5. Časť

934 61 6
                                    

*Druhý deň ráno*
Bol som na ceste do školy .
Bol som zamyslený ohľadom toho včerajšku.
Z premýšlania na vytrhol Hoseok ,ktorý na mňa skočil.
,, Aaaa~~~ Jiminie! Čo tá vážna tvár?"zahučal blízko môjho ucha.
"Za prvé .Nehuč mi do ucha!....,,zahučal som na neho naspäť. "A za druhé som nad niečím premýšlal.,,

"Hmmm...~~ a nad čím alebo kým....,, uškrnul sa.

"To je moja vec,, Cvrgnul som ho do čela a rozbehol som sa . ( chápeme sa že ?)
Hoseok sa za mnou rozbehol tiež a snažil sa ma chytiť . Obzrel som sa za ním no hneď som toho oľutoval. Do niekho som vrazil a spadol som .
" Ahhh~~ pardon že som do vás vraz-....,, zdvihol som hlavu na dotičného. Nechcela sa mi veriť do koho som vrazil hneď po ránu.
" Hmmm~~ nabudú sa neobzeraj keď bežíš ty blbček.,,(awww) Povedal na mňa Tae.
Podal mi ruku a pomohol mi vstať.
"Pardon že som do vás- ...teda do teba vrazil.,,
Uškrnul sa . Ešte že som sa opravil . Nechcem vedieť čo by sa so mnou stalo keby som mu zase vykal. Ahhh to čo sa stalo včera.  Nad tým som iba zatriasol hlavou.
Dobehol ku nám Hoseom.
" O .... Pán učiteľ ... ehmm... Dobré ráno ,,Poklonil sa .
"Ahhh ty budeš .... ehmm.,, zamyslel sa .
" Som Jung Hoseok teší ma .,,
" Aj mňa tešil Hoseok . Ty si kamarát tu s Jiminom?,,
"Áno . Sme spolu v triede .,, "Aaah~~ taže si môj žiak? Prepáč ešte som si nezapametal vaše tváre.,, "To je v poriadku.,,

" Ehm asi by sme už mali isť.,, Prerušil som to ticho docela už po dlhej dobe .
"Aaa.. dobre teda ... dividenia zatiaľ.,, Hobi sa poklonil a odišli sme . Po ceste som si spomenul na niečo . Povedal mi blbček? .. Nad tým som sčervenal.

.
.
.
*Pohľad Taehyunga*
Pri odchode sa na mňa Jimin ani nepozrel.
Ja mu dám . Len sa teš Park Jimin v škole .

.
.
.
*Pohľad Jimina*
Po poslednej hodine si ma dal Tae zavolať do kabinetu. Hmmm~~ Len mi dvaja?.... Do predele na čo to myslím? Je to môj učiteľ! A aj tak nechcem prísť ku natrhnutiu prdele ... Včera ako sa na mňa Taehyung lepil som cítil nemalú vec na mojej nohe. Ale s ním prísť o panictvo ? .....zatriasol som hlavou aby som odohnal myšlienky a zaklopal som na dvere kabinetu.
"Ďalej.,, "Ehmm~~ ževraj si ma chcel vidieť ? Urobil som niečo? ,, Ešte vo dverách som sa ho spýtal.
Zatvoril som za mnou dvere. Taehyung sa postavil zo stoličky a rýchlo ma pritlačil ku dverám.
" Hmmm.... ~~Áno.... ráno keď sme sa stretli .... pri odchode si sa na mňa ani nepozrel .,, pousmial sa trochu.
Tak v tomto je problém .
" Hmmm...~dobre teda od teraz sa na teba budem stále pozerať... na tvár ? Alebo aj niekde inde?...,, uškrnul som sa .

" Hmmm...neposlúchaš mal by si byť poterstaný....,, zahryzol si do pery.

"Áno.... čo spravý Daddy svojmu BabyBoyovi?"
Fuck! Začínam byť vzrušený.
Taehyung sa prisal na môj krk na ,ktorý mi spravil značku.
"Tak a teraz sa nikto nebude chytať môjho majetku...,, "Tak tvojho hej?,,
"Iba môj.,,.....
"A je ešte niečo čo ste potreboval pán učiteľ.,,uškrnul som sa na neho.....
" Nie to ke všetko môžeš už isť.,,
Taehyung sa odo mňa odlepil a sadol si napäť na stolíčku . Ja som odišiel na záchody si vyriesť svoj problém nech s ním nejdem až domov.

Takkk ... konečne som sa dokopala na písať novú časť... za ospravedlnenie je trošku dlhšia ako ostatné😊dúfam že príjímate .....keby boli chyby atď. to si nevšímať ....ak by boli nejaké otázky kľudne píšte😊 nemám s kým písať tak len píšte šup šup.... dúfam že sa nová časť páči ... zatiaľ ahoj...!!!

!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Učiteľ Kim TaeHyung (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now