7.Časť

791 51 7
                                    

*Druhý deň v škole*

Sedel som v lavici a čakal kedy konečne budem môcť odtiaľto vypadnúť. Mali sme hodinu matiky a môžete hádať kto učí matiku.

Dám vám nápovedu.

Jeho zadok je ako anielsky zadok a je moooc sexy.

Hmmm.....~ ak ste uhádli hej je to KIM TAEHYUNG!

A možno sa pýtate prečo by som najradšej odtiaľto vypadol.

Kurva pretože môj učitel mi urobil stojáka v nohaviciach počas hodiny! Ešte že ma nevyvolal ku tabuli.

Sa čudujem že si toho nikto nevšimol.

*cŕnnn cŕnnnn!*

Zazvonil zvonček . Chcel som sa postaviť a vypadnúť odtiaľto dokiaľ sa len dalo ale nie ..... možete opäť hádať kto mi moje plány opäť skazil.

"Pán Park. Zastavte sa potom u mňa v kabinete.,, No to si robíš prdel.

Iba som prikývol.

Taehyung sa vybral von z triedy a ja som zostal sedieť na mieste.

Začal som premýšlať čo by sa mi mohlo stať kebyže idem za ním do toho kabinetu.

Hmmm~neviem prečo ale nič zlého som si nepredstavoval .....skôr naopak.

Postavil som sa z miesta a vybral som sa teda do kabinetu. Po ceste som sa snažil nejako zakryť ten problém v nohaviciach .

Stál som pred dverami kabinetu. Chcel som ísť zaklopať ale vtú ranu sa otvorili dvere a v nich stál Taehyung.

"Aaahh~Jimin.... už som ťa chcel ísť hladať..... poď ďalej.,,podržal mi dvere.

Vošiel som do vnútra. Za sebou som počul menší smiech a následne ako Taehyung zamkol dvere. Zostal som stáť na mieste.

Ahhh~ takže on takto?

Otočil som sa na neho ale on už stál blízko mňa. Trochu som sa zlakol ako sa ku mne tak rýchlo dostal. Mali by na neho zavesiť zvonček alebo niečo takého.

"Hmm~Dnes si bol zlý chlapec.,, zavrnel mi do ucha.
"Hej?~...to by som sa ja mal pýtať ... ten kto mi spôsobil stan v nohaviciach ....a čo takého som zlého urobil?~...,, tiež som sa ku nemu naklonil a zahryzol som mu jemňe do ucha.

"Ahh~ pokaždé keď som sa na teba pozrel si  odvrátil zrak .,,

Tak toto ho žere.

"Hmmm a ako to môže babyboy odčiniť.....Daddy?,,

"Hmmm......,, odtiahol sa odo mňa a podišiel ku stolíku . Začal niečo písať na papier.

Prišiel ku mňe aj s papierom a podal mi ho. Toršku sa zase ku mňe naklonil a povedal."Dnes o štvrtej prídi ku mne. Bude zábava.,,

"Hmmm~~~ už sa teším.,,

Sooo ludia ospravedlňujem sa že ku tomuto nevyšla dlho nová časť...... ale nom škola.... musela som sa učiť na anglinu ...a moje engalish speaku😂 je asi na bode mrazu alebo tam kde je Hoseok ...ale dostala som za 2 takkkk........je to dnes také o ničom ale zajtra ideme na turistiku zo školy tak dúfam že tam niečo napíšem.....pardon za chyby blablabla poznáte..... tešíte na novú časť?😁

Zamilovala som sa do tejto mikiny

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zamilovala som sa do tejto mikiny.... neviem prečo ale pripomína mi to Jina😅😅asi preto lebo má rad rúžovú😂

 neviem prečo ale pripomína mi to Jina😅😅asi preto lebo má rad rúžovú😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ludia 291 prečítani..... toto som nečakala za celý môj hooollll lifuuuu😂....moc ďakujem❤️

Učiteľ Kim TaeHyung (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now