪʀ ʀᴇsᴍɪ ʏᴏᴜᴛᴜʙᴇ ᴋᴀɴᴀʟɪ: Miraculous Ladybug
ᴍɪʀᴀᴄᴜʟᴏᴜs: ʟᴀᴅʏʙᴜɢ ᴀɴᴅ ᴄᴀᴛ ɴᴏɪʀ ʀᴇsᴍɪ ᴛwɪᴛᴛᴇʀ ʜᴇsᴀʙɪ: @BeMiraculousLB
ᴛʜᴏᴍᴀs ᴀsᴛʀᴜᴄ ᴛwɪᴛᴛᴇʀ: @Thomas_Astruc

ᴏᴢᴇʟ ᴛᴇsᴇᴋᴋᴜʀʟᴇʀ:
ғɪᴏɴᴀ ʀᴏssɪ
ʙᴀʏ ɢɪᴢʟɪ ɴᴜᴍᴀʀᴀ
ʙᴜ ᴋɪᴛᴀʙɪ ᴏᴋᴜᴍᴜs ᴏʟᴀɴ ʜᴇʀᴋᴇs

Sevgili Mektup Arkadaşım 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin