0. Hlavní postava

3.5K 142 19
                                    

Ahoj, jmenuji se Popelka. Je mi 19 let. Jsem blondýnka a měřím 170cm. Barvu očí mám velmi zvláštní. Nachovou. Naprosto nereálné, že? A podle namyšlených holek ve škole, jsem tlustá, ale já osobně si to nemyslím... Kluci ve třídě se o mě perou, a holky mi závidí můj „dokonalý" život, rodinu a bohatství naší rodiny.

Podle mě, mám nudný ničím nezajímavý život. Žádné utíkání z domu, abych mohla na párty, prostě absolutně nic, protože moje Matka je jedna z nejlepších právníků a Otec je majitel celosvětové firmy a o svou dceru očividně nejeví zájem.

Každý den se vše opakuje, škola, hodina klavíru, hodina tančení, hodina matematiky a na konec hodina češtiny. Jazyky se moc učit nemusím, protože mluvím, plynuje angličtinou, francouzštinou, španělštinou a němčinou, kvůli neustálému stěhování. Někdo by řekl, že jsem si na stálé stěhování zvykla, ale opak je pravdou. Nesnáším stěhování stejně, jako všechno to učení. Připadá mi strašně nudné, učitelé mluví monotóně a pomalu. Jedním slovem NUDA!

_____
Omlouvám se, že tohle je takový jen popis, a žádný děj, ale jen jsem chtěla, abyste zhruba měli představu, jak vypadá a obrázek, není to stejné co ve vaší fantazii :) a také bych chtěla strašně moc poděkovat TerkaTobolova, za to, že jsi mě k tomu to dokopala, protože já sama bych do toho nešla, ještě jednou Ti děkuji :)) a doufám, že se bude líbit :) :D a doufám, že i ostatním :)

MY Demon Soul [Discontinued]Kde žijí příběhy. Začni objevovat