Adrien
-Sonunda! Uğur Böceği ile Kara Kedi benim elimdeler! Onların mucizelerini alıp değerli dileğimi gerçekleştireceğim!
Uğur Böceği, Hawkmoth'a yoyosuyla saldırdı ama Hawkmoth onu yoyosundan tutup çevirdi ve cama fırlattı. Cam patladı. Uğur Böceği tam aşağıya düşecekken onu tuttum. Neredeyse ben de aşağıya düşüyordum.
-Kara Kedi! Beni taşıyamıyorsun! Beni bırak!
-Asla!
-Neden? Bir eski sevgilin olması hoşuna mı gidiyor?
-N-nereden çıkardın? Ne demeye çalışıyorsun?
-Ben senin için önemsizim. Çünkü seni terk ettim. Ama ben seni gerçekten sevdim. Terk etmemde de bir neden vardı, seni önemsediğim için seni terk ettim. Ama sen hep benimle kırıcı konuştun.
-Leydim! Kırıcı konuşmamın nedeni...sinirlenince daha güzel olmandı.
-Ben sinirlenmiyordum, üzülüyordum!
Birden daha çok aşağıya kaydığımı hissettim.
-Bu hiç iyi olmadı.
-KARA KEDİ, BIRAK BENİ!
-ASLA, diye haykırdım. "YA İKİMİZ YAŞARIZ, YA DA İKİMİZ DE ÖLÜRÜZ!"
Birden ikimiz de aşağıya düşmeye başladık. Tam aşağıya düşecekken yavaşladık. Kapattığım gözlerimi açtım. Uğur Böceği bana sarılmıştı, korkuyla titriyordu. Ben de ona sarıldım. Etrafımızı bir baloncuk çevriliyordu. Yukarıya baktığımda Master Fu'yu gördüm. Dönüşmüştü.
-Bu da benim size kıyağım olsun, eski sevgililer.
Uğur Böceği, şaşkınlıkla gözlerini açtı. Yukarıya bakıp sevinçle el çırptı.
-Ah, Master Fu bizi kurtarmaya gelmiş!
Baloncuk yere değdiği an patladı ve ikimiz de özgür kaldık. Uğur Böceği koşup Master Fu'ya sarıldı.
-Çok sağ ol Fu amca!
-S-sarılmayı sevmiyorum, dedi Master Fu ve Uğur Böceği'nin kolları arasından sıyrıldı. Uğur Böceği'yle göz göze geldik. Bu sefer ona "ilgi çekme meraklısı" diyemedim nedense. Birden yanağıma bir öpücük kondurdu.
-Beni kurtarmak için kendi hayatını feda ediyordun...deli kedicik~
Sonra yoyosunu alıp çevirmeye başladı.
-B planına geçiyoruz. Eyfel'e!
Üçümüz de Eyfel'e doğru yol aldık. Hawkmoth peşimizdeydi. Eyfel'in tepesine çıktık. O da geldi.
-Sonunda mucizeleriniz benim olacak!
Kediclysm ve Şanslı Tılsım'ı kullanmıştık. Epik bir savaş olacağa benziyordu.
Birden Uğur Böceği onun suratına yumruk atıp mucizesini aldı. Mucizeyi Master Fu'ya verdi.
-Teşekkürler Uğur Böceği.
Eyfel'den aşağıya inip uzaklaştı. Biz de aşağıya iniyorduk.
-Acaba kim olduğuna baksa mıydık?
-Kim olduğu beni zerre kadar ilgilendirmiyor. Asıl soru: Bu kadar kolaysa neden en baştan yapmadık?
-Kahretsin, keşke bilsem...
-Yani...şimdi biz Paris'i kurtardık mı?
-Evet.
-Bize artık ihtiyaç yok mu?
-Olacaklara göre değişir.
-Peki, son soru: Neden beni terk ettin? Terk ettiğin günden beri belli etmiyorum ama aklımdan çıkmıyorsun. İnsanın eski sevgilisiyle dünyayı kurtarması çok sinir bozucu.
-Kahretsin, keşke bilsem...
Benim az önce dediğimi söylemişti. Güldük. Sonra gülmeyi kestim. Ona ciddi bir bakış attım. O ise şaşkınlıkla bana baktı. Birbirimize yaklaştık. Yüzüğüm bipledi.
-Kara Kedi? Yüzüğün...
-Umurumda değil. Ya şimdi, ya hiç.
Onu kucakladım ve öpmeye başladım. Küpesindeki ve yüzüğümdeki biplemeler artıyordu. Birden geri dönüşmeye başladık. Uğur Böceği, geri dönüştüğünü fark edince hemen beni itekledi ve Eyfel'deki bir demirin arkasına saklandı.
-Uğur Böceği?
Ben de Adrien'a dönüşmüştüm.
-N-neden öptün beni? Ben başkasını seviyorum.
-Aslında ben de başkasını seviyorum ama şimdi anladım ki biz birbirimiz için yaratılmışız. Eskiden de olsa beni kendine âşık etmeyi başardın.
-Kara Kedi, ben başkasını seviyorum!
-Beni sevmeyeceksen en azından kim olduğunu göster.
-Hayır!
-Zorla görürüm ben de.
-Hayır, Kara Kedi gelme!
Bir elin gözlerimi kapattığını hissettim.
-Bakma, yalvarıyorum!
Birden gözlerimi kapatan el çekildi ve karşımda U-hayır, Marinette'i gördüm.
-Marinette?
-A-a-adrien?
Ellerini tutuyordum. Birden beni itekleyip merdivenlere doğru koştu. Kwamisi ortaya çıkmıştı.
-Marinette, bekle! Nereye gidiyorsun, diye bağırarak aşağıya indi kwami. Ben de peşlerinden aşağıya indim.
-Marinette!
Onu tam kolundan tutup çevirecektim ki hızını arttırdı ve benden uzaklaştı.
-Marinette Uğur Böceği'ymiş... Buna inanamıyorum. Eski sevgilim başından beri mektup arkadaşımmış!
-Evet ama seni terk ettiğine göre seni sevmiyor demektir. Bunu yüzüne de söyledi zaten, dedi Plagg.
-Beni sevmiyorsa kimi seviyor?Marinette
-Tikki! Adrien beni öptü! Adrien beni öptü! Başından beri eski sevgilime âşıkmışım! Keşke onu hiç terk etmeseydim!
-Marinette, sakin ol!
-Böyle bir durumda nasıl sakin olabilirim!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Mektup Arkadaşım 2
Fanfic"Hayır, anlamıyorsun Kara Kedi." dedi sevdiği kadın. "Sen Paris'i kurtarmak adına savaşan, adalet âşığı bir süper kahramansın ama ben...ben bir vatan hainiyim Chat." "Hayır, değilsin. Seni sevmemem için yalan söylüyorsun." "Ciddiyim Kara Kedi, birli...