Popelka's Point Of View
Neděle. Ještě že tak. Řekla jsem si, když jsem vstala. Protáhla jsem se a šla do koupelny pro hřeben. Miluju, když si pročesávám vlasy a nechám je jen tak volně na svých zádech. Nebo když mi vlají jen tak ve vánku. Nasnídala jsem se, udělala ranní hygienu a rozmýšlela se, co budu dělat. Rozhodla jsem se, že se znova vydám k vodopádům, jestli tam nebude záhadný Damon.
...
Nepočítala jsem ani, jestli ho tu potkám znovu. Jen jsem šla tam, kam mě nohy zavedly. A zrovna jsem podcházena pod stromem, tak za mnou někdo dopadl a chytl mě za ramena.
Moje reflexy byly, ale rychlejší než dotyčný očekával a dostal ode mě loktem do břicha. Jen zaskučel a mě došlo, že to byl jen Damon. „Proboha! Není ti nic???" strachovala jsem se. A můj strach se ještě zvětšil, když v předklonu, držíc se za břicho, stále neodpovídal. „ Víš, jak jsi mě vylekal?!?" okřikla jsem ho, když se narovnal. Jen se usmál takovým tím pohledem, po kterém holky tají, jako led na horkém letním slunci. Avšak na mě to moc nezapůsobilo, a tak jsem jen udělala grimasu. „Chtěl jsem tě, jen vystrašit, ale neočekával jsem, že někdo jako ty, by mě pomalu složil na zem." řekl pobaveně. „To víš, jelikož jsem často bývala sama doma, jsem se musela umět bránit. Nebo kdybych šla večer po ulici, a chtěl mě někdo unést, kvůli vydírání rodičů." řekla jsem a ušklíbla se na něj. „Řekl bych 5 let sebeobrany a karate?" hádal. „Ne." Odpověděla jsem mu a šla pomalu dál.
Tvářil se zadumaně, ale nakonec se vzdal. „Netuším." „7 let karate a 3 roky teakwon-da" odpověděla jsem mu. „Wooow, to bych do tebe neřekl" „Kdo by řekl bojové umění do bezbranné, blbé blondýny, že?" řekla jsem ostřeji než jsem očekávala. „Ne... Teda... Tak jsem to nemyslel!" řekl potichu. „Tak tedy jak to mám chápat??" řekla jsem mírně podrážděně. „Tak, že jsem nepotkal žádnou holku, kterou by zajímalo zrovna tohle" řekl upřímně. „A tebe to snad zajímá?" řekla jsem s mírnou zvědavostí v hlase. „Ano. Pár let bojových umění jsem měl" řekl a vyplázl jazyk. Chce si hrát? Má to mít.
Zkusila jsem jeho postřeh tím, že jsem si vzala šišku a dělala jsem, jakože budu házet do dálky. A rukou co jsem měla za hlavou, jsem mu chtěla dát pohlavek, avšak toto postřehl a chytil mi ruku. Ihned jsem se mu vysmekla a podkopla mu nohy. Rukou jsem ho mezitím chtěla praštit. Bohužel mě stáhl za ni dolů a přetočil nás tak, že jsem ležela pod ním a on mě mezi nohami, abych ho nemohla kopnout, natož se hnout s rukama nad hlavou. „Vyhrál jsem." Řekl sebejistě. Já jsem ještě neskončila kamaráde. Jen jsem se ušklíbla a políbila jsem ho.
To nečekal, ale hned se přidal. Povolil stisk a své ruce přesunul na mé boky. Já jsem ho rychle přetočila na břicho a sama jsem si na jeho záda sedla a ruce mu chytila za zády. „Já jsem vyhrála." vysmívala jsem se mu a pustila ho. „Zlato" dodala jsem hravě šeptem do jeho ucha. Hned poté jsem vstala a nechala jej tam nažhaveného a snad i tajně doufám, že i vzrušeného.
Počkat! Odkdy myslím tak zlomyslně?! Tuhle myšlenku hned nahradila druhá, která pořád říkala něco o jeho rtech. Mohla jsem myslet jen na jeho rty. Byly tak úžasné tak jemné a přitom tak vášnivé a sladké.
...
Damon's Point Of View
Nechápu, jak mě mohla jen tak rozhodit a nechat mě tam, jen tak, nažhaveného a právě i... Zklamaného? A přechytračeného? Nad tím jsem se musel pousmát. Jak mě ta malá mrška přechytračila, avšak na mě stále nemá! Ano, mám velké ‚sebevědomí', ale kdo by neměl, když se mu poštěstí jen tak, líbat tuhle nádhernou a prazvláštní osůbku?
A rozhodně se to každý den nestává. Nemohl jsem na ni přestat myslet. Její rty bych mohl líbat denně. Tak měkké, jemné a poddajné, jenž se rozplývaly pod těmi mými... Ahh... A ta jejich příchuť! Malinové, nebo borůvkové? Nebo lesní směs? Hmm... Ale to jak řekla „Zlato" mi nedá spát snad celý týden!
____
Hello guyz! :DD áno, stále ve škole přežívám :DD tak tu jsem s další a tentokrát delší kapitolkou i z Damonova pohledu :D vaše názory na jejich 'boj'? =D Popelka se zdá být chytrá a Damon moc rychle jí skočil na špek? :D nojo... :D já vím, doufám že se vám líbila :) přeji Vám krásný víkend a následné pondělí xD
Vaše SexyDeathGirl
ČTEŠ
MY Demon Soul [Discontinued]
FantasiaNudná tuctová, ničím nezajímavá dívka, tak by samu sebe popsala. Jediné, co na ní bylo zvláštní, byly oči. Neměla je ani po otci ani matce, člověk by řekl, že nosí kontaktní čočky, aby byla zajímavější, někdo zase, že se chce jen předvádět. Jenže on...