Zobudil som sa na budík , ktorý som už nepočul dva mesiace.
Škola .....
Koncentračný tábor.
Postavil som sa z postele a vydal som sa do kúpeľne urobiť rannú hygienu.Obliekol som si svoju uniformu do školy a vydal som sa dole ku raňajkám .
Pri stole už sedel otec s novinami v ruke a mama robila raňajky.
,,Dobré ráno ."
Odpovede sa mi nedostalo. Rodičia sa so mnou nerozparavú od vtedy čo som im povedal že som na chalanov. Som rád ale že ma nevyrazili z domu a môžem u nich naďalej žiť.
Mama to ako tak prekusla a rozpráva sa so mnou v neprítomnosti otca ale otec so mnou už neprehovoril už pol roka . Nechápem ako to dokázal keď žijeme spolu v jednom dome .
Hneď po raňajkách som sa vydal do školy .
Po ceste som stretol Jungkooka ,ktorý je jeden z mojoch najlepších kamrátov už od detstva.Jungkook je o ročník nižšie odo mňa .Došiel som do triedy kde na mňa už čakal moj kamarát Hoseok.
,,Ahoj Jimin ! Ako bolo cez prázky?"
,, Super ...." milo som sa na neho usmial.
,, Hej počuj ...ževraj má prísť nový učiteľ .."drgol do mňa Hobi a hneď na to sa objavil moj triedny učiteľ vo dverách a za ním išiel nejaký mladý chalan .
Učteľ vo šiel do triedy aj s ním .
,,Tak žiaci toto ja odcházdam na dôchod tak by som vám rád predstavil vášho nového triedneho učiteľa ."
Učiteľ nechal slovo tomu novému .
,,Dobrý deň . Moje meno je Kim Taehyung . Od dneska som váš nový triedny učiteľ."a poklonil sa.
Všetky baby na neho zamilovane hľadeli.
Priznávam aj ja som zostal ne neho pozerať. Proste ten učiteľ má v sebe nejaké čaro.Taakže nový príbeh. Časti budú kratšie ale dielov bude viac .😁😁Ďakujem za toľké prečítanie na mojom prvom príbehu .❤️
YOU ARE READING
Učiteľ Kim TaeHyung (DOKONČENÉ)
FanfictionPo konci prázdnin príde na školu nový učiteľ . Park Jimin . Žiak školy , ktorý je pohľadný ,mladý chalan. Každé dievča na škole ho chce , no jeho nikdy nezaujímali dievčatá. Po príchode nového učiteľa sa všetko zmení .