6.časť

816 59 26
                                    

Po príchode domov som mal kopu otázok od mami ako sa mi dostal ten fľak na krk.

Povedal som jej že mi to spravila jedna baba v škole.
Nebudem je hovoriť že mi to spravil môj triedny učiteľ.
Za prvé.
Musí vždy všetko zdeliť môjmu otcovi pretože keby sa to dozvedel sám tak by si myslel že mi to spravil nejaký chalan.
A za druhé.
Do prdele veď je to môj učiteľ!

Išiel som hore do svojej izby aby som ďalej nemusel počúvať tie mamine otázky.
Rýchlo som načmáral veci do školy aby som to mal z krku.

Po dokončení všetkých vecí čo som mal spraviť som si ľahol do postele a začal som premýšlať nad tým čo sa dnes stalo u Taeho v kabinete.

Predstavoval som si ako mi šepká do uška vzrušujúce veci . Nad tým som si musel zakusnúť do pery.

Rýchlo som sa posadil a zatriasol som hlavou.
Pozrel som sa dole a môj penis stál v pozore. Bože je možne aby ma taký človek znova vzrušil ?

Postavil som sa z postele a zamieril som si to rovno do kúpelne kde som sa zamkol. Pustil som prúd vody aby ma toľko nebolo počuť.

Oprel som sa chrbtom o dvere a vložil som si ruku do nohavíc.
Chitil som do ruky môj pulzujúci penis a znova som si začal predstavovať Taeho.Teraz som si ho predstavoval ako do mňa rýchlo priráža a hekám od slasty pri čom mi on šepká do uška opäť vrušujúce slovíčka.

Bol som už skoro pri vyvrcholení tak som si stršil rovno tri prsty do svojej dierky na čo som len vrušene vzdychol.Začal som nimi rôzne krútiť.

Svoje tempo som zrýchlil na maximum a pochvíľke som sa urobil s výkrikom Taeho mena.

Zosunul som sa dole po dverách a vytiahol som svoju ruku z nohavíc.
Všetko som zlízal tak že mi nezostala ani kapička na ruke.

Postavil som sa trošku s rozklepanými nohami a vypol som prúd vody a vydal som sa naspäť do izby.

Taaak ľudia !!prvý deň školy!! Keď si pomyslím že len "nedávno" Jungkook skončil STREDNÚ školu tak mi je do breku.....preboha! Čo ešte si budem musieť vytrpieť😭 ...nom a ako vy prvý školský deň? .....my máme novú spolužiačku a ani neviem ako sa volá priezviskom a poriadne ani menom....."premýšla nad tým či počúva kpop"😂..... nom mám tu pre vás nový dieľ tak sa vám dúfam páči 😅 sry za chyby atď..... ozaj toto som dnes kreslila a zabrala mi to asi 45 min. Uhádli by ste to kto to je keby to nad tým nebolo napísané a ešte fotka vedľa😂 pls no hate .... je to môj prvý výtvor za celý život
😅😂

 je to môj prvý výtvor za celý život😅😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Učiteľ Kim TaeHyung (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now