*Jimin pohľad*
Ráno som sa zbudil dosť skoro.Čož som sa dosť čudoval kôli tomu čo sa odohralo včera večer.
Pourel som som sa na spiaceho Taehyunga ,ktorý si ešte spokojne odbufkával.
Postavil som sa z postele a hodil na seba nejaké voľné tričko. Išiel som do kuchyne kde som si napustil pohár vody. Oprel som sa o linku a pomaly som popíjal vodu.
Počas mojej činnosti som sa zamyslel na vecami, ktoré sa odohrali v poslednej dobe. Čo som stratil. Čo mi prinieslo bolesť, ale aj čo mi prinieslo šťastie do živote.
Keby nebolo Taehyunga tak neviem čo by bolo somnou. Zneužival by ma stále otec?
Nad týmito myšlienkami som zatriasol hlavou. Dal som pohárik do dresu a vydal som sa íšt urobiť rannú hygienu.
Po mojej rannej hygiene som sa išiel pozrieť na Taeho. Podišiel som ku nemu. Stále spokojne pobufkával a usmieval sa. Ktohovie čo sa mu zdá.
Pozrel som sa na hodinky koľko máme času. Bol akurát čas vstávať.
Odokryl som Taehyunga z periny (?) na čo on zamrnčal a trochu sa pomrvil.
"Mami~ ešte minútku..." povedal stál v polospánku.
Hah, takže tunak mamim maznáčik.
"Ale nie zlato...máš predsa školu." Urobil som oniečo tenší hlas.
Taehyunga to ani nepohlo. To je hrozné dieťa toto!
V tom ma niečo napadlo. Sadol som si na jeho rozkrok a začal som pohybovať panvou.
"Zlatoo~... ale prídeš neskoro." Zase som urobil o niečo tenší hlas.
Stále to sním ani nepohlo a spal ďalej.
Ah pože prečo? Prečo ma tak trestáš?Zišiel som troška nižšie, tak že som mal Taeho kamaráta pred tvárou. Zobral som ho do ruky a začal som ho pomaly honiť.
Stále to sním ani nehlo.Doprdele to aký má spánok.
Trošku som zrýchlil svoje pohyby.Taehyung sa začal usmievať.To ako vážne sa mu to aj sníva? To kedno prasa.
Vložil som si ho do úsť ( neviem ako ináč to opísať🤷♀️) a začal som ho čo narýchlejšie fajčiť.
Na to už Taehyung pomaly ovoril svoje oči a popri tom vzdychal. Keď ma zbadal hneď pochopil čo mu tak dobre robí.
Zrýchlil som na svoje maximu a Taehyung sa mi po chvíľke urobil do úst. Všetko som poslušne prehĺtol.
Posunul som sa vyššie ku Taeho hlave (wtf).
"Taký budíček, by sa mi často páčil."pozrel sa na mňa pervezne.
"Tak sa mám asi načo tešiť...vôbec ťa neišlo vzbudiť." Zasmial som sa.
"Mal som príliš krásny sen nato, aby som sa vzbudil."
"No asi viem aj aký....no nič musíme už vstať...teda skôr ty ja už sa iba obleč-." A teraz mi to zase došlo, všetky moje veci sú stále doma.
"Na den školi vynecháš aj tak je už piatok.... nejako tvoje oblečenie byriešime cez víkend a dnes sa ťa budem snažiť ešte nejako ospravedlniť."
"Ďakujem Tae~ milujem ťa."
"Aj ja teba." A pobozkal ma.
Soo guysss !! Za prvé moooc ďakujem za 1K prečítaní je to pre mňa moc veľké číslo...vôbec som to nečakala že by moje príbehy boli natolko "úspešne" že dostaňem zástavu srdca❤️😂......mic vám ďakujem......aaa pardon za chyby bla bla bla......dobrú nocku😘😁😁😁
YOU ARE READING
Učiteľ Kim TaeHyung (DOKONČENÉ)
FanfictionPo konci prázdnin príde na školu nový učiteľ . Park Jimin . Žiak školy , ktorý je pohľadný ,mladý chalan. Každé dievča na škole ho chce , no jeho nikdy nezaujímali dievčatá. Po príchode nového učiteľa sa všetko zmení .