*Pohľad Jimin*
Bol som úplne na dne.Sedel som vo svojej izbe zatvorený asi už štyri hodiny od toho incidentu.
Keď som prišiel do nemocnice bolo už neskoro.Nedokázali mamu zachrániť.
Keď sme prišli domu rýchlo som vletel do izby a od vtedy som tu. Preplakal som celé tie štyri hodiny.Taehyung mi písal ale neodpisoval som mu,potom začal aj volať ale tiež som to nebral.
Bol som úplne na dne.
Vstal som z postele a išiel som so kuchyne.
Otca nikde nebolo.Ani som nepočul kedy odišiel.Asoň dobre pre mňa.
No hneď som toho oľutoval a začul som ako ako niekto ziape z chodby.
Išiel som sa tam pozrieť.Bol to otec ,ktorý bol úlne na mol a hučal nejaké nezmysli.
Keď ma zbadal hneď sa na mňa vrhol a skončil som pod ním na zami a o na mne sedel.
"Ty fagan malý. Za jej smrť môžeš ty!"zahučal a buchol ma do brucha.A potom ďalšia rana a ďalšia.
Skrúcal som sa pod ním a snažil sa ho zo seba zhodiť ale bol silnejší.
"Ty buzna.Musím sa za teba hanbiť!" Postavil sa a mňa tiež donútil sa postaviť.
Schmatol ma za vlasy a ťahal ma za ne až do jeho izby.
Hodil ma na postel.Prišpendlil moje ruky nad moj hlavu takže som sa opäť nemal ako brániť.
So strachom som sa na neho pozrel a on sa nad tým iba pousmial.
"Teraz si táto buzna zaslúží to čo má."
Chcel som niečo povedať ale otec mi začal sťahovať nohavice aj s boxerkami.
"O-otec čo to robíš?!"zahučal som po ňom.
"Iba čo si táto buzna zaslúži."povedal a už si sťahoval nohavice aj on.
Hrubo ho do mňa vrazil a ja som výkríkol od bolesti.
"Auuu!... Otec to bolí!" Vôbec ma nepočúval.Začal rýchlo prirážať a mne tiekli slzy.
"T-to b-bolí..!Daj to zo mňa von!" Zase ma nepočúval.
"Ahh~Už!" Vykríkol a spravil sa do mňa.
Vyšiel zo mňa a mne stále tiekli slzy.
"A teraz odíť ty buzna!"zahučal.
Rýchlo som vstal aj keď som trochu sykol od bolesti ale teraz som to neriešil.Rýchlo som utiekol do svojej izby a zamkol som sa.
Ľahol som si na posteľ a schúlil som sa do vajíčka.
'Prečo? Prečo to spravil?' Letelo mi mysľou.
Ešte dlho som takto premýšlal na tým ale z toľkého premýšlania som sa unavil a zaspal som.
Guys čo hovoríte? Čakal to niekto?
Sry za chyby blablabla..... prajem pekný večer 😁🙃
YOU ARE READING
Učiteľ Kim TaeHyung (DOKONČENÉ)
FanfictionPo konci prázdnin príde na školu nový učiteľ . Park Jimin . Žiak školy , ktorý je pohľadný ,mladý chalan. Každé dievča na škole ho chce , no jeho nikdy nezaujímali dievčatá. Po príchode nového učiteľa sa všetko zmení .