Ízelítő

8.3K 205 7
                                    

Sziasztok Babáim!💜

Készülök egy új történettel amiből hoztam egy kis ízelítőt. Nem lesz hosszú mivel a címéből is kiderül hogy ez bizony csak egy kis kaland lesz a fiúk életében.  Remélem tetszeni fog.

-Köszi. -motyogtam. -Ha nem segítesz szétszednek.
-Miért üldöztek? -nézett végre rám. Hihetetlen, hogy van valaki a világon, aki nem tudja, hogy ki vagyok. -Várj! -szaladt el és jött vissza egy újsággal a kezében. Gyorsan fellapozta és hol az újságot, hol pedig engem nézett. -Te...te...te Harry Styles vagy. -jelentette ki elkerekedett szemekkel. Tessék...mégis csak tudja, hogy ki vagyok.


-Lou?! Nincs hátsó kijáratod ahol kislisszanhatnék? -indultam utána.
-Ne hívj Lounak! Csak a barátaim hívhatnak így! Amúgy pedig nincs. -morgott rám, ami teljesen megdöbbentett. Nem szoktak velem így beszélni. -Mi van? Azt hitted majd kinyalom a segged, mert egy sztár vagy? Hát nagyot tévedtél! -nevetett fel. -Ugyan olyan ember vagy mint én! -mutatott magára.


-Tudod mit, meggondoltam magam. Segíthetsz. -mosolygott rám. Mi? Most? De még nem nyugodtam le, még mindig kő kemény vagyok attól, ahogy bepucsított a szekrényben kotorászva. A francba! Most mit mondjak? -Harry?! Figyelsz? -legyezgette előttem kezét.
-Igen...persze segítek. -motyogtam.


-Louis?! Miért bámulsz, és miért haraptad be az alsó ajkad? -kérdeztem.
-És neked miért szűkös a gatyád? -kérdezett vissza.


-Ha így folytatod úgy megduglak, hogy holnap fel se tudsz kelni az ágyból. -mondtam vágytól fűtött hangon.

Remélem felkeltette az érdeklődéseteket és várjátok az első részt.😉 Hamarosan hozom!

Pussz. Edi😘

Egyéjszakás kaland (Befejezett)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora