15. Kapitola - Já a Longboard

1K 83 1
                                    

Popelka's Point Of View

Ráno

Nic. Prostě jen bezesná noc. No nic. Měla bych už jít do školy. Byla jsem před dveřmi matematiky. Měli jsme naší třídní. 8:03. No nic, mohlo to být horší.

„Slečno Smith. Zase pozdě?" „Ano." Řekla jsem a šla si sednout. „A nezapomněla jste na něco?" „Ano, máte pravdu. Nezapomněla jsem na nic." Odpověděla jsem drze a sedla si. Učitelka vypadala, že za chvíli bouchne vzteky, avšak někdo zaklepal na dveře. Do třídy přišla zástupkyně. „Dobrý den. Jdu Vám jen říct, že máte nové spolužáky." Řekla a do třídy vstoupil blonďatý kluk a v závěsu za ním. Ne! Ne, ne, ne! „Dobrý den." Pozdravili učitelku slušně. Učitelka jen kývla. „Nechcete se nám představit ?" vyzve je učitelka. „Ahoj, jmenuju se Gabriel Hood." Představil se první. „Běž si sednout do první lavice." Řekla Gabrielovi. „Čau jmenuju se Damon Danson" „Sedni si za slečnu Smithovou do poslední lavice." Řekla a začala dlouhý monolog. Nic jsem nevnímala. Pouze jsem se koukala z okna a přemýšlela, proč mi Danson vypaluje díru do zad. „Neruším slečno Smith?" zeptala se učitelka. „Ano, rušíte." Řekla jsem. „K tabuli ihned!" řekla. „Toto vypočítejte!" Rovnice. Za ani ne 3 minuty jsem to měla vypočítané. Tohle jsem se učila minulý rok o prázdninách, takže v pohodě. Učitelka to zkontrolovala a jen přikývla. Nemohla nic říct. Bylo to dobře. Pff. Ještě aby ne.

Po konci hodiny jsem hnedka šla ze školy. Nebudu tam už ani o minutu déle. Ne v místnosti jako je ON. Tašku jsem si samozřejmě nechala ve skřínce a vyměnila za longboard. Jela jsem do skate parku. Nikdo tam nebyl. Jezdila jsem na něm a udělala trik. Ozvalo se zatleskání. Co to?!? Byl to Aaron. Chce se mnou chodit už od začátku roku. Od té doby co jsem se změnila. „Co chceš?" prskla jsem hnusně. „Já?" „Ne! Svatá Dala!" „Tebe, zlato. Jenom a pouze Tebe," řekl oplzle. Hravě a pomalu jsem kroužila boky a šla k němu. Zíral na mě a málem i slintal. „Jo? Mě?" Přikývl a dál mě sledoval jako kořist. Ale to teprve zjistí kdo je kořist a kdo šelma. Došla jsem k němu. Stále pozoroval každý můj krok. Ladně jsem ho obešla a do ucha mu zašeptala. „Tak si mě vem" řekla jsem a kousla jsem ho do ucha. Jen potichounku zasténal a otočil se. Byli jsme čelem k sobě. Už se nahýbal, že mně políbí. Ne, ne kamaráde. Ani ve snu. Řekla jsem si v duchu a podkopla mu nohy. Byl na zemi a koukal ze spodu na mě. „Já zde nejsem pro všechny. A i kdyby tak bych radši chcípla, než měla něco s tebou." Řekla jsem mu a otočila jsem se na patě a šla jsem si pro svůj long. To by nebyl Aaron, aby mě nedohnal. Chytl mě za ruku a cuknul s ní. Ležela jsem na jeho hrudi. Cítila jsem, jak se nadechuje a šeptá. „Jednou se mi poddáš, zlato!" řekl a odešel. Pff. Si moc myslíš.

Ještě jsem tam byla do té doby, než se začalo stmívat. Bylo už 20:00. Mohla bych už jít. Řekla jsem si. Cesta domů mi bude trvat tak hodinu. S longem 45 minut. S longem a zkratkami 30 minut. Jo to by šlo. Jela jsem na longu a zastavila jsem se před ‚rozcestím'. Parkem nebo temnou uličkou? Parkem to bude na dýl. Uličkou to bude rychlejší. Hmm... Kudy..? Půjdu radši...

____

Hello gyuzz! :DD jsem se odhodlala napsat další kapitolku! :D jinak, chtěla bych vám poděkovat, za vaše votes :) přesáhli jsme 100 a 600 reads :)) děkuji Vám mockrát a přeji Vám krásnou neděli a zítřejší pondělí :)
Vaše SexyDeathGirl

MY Demon Soul [Discontinued]Kde žijí příběhy. Začni objevovat