Čakali sme celé dni kedy nám konečne povedia ako je na tom Hoseok.Ale aj na druhej strane je tu ešte otec. Bol odsúdený na doživotie a ešte aj psychiatra mu nasadili.
-
-
-Začal mi zvoniť telefón. Neznáme číslo.
"Prosím?"
"Dobrý deň....Tu je Hoseokva mama....len vám volám kôli tomu že Hoseok je na tom lepšie psychicky takaže prijímajú (alebo prímajú🤔 help) návšetvy.....viem že sa o neho bojíš kôli tomu incidentu....a to s otcom....budeš v poriadku?..."
"Hneď prídem Hoseoka pozrieť.....a otec....to je už dávno zamňou ....nemusíte sa bať...ďakujem vám..."
"Dobre zlato..maj sa." Zložila.
Hoseokva mama je veľmi milá. Už zopár krát som u nich bol. Celkovo Hoseokovi rodičia sú veľmi milí.
Kiežby mám ja takých. Ale mám teraz Taeho a som zato rád.
"Zlato? Ským si volal?" Došiel za mnou Tae.
"Volala mi Hoseokova mama... ževraj Hoseok je na tom už psychicky lepšie...môžeme ho prísť navštíviť..." usmial som sa.
"To je úžasná správa!" Vyhŕkol s radosťou.
Je to úžasná správa. Len.
Bude ma mať ešte Hoseok rád potom čo mu otec spravil?
Prešla mi husia koža po tele.
"Tak ideme!" Povedal s nadšenosťou Taehyung.
-
-
-*V nemonici*
Stáli sme pred dverami Hoseokovej izby. Bál som sa ako bude reagovať keď ma uvidí.
Tae zaklopal. Z druhej strny sa ozvalo "Ďalej".
Vošli sme do vnútra. Moje srde bilo neskutočne rýchlo.
Keď som uvidel Hoseoka nahrnuli sa mi slzy do očí.
"A-ahoj Jimin." Povedal jemne Hobi.
"Ahoj." Povedal som tiež už so slzami v očiach.
Podišiel som ku nemu a silno objal.
"Som tak rád že si v poriadku." Silnejšie som ho ešte objal.
"Ah~ Jimin - nemô-žem d-dýchať."sekane povedal Hobi.
Odialil som sa od neho.
"Kedy ideš domov?"spýtal sa Tae.
"Za 2 dni ma už prepustia....aaa pán učiteľ čo tu robíte?" Spýtal sa docela prekvapeno.
"Nooo too je vedľajšie teraz ...potom ti poviem."
"Dobre." usmial sa Hobi.
Jeho úsmev dokáže vyčariť druhému úsmev na tvári. To mám na ňom rád.
Po asi hodine sme sa rozhodli ísť už domov pretože Hobi musí ešte odpočívať.
Keď sme prišli domov som hneď zalahol do postele. Bol som unavený z dnešného dňa.
Tae si lahol ku mne.
Je koniec. Už je vetko v poriadku. Síce nemôže byť s mamou. Ale teraz mám Taehyunga a snaží sa mi pomáhať.
Už si nič viac neželám.
KONIEC
Taaak guujs toto je koniec tohot príbehu ale ešte jednu kapitolku ako smut určite príde😈😂....aaa ešteeeeee ĎAKUJEM ZAAAAA 2K PREČÍTANÍ !!!!OMGGG JA JAAAAAA NEMÔŽEM V ŽIVOTE SOM TO NEČAKALA..... moc moc vám ďakujem❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️pardon za chyby atd....😁😁😁I Love you guuujs❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Učiteľ Kim TaeHyung (DOKONČENÉ)
FanficPo konci prázdnin príde na školu nový učiteľ . Park Jimin . Žiak školy , ktorý je pohľadný ,mladý chalan. Každé dievča na škole ho chce , no jeho nikdy nezaujímali dievčatá. Po príchode nového učiteľa sa všetko zmení .