Marinette
Düşünüyordum.
Düşünüyordum.
Düşünüyordum....
Ya da Tikki benim yerime düşünüyordu.
-Bak, o senin eski sevgilindi. Sonra sen onu terk ettin çünkü sen Akumaların Kızı olmak için zorlanmıştın ve onun zayıf noktalarını bulmak için onu gözetlemen gerekiyordu. Ki bunu yapamazdın. Sonra yanlış adrese postalanan bir mektup sayesinde Adrien'la tanıştın ve ona âşık oldun. Ama sen bir ara akumalanınca Kara Kedi seni kurtardı ve sonra bir daha hiç peşini bırakmadı. Sonra Adrien senin okuluna kadar geldi, okuluna kaydoldu. Falan da filan... Ay, ağzım kurudu.
Masamdaki su dolu bardaktan küçük yudumlarla su içti. Bana başımdan geçen kocaman, iki kitaplık aşk öykümü anlatırken bir yandan da masanın üstündeki kâğıtlara bir şeyler çiziktiriyordu. Beni, Kara Kedi'yi ve Adrien'ı çöp adam hâlinde çizmişti. Kara Kedi'den ve Adrien'dan bana doğru çizdiği okun üstünde kalp vardı. Sonra benden Adrien'a doğru bir ok daha çizdi. Bana baktı.
-Sen Adrien'ı seviyor muydun?
-Tikki, bir yıl boyunca bunu anlayamadın mı? Lütfen dalga geçtiğini söyle.
-Sen dalga geçiyor olmalısın. Çünkü normal bir kız, sevdiğini Eyfel'in üstünde bırakıp kaçmaz.
-Ben anormalim, bunu herkes biliyor zaten.
Tikki gözlerini devirip devam etti.
-Sonra siz Hawkmoth'un mucizesini aldınız. Ve öpüştünüz. Eyfel'de.
-Anımsatma bana şunu. Hem o beni öptü! Ben onu değil!
-Sonra geri dönüştünüz ve- Aaaa!.. Kara Kedi, Adrien'mış!
Saçlarımı yoldum.
-İŞTE-BU-MÜMKÜN-OLAMAZ!!!
-Dur biraz, hikâyeyi başa saralım. Sen Kara Kedi'nin eski sevgilisisin. Adrien da senin mektup arkadaşın. Adrien da aslında Kara Kedi.
Hesap makinesinin tuşlarına basmaya başladı.
-Yani...Adrien'la Kara Kedi'nin EBOB'unu alıp sonra da çıkan sonucun kosinüsünü ve tanjantını içler dışlar çarpımı yoluyla oranlarsak...
-Bu iki bilinmeyenli bir denklem.
Kâğıda yazıp bulmaya çalışıyordum ben de.
-"-17" buldum.
-Tamam...
Kâğıda çiziktirmeye devam etti.
-Yani, sen Adrien dışında...Kara Kedi'yle öpüşmüştün ve vicdan azabı çekiyordun çünkü Adrien'a ihanet ettiğini düşünüyordun. Ama böyle hissetmene gerek yokmuş çünkü sen başından beri Adrien dışında kimseyi öpmemişsin. Ve...Kara Kedi Adrien'sa Adrien da seni seviyor demektir. Hikâye tamamlandı!
Bana karalanmış kâğıdı uzattı. Benim ve Adrien / Kara Kedi'nin arasında büyük bir kalp vardı.
-Senaryo iyi güzel de...yanlışın var Tikki. Bir konuda.
-Neymiş o?
Benim ve Adrien / Kara Kedi'nin arasındaki kalbi karaladım ve elimdeki kalemi ona sapladım.
-Adrien beni sevmiyor! SEVMİYOR İŞTE!
Tikki bana korkuyla bakıyordu.
-N...neden?
-BANA DEDİKLERİNİ DUYMADIN MI!? BANA MİLYONLARCA KEZ HAKARET ETTİ! ŞİMDİ DE ONU DÜŞÜNCESİZCE TERK EDEN HAİN SEVGİLİSİNİN KİM OLDUĞUNU ÖĞRENDİ! SENCE BENİ SAĞ BIRAKIR MI!? BELKİ DE OLACAĞINA BIRAKMALIYDIM, LANET YÜZÜNDEN ONU TERK ETMEMELİYDİM! Ne bileyim...belki kurtarırdı kendini...
Telefonum titreşti. Korkuyla ona baktım.
-K-kim mesaj attı?
Endişeyle yatağımın üstündeki telefona uzandım. Tuş kilidini açtım ve mesajlara girdim."1 yeni mesajınız var."
Adrien'dan:
"Leydim? Her şey yolunda mı?"-BENİ ÖLDÜRMEK İSTİYOR!
-Marinette, sakinleşir misin? Bahsettiğimiz çocuk yaklaşık yirmi dakika kadar önce Eyfel Kulesi'nin tepesinde seni öpüyordu.
-VE HAKARET EDİYORDU! ALAY EDİYORDU! BANA HASAR VERİYORDU!
-O öyle bir şey yapmaz! Lütfen sakinleş Marinette.
Yatağıma oturdum.
