💉1

1.4K 59 53
                                    

Sakura okulundan çok geç çıkmıştı.Şimdi sokaklar serseri doludur diye düşünüyordu.Arabası tamirde olduğu için eve bu gün yürüyerek gidecekti.Evi bir ormanı geçtikten sonra iki katlı lüks bir yerdi.Ailesi ve babası öldükten sonra buraya gelip okula yazıldıktan sonra hayatına devam etti.Okulunda en başarılı öğrencilerin arasındaydı tabi doktor olarak..

İşini severek yapıyordu ama kan görünce garip oluyordu...Annesi ve babası aklına geliyordu...

Okuldan eşyalarını aldıktan sonra çıkışa doğru gitti.Güvenlik sakura geldiğinden beri garip davarnıyordu.Bir sürü öğrencide.Sakura buraya gelmesi 3gün olmuştu ama bazı insanlar ona garip garip bakıyordu..

Bugün eve gidiş zor olucak galiba diye içinden geçirdi..
Naruto çıkışa doğru giderken sakurayı görünce durdu.Kızı iyice süzmüştü.
"Hey sakura bu saate kadar napıyosun burda?"
"İşlerim uzun sürdü sen napıyosun bu saate kadar"
"Ders çalışıyordum.Bu saate dışarı çıkarsan seni yerler!Seni bırakıyımı evine."
"Çok teşekkür ederim ama zahmet olucak"
"Sorun değil hadi gel"

Sakura ila naruto arabaya doğru ilerlediler.Naruto içinden geçiriyordu kızın bu saate dışarı çıksa yerler diye..

Arabaya binince arabanın içi karpuzlu çilekli sakız kokuyordu.
"Galiba bu sakızı çok seviyorsun"
Naruto eline ensesine götürdü ve gülerek"evet tadı çok güzel"

Yol boyunca uzun uzun sohbet ediyorlardı.Araba birden birşeye çarptı.
"Sakın dışarıya çıkma"
Sakura korku gözlerinden okunuyor gitme diye yalvarıyordu.

Naruto dışarı çıkınca "kim var orda lan!"diye bağırdı.
Ağacın arkasından birileri geliyordu...
"Bu kanın kokusu beni öldürüyor.."
"Aa evet di mi Dai kanın kokusu çok uzaktan bile alınır."

"Sakın taklaşmayın!"
Dai:Sen ne yapacaksın ki ezik kurt.
Naruto çok sinirlenmişti.Ona ezik kurt denilmesinden hem nefret eder hem de sakuraya o gözle bakılmasından nefret ederdi.

"O kızı hem yemek hem de becermek istiyorum."
"Gidin burdan!uzuk durun"

Sakura arabanın içinde ağlıyor ve korkudan kıpırdayamıyordu.

Naruto kurt haline dönüşmüş o ikisini alt etmeye çalışıyordu.Ama bu olmazdı birisini alırdı ama Dai alamazdı!

Dai:Beni yenemezsin biliyorsun değil mi naruto!
"Kapa çeneni."

Dai hızlıca narutoya koşup kurt gövdesini ağaca fırlattı.Canı acımışki  ve sinirden hırlıyordu...

Diyerini alt etmişti naruto ama dai onu çok kötü yaralamıştı.Karnı kanıyor ve başından kanlar akıyordu..
Bayılcağını hissetmeye başlamıştı.Dai hızlıca arabanın kapağını çekip fırlattı.Sakurayı alıp ağaca yasladı.

"Kanın kokusu tadını çok merak ediyorum acaba nasıl."
"Uzak dur benden lütfen"

Naruto bayılmış,sakura ise ağlıyordu.Çırpınmaya çalışsada Dai'den kurtulmak çok zordu.
Dai ellerindeki tırnakları uzatıp gözlerini kırmızıya büründü.
"Seni hemen yemicem önce bir zevk yaşatacağım."
"İstemiyorum lütfen dur"
Dai tırnaklarını sakuranın yırtılmış tişortünü çekip attı.Südeyeni ile kalan sakura srtık herşey için çok geç dedi ve pes etti.Dai tırnaklarını sakura'nın teninde gezdiriyordu.Çiziklerden kan damlaları çıkıyordu.Dai çizikleri yaladığında gözleri dahada koyulaştı.

"Sen çok özelsin."
Çiziklerdeki kanları yalamaya başlamıştı.Sakura ise yüzü iyice garipleşmiş iğreniyordu.Artık pes etmiş ve öldürmesi için bekliyordu...

Dai dudaklarını açtı ve ısırıcaktı ki arkasından biri koşup dai'nin boynundan tutup fırlattı.Kızı görünce gözleri kocamam acılmış ve onu sahip olma isteği arttı.
"Uzak durun benden"
"Sana bişey yapmicam sakin ol yardıma geldim"
"İsim sasuke"
Dai yavaşca doğrulduğunda "sasuke sensin onu sende istiyorsun di mi?Yakında geri gelicem."dedikten sonra kayboldu.

Derşn derin nefesler alan sakuraya dönüp baktı sasuke.
"O kanları durdu lütfen kendimi kontrol edemiyorum."
Sakura ya bir bez verdi ve naruto'nun yanına gitti..

Yeni bir kitapla karşınızdayım gençlik 💉
Biraz ısırmalı filen olucak ama siz seversiniz di mi?
Diyer bölümüde okuyunnnn..:)

KAN DAMLALARI | SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin