Ráno som sa zobudil na bolesť mojej hlavy a môjho zadočku.
Pozrel som sa na hodiny bolo okolo 8:30. Rozhodoval som sa či pôjdem do školy ale to som hneď vylúčil. Keď som sa chcel postaviť zabolelo ma celé telo. Zobral som si nejaké prášky ktoré som mal odložené v šuplíku vedľa posteli.Premýšľal som nad Taehyungom. Mal by som mu zavolať. Ale z toľkého premýšľania nad ním som zase zaspal.
~~~~~~~~~~~~~~
Keď som sa prebudil bolo už niečo poobede. Pozrel som sa na hodinky. To som tak dlho spal?
Teraz som sa snažil postaviť aj sa mi to podarilo. Išiel som sa dole pozrieť. Od zase nikde nebolo. Zobral som si nejaký jogurt ktorý som do seba rýchlo hodil.
Keď som ho dojedol rozhodol sa ísť osprchovať od toho zaschnutého spermatu.
Išiel som sa do izby zobrať nejaký oblečenie.
Hodil som si sprchu a všetko som to zo seba zmenil. Po sprche som sa rozhodol zavolať Taehyungovi. Zobral som si mobil abvytočil som jeho číslo.
"T-Tae?" "Preboha Jimin vôbez mi to neberieš čo sa stalo?" "Potrebijem sa s tebou stretnúť." "Dobre. Mohol by si byť u mňa približne za dvadsať minút?....Pretože som ešte v škole musel ostať dlhšie." "Dobre." "Ok teším sa keď ťa uvidím.Pa." "Ahoj."
Zložil som. Mal by som sa už asi začať pripravovať pretože mám ešte menšiu bolesť v zadočku. Tak aby som to stihol.
Keď som sa do obliekol a pripravil mohol som sa akurát vybrať k nemu.
*pred Taeho domom*
Zazvonil som na zvonček.Taehyung bol rýchlo pri dverách a hneď ich otvoril.
Ako ma zbadal hneď si ma pritiahol do objatia.Trošku som si kolu pretože ma ešte stále boli dosť zadok.
"Deje sa niečo?...Preboha~Jimin .....myslel som si že sa ti niečo stalo."vydýchol si.
"Mohli by sme to vyriešiť vo vnútri?"
Taehyung sa odomňa odtiahol a rýchlo ma ťahal do obývačky. Doslova ma posadil na gauč a hneď vedľa mna si sadol on.
"Tak spusti."povedal celý nedočkavý.
"Ah~Tae....Je mi ľúto že som sa ti neozval ale ono to.....ako som od teba odišiel bežal som do nemocnice.....bolo moc neskoro...... nedokázali ju zachrániť.....otec vtedy odišiel a ja som ošiel domov......preplakal som celú noc.....no ešte v tú noc prišiel otec domov úplne na mól.... vyčítal mi že za jej smrť môžem ja a že som buzna..... lenže to nebolo všetko.... neviem čo ho to popadlo....otec neznáša gayov lenže ako došiel úplne na mól tak ma-....." zlomil sa mi hlas.
"Jimin ....dopovedz to." Povedal Taehyung úplne s nasratou tvárou.
"On ma znásilnil."ako som to dopovedal sa mi nahrnuli slzy do očí.
"Ja toho idiota zabijem!" Zhúkol a rýchlo sa postavil.No hneď som ho zastavil a posadili sme sa zase na gauč.
"Tae to nieje dobrý nápad."
"Ale-." Chcel niečo povedť no v tom ho prerušilo zvonenie môjho telefónu.
Pozrel som sa na obrazovku o uvidel som 'otec'.
Vedel som že je zle. Zodvihol som to.
"Áno o-otec?"
"Okamžite padaj domov ty buzna!" Počul som z jeho hlasu opitosť.
"D-obre." Povedal som so strachom v hlase.
"Taehyung už musím ísť." Vstal som z gauča a už chcel ísť do chodby ale Tae ma zastavil a zase ma posadil na gauč.
"V žiadnom prípade Jimin....budeš teraz u mňa bývať....nedovolím aby ti ten pako zase ublížil!"
"Ale-"
"Žiadne ale nechcem počuť." Povedal s nasratou svárou.
"Dobre teda." Povedal som a obial som Taeho.
Gyus I know idem neskoro ale aj nezáživná časť ale nestíham alebo som lenivá.....😁sry za chyby bla bla bla..... ďakujem moc za ⭐️ a za komenty ( tie vždy potešia mna najviac)❤️❤️
YOU ARE READING
Učiteľ Kim TaeHyung (DOKONČENÉ)
FanfictionPo konci prázdnin príde na školu nový učiteľ . Park Jimin . Žiak školy , ktorý je pohľadný ,mladý chalan. Každé dievča na škole ho chce , no jeho nikdy nezaujímali dievčatá. Po príchode nového učiteľa sa všetko zmení .