*pohľad Jimin*
Keď sme prišli do školy Taehyung ma zobral do zborovne ( neviem ako ináč to nazvať) ,kde ma ospravedlnil učiteľ ,že nemám uniformu a objasnili sme že prečo som chýbal.
Učitelia to nejako prekusli a ospravedlnili ma.
Rozlúčil som sa z Taehyung a išiel som smer trieda. Keď som vošiel do triedy všetky oči padli na mňa. Baby sa hneď za mnou rozbehli a začalk sa vypytovať čo mi bolo. Nemal som na ne náladu tak som si sadol na moje miesto za Hoseoka.
Hoseok sa na mňa otočil a vyceril na mňa tie jeho zuby.
"Kaamo~... myslel som si že už ani do tej školy neprídeš."
"Hej mal som menšie problémy ohľadom rodiny." Poškrábal som sa na krku.
"Aha....tak dúfam že už je všetko fajn, pretože už nestrpím to nič nerobenie v škole sám."
"Hah~ neboj sa...teraz by to malo byť lepšie."
Hoseok iba prikývol a v tú ranu zazvonilo na hodinu.
-
-
-
-Celý deň som bol totálne zmagorený ,pretože som nechápal ani jednej látke ,ktorú v škole preberali ,keď som bol doma.
Momentálne máme hodinu s Taehyungom ,ktorý mele ani neviem o čom.
"Pán Park! Počúvajte...." zhúkol na mňa Tae.
"Prepáčte Pán Kim." Povedal som a Tae sa zase venoval učivu.
Ja mu dám vystrkovať rôžky na mňa. No to teraz bokom.
Zazvonilo na koniec hodiny a aj dnešnej školy.
Hoseok sa zas na mňa otočil.
"Brooo ....jednotka ja nic z tohto učiva..."
"Nooo....Hodeokie keď už tak o tom hovoríš mohol by sa mi prosím pomôcť s doučenín toho učiva a aj celkovo čo som zameškal." Milo som sa na neho usmial a nahodil som psie očká.
"Ahh~ Dobré ale niečo za to budem chcieť."
No že by som čudoval keby toto nepovedal.
"Ahh~ no dobre....čo to bude?" "Hmm...to ešte neviem ,ale niečo vymyslím."
"Ok tak teda kedy by som mohol prísť?"
"Mne je to je jedno... kľudne aj po škole by si mohol..... tak či tak nemám nič na práci."
"Okej teda taaak mohol by si ma počkať pri skrinkách ? Ešte potrebujem niečo s Tae- či s Pánom Kimom doriešiť.""Okej teda ,ale nech ti to netrvá ...už chcem byť doma..." zasmial sa.
"Rozkaz šefe!" A dal som si ruku ku čelu ako nejaký vojak. (Viete čo myslím)
Nad tým sme sa tiež zase zasmiali a ja som sa vydal za Taehyungom do jeho zvlášt kabinetu.
Zaklopkal som na dvere a z druhej strany bolo počuť "ďaľej".
Vošiel som dovnútra a videl som ako Tae sedí za počítačom a niečo do neho ťuká.
"Ah~ Ahoj zlato čo potrebuješ" milo sa spýtal a zase zapichol svoj zrak do obrazovky a začal zase ťukať do klávesnice.
"Chcel som ti iba povedať ,že idem ku Hoseokovi aby ma doučil zameškané."
"Dobre teda ....."
To je všetko? Ani bú ani mú že som nedával pozor na hodine? Okej....
"Tak zatiaľ." A odišiel som z kabinetu.
YOU ARE READING
Učiteľ Kim TaeHyung (DOKONČENÉ)
FanfictionPo konci prázdnin príde na školu nový učiteľ . Park Jimin . Žiak školy , ktorý je pohľadný ,mladý chalan. Každé dievča na škole ho chce , no jeho nikdy nezaujímali dievčatá. Po príchode nového učiteľa sa všetko zmení .