8 more to go!
Firey: Leafy!!!
Firey: Leafy please wake up!!!!!!
Firey: I just had a nightmare!!!!!!!!
Firey: Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy Leafy!!!!!!!
Firey: Leafy I SWEAR TO GOODNESS IF YOU DON'T ANSWER MEEE!!!!!
*Leafy joined that chat*
Leafy: WHAT THE HECK DO YOU WANT?!?!????!??!?!?!
Firey: . . . I had a nightmare.
Leafy: BYE.
*Leafy left the chat*
Firey: 😂😂😂 LEAFY COME BACK!!! XDDD
*Leafy joined the chat*
Leafy: What? XD
Firey: I didn't have a nightmare. It was a prank.
Leafy: I could kill you right now with a knife.
Firey: I'M SORRY!!! XDDD
Leafy: XDDDDDD IT'S FINE!!
Firey: Well. . . Bye.
Leafy: BYE.
(Chat ended at 3:39 A.M.)
YOU ARE READING
Texting (A Fireafy Fanfic) [COMPLETED]
ФанфикFirey and I text each other like everyday. And I decided to show you all what we text! Some ups and Downs. Some happiness. So funny. So sad. Some conflicts. Anything can happen in this chat! Read these 51 parts to find out! Enjoy! ❤❤