Stál som pred Taeho domom.
Bol som prekvapený ako blízko mňa býva. Možno ho budem aj častejšie chodiť navševovať.
Zazvonil som na zvonček. Po chvíli sa vo dverách obiavil Tae.
"Aaaa Jimin ....ty si nakoniec došiel?.,, povedal s menším smiechom.
"Nie to iba môj duch ti prišiel vzkázať že pravý Jimin je príliš lenivý na to aby sem prišiel~~.....,,
"Jasné že som prišiel..... Niečo takého si nechať újsť?,,
"Tak poď ďalej.,,
Vošiel som dnu . Mal to tu prekvapivo dobre zariadené. Čakal som bordel a tak....
No...Proste učitelia.
Vošli sme do obývačky kde mal obrovský gauč.
Hmmm~na ňom by sa dalo robiť poriadné divy....
( niečo takéto si predstavujem😈 )
"Cíť sa ako doma.,,
Posadil som sa na gauč.
"Dáš si niečo?.,, milo sa spýtal.Hej teba si dám. "Čaj by som si dal.,,
"Ok tak počkaj chvíľku tiež si spravím.,,
Na to som iba prikývol. Tae odišiel do kuchyňe robiť čaj a ja som tu ostal sám. Postavil som sa a začal si prezerať nejaké fotky čo mal Tae na poličke.
Zapozeral som sa na jednu na ktorej bol Tae s nejakým chalanom.Mal fialové vlasy.
To je teraz taká móda?"To je môj najlepší kamarát zo strednej.,, Ozvalo sa blízko mňa.
Trochu som nadskočil.Pozrel som na neho vražedným pohľadom.
"Doniesol som čaj.,,milo sa usmial.
Pff~ ja mu dám aby ma strašil.
Posadil som sa na gauč a Tae si prisadol ku mňe. Zobral som si do ruky ešte horúci čaj a chcel som si z neho upiť ale keď som si trochu odpil som si popálil jazyk . A nie len to tým že som si ho popálil som so sebou cukol a trochu čaju som si vylial aj na nohavice a hádajte kam."Aaapfff!!!! Fooo pfálí!!.,, snažil som sa zo seba dosť nejakú zrazumitelnú vetu ale nešlo to . Bolel ma celý jazyk.
"Ahhh~ty nemohlo pozri na seba. Si celý mokrý.,,povedal Tae a zobral do ruky utierku a začal mi čistiť nohavice. Presnejšie mi prechádzal cez rozkrok a nebolo to zrobna najpríjemnejšie v tejto situáciia do toho to ešte stále bolelo.
"Auf!! Fae fo efte bofí.,,trochu som zapištal.
"Hmm a nechcel by si to pofúkat?,, naklonil sa ku mne trochu bližšie. Iba som prikývol. O nad tým iba zakrutil hlavou.Vyplazil som jazyk a ukázal naň. On hneď pochopil a začal mi naň jemňe fúkať. Začal sa trochu približovať. Boli sme od seba len pár milemetrov ale Tae prestal.
"Ešte kde ťa to bolí.,, pervezne sa na mňa pozrel.
Prikývol som na súhlas a ukázal som na svoj rozkrok."Hmmmm~,, Zohol sa ku môjmu rozkroku a začal mi naň fukať ako aj pred tým. Zase sa začal približovať. Tae sa priblížil ku môjmu rozkroku a jemňe naň začal dávať jemné bozky. (to je trocha divné)
Tae premiestnil svoje ruky na môj opasok , ktorý začal rozopínať.
Neprotestoval som.
"Zlato postav sa.,,
Postavil som sa .Tae mi rozopol nohavice a hneď mi ich stiahol.
"Jiminie máš premočené aj niečo iné.Aj to treba dať dole.,, začal mi sťahovať posledný spodný diel môjho oblečenia.Taehyung mi stiahol boxerky dole a ja som teraz bol predn ním skoro vo svojej celel kráse.
"Poď za mnou.,, postavil sa a bol na odchode.Tiež som sa postavil a následoval ho.
Taaak guys pre dnešok koniec!!!!😈😁Nah bolia ma nožičky!!!😭😭😭 Tak ma neboleli asi už 5 rokov😅 hovorí vám niečo Košariská alebo M.R.Štefánik?....jop tam sme boli pešo......😑😑 ten môj face keď som si po celej dobe tam sadla na lavičku😩😂 nom tak sry za chyby atď....guys píšte nejaké komentáre nech sa nenudím !!!!! 😂😂
Vážne neviem ako som sa dostala ku tejto foto😂😂😂⬆️
YOU ARE READING
Učiteľ Kim TaeHyung (DOKONČENÉ)
FanfictionPo konci prázdnin príde na školu nový učiteľ . Park Jimin . Žiak školy , ktorý je pohľadný ,mladý chalan. Každé dievča na škole ho chce , no jeho nikdy nezaujímali dievčatá. Po príchode nového učiteľa sa všetko zmení .