-ONA NASIL SÖYLEYEBİLİRİM Kİ ONU LANETTEN ETKİLENMEMESİ İÇİN TERK ETTİĞİMİ!? ONUN ÖLMESİNİ İSTEMEDİĞİMİ!? ONU TERK ETTİĞİM GÜN KALBİMİN NASIL ACIDIĞINI!? ONUN BİZ AYRILDIKTAN SONRA ATTIĞI HER TRİBİN YÜREĞİMİ YAKTIĞINI!? ÇÜNKÜ ONU SEVMEDİĞİMİ VE ACIMASIZ BİR SÜRTÜK OLDUĞUMU BANA HER DEFASINDA HATIRLATIYORDU, BENİM ONA OLAN SEVGİM AZALMADIĞI HÂLDE! HA, SÖYLESENE!? NASIL SÖYLEYECEĞİM BUNLARI BEN ONA!? ONA YAKIN OLMAK, ONA SARILMAK, ONU ÖPMEK İSTESEM DE O SON ŞANS TANIYAN ŞEREFSİZİ YÜZÜNDEN ONA BAKIŞ BİLE ATAMADIĞIMI!? VE ONUN BUNU "SEN BENDEN İĞRENİYORSUN!" OLARAK YORUMLAMASI!? BU BENİM CANIMI VÜCUDUMDAKİ AKUMADAN BİLE DAHA ÇOK YAKTI! SONRA ADRİEN'LA TANIŞMAMIZ VE HAYATIMIN ANİDEN DEĞİŞMESİ!? ESKİ SEVGİLİMDEN DAHA ÇOK ÖNEMSİYORDU BENİ EN AZINDAN! ONU HER GÖRDÜĞÜMDE KALBİM KENDİNİ GÖĞÜS KAFESİME FIRLATMAYA BAŞLIYORDU VE BU DA CANIMI YAKIYORDU! BENİ ÖPTÜĞÜNDE BANA KARŞI GERÇEKTEN BİR ŞEYLER HİSSETTİĞİNE İNANMAYA BAŞLAMIŞTIM! AMA O DA OLMADI! "O YALNIZCA BİR ARKADAŞ!" PEKİ YA ŞİMDİ!? NASIL SÖYLERİM BEN ONA!? ONU TERK EDEN HAİN SEVGİLİSİ BENİM İŞTE! MEKTUP ARKADAŞI! ÖĞRENDİ SONUNDA! UMARIM ŞU AN MUTLUDUR! BENİM GİBİ BİR PARAZİTİN MASKESİNİ SONUNDA SÖKMEYİ BAŞARDI! AMA BEN ARTIK ONUN HAYATINI DAHA FAZLA MAHVETMEK İSTEMİYORUM! ÇÜNKÜ ONSUZ GEÇİRDİĞİM HER GÜN, HER SAAT, HER DAKİKA, HER SANİYE BANA ACI VERİYOR! TIPKI ONUN DEDİĞİ GİBİ! AMA BİLİYOR MUSUN, BEN BUNU HAK ETTİM! ÇÜNKÜ BEN ONU HAK ETMEDİM!
Durdum.
-Yani demek istediğim, böyle berbat bir hayatı hak ettim çünkü Adrien'a acı dışında hiçbir şey veremedim. Adrien'ı hak etmeme sebebim de bu. Nerde kalmıştım? Onu hak etmemek...hak edememiş olmak da bana acı veriyor. Sanırım daha yeterince acı çekmedim. Ben hâlâ şımarık bir kızım ve Adrien da bunu biliyor. Şu an evinde bana sövüyordur. Buna rağmen...benden nefret etmesine rağmen ve bunu Kara Kedi'yken muhteşem bir şekilde göstermesine rağmen...
Tikki'ye baktım.
-Tikki, ben galiba Stockholm Sendromluyum.
-O ne be?
-Neden, bilmiyorum ama...
Kikirdemeye başladım, bu gülüşmeler kısa süre içinde hıçkırıklara dönüştü.
-Ben Adrien'a âşığım Tikki! Sırılsıklam âşığım! Kopamıyorum ondan işte! BEN-ONA-ÂŞIĞIM!
Gözlerimden akan yaşları koluma sildim. Yanımda duran telefonuma baktım.
-Hayret, meraklanıp mesaj atmadı. Na-
Birden donakaldım. Telefonumda arama ekranı açıktı.
-Yanlışlıkla birini aramışız. Mesaja baktığımda yanlışlıkla birini aramış olmalıyım.
-Kimi, diye sordu Tikki.
Ona bembeyaz kesilmiş bir yüzle baktım.
-Adrien'ı.
Telefonu kulağıma götürüp söylediğim hiçbir şeyde ciddi olmadığımı söyleyecektim ki, telefon kapandı. Adrien aramayı sonlandırmıştı. Muhtemelen benim haykırarak söylediğim şeyleri yeterli bulmuştu. Duyması gerekeni duymuştu.
Ve bu benim için...
Onu daha da tehlikeli bir hâle getiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Mektup Arkadaşım 2
Fanfiction"Hayır, anlamıyorsun Kara Kedi." dedi sevdiği kadın. "Sen Paris'i kurtarmak adına savaşan, adalet âşığı bir süper kahramansın ama ben...ben bir vatan hainiyim Chat." "Hayır, değilsin. Seni sevmemem için yalan söylüyorsun." "Ciddiyim Kara Kedi, birli...