După ce am cumpărat haine, multe haine, am ajuns in sfârșit acasă, când deschid usa observ ca ese liniște, las pungile jos și m-a duc in sufragerie, unde nu văd pe nimeni
Mat: BOOOOOOOO
Eu: Ești prost, sau te prefaci, era sa leșin. Văd ca îți arde de glume, se pare ca ai uitat repede ce ai făcut
Mat: Da ce am făcut pisoi, am vrut doar sa te testez, sa văd dacă ești in stare sau nu sa conduci o mafie, da se pare ca ești mult prea deșteaptă și ti-ai dat seama. Bravo, ai trecut testul, acum hai la masa.
Eu: Ușor cowboy, eu încă nu am terminat, cred ca ți s-a urcat la cap faima, ai noroc ca mi-e foame ca altfel , regretai ca mai cunoscut. Samanta mi-e FOAMEEEE.
Mat: Ușor nebunooo.
Sam: Imediat doamna.
După ce am mâncat,cred ca nu mai mănânc o săptămâna, am urcat in camera pt o moțăială, dar se pare ca acest gând s-a spulberat de către Mateo, care din nefericire era acolo.
Eu: Ce cauți in camera mea???
Mat: Ce acum nu mai am voie sa stau cu iubita mea??
Eu: Mateo eu nu sunt iubita ta, eu îl iubesc pe MAX, de ce nu poți sa m-a înțelegi, poate intr-o zi o sa cunosti o persoana care o sa te iubească la fel de mult cum îl iubesc eu pe MAX, acum te rog sa m-a scuzi vreau sa m-a culc. Ii spun eu arătându-i spre usa, acum cred ca văd in colțul ochiului lui o lacrima, chiar îmi pare rău Pt el, dar eu nu îl iubesc. Îmi este așa dor de MAX, oare ce o face acum??
...................................Pov MAX
M-a uit pe tavan de jumătate de ora încercând sa adorm, de când Mateo a luat-o pe Eva, o caut încontinuu, adevarul este ca am mai slăbit, dar Mateo a ascunso prea bine. Îți promit Eva ca te voi găsii, îți promit.
Cristian: MAX trebuie sa plecam, pierdem avionul
MAX : Acum cobor.
Am uitat sa va spun ca m-a mut, de când nu mai este Eva, simt ca orașul asta îmi aduce și mai multă suferința, deci am ales sa m-a mut in LOS Angeles, o sa o caut și acolo pe Eva, poate o voi găsii. Cobor, urc in mașina și pornesc spre aeroport, bine înțeles ca m-a duc și Pt mafie, am fost transferat, ajungem in aeroport, urcam in avion și adormPov Eva
Observ ca s-a făcut dimineața, in caz ca va întrebați de ce nu îl sun pe MAX Pt ca da am telefon și da am și nr lui, dar Mateo a zis ca dac încerc sa îl contactez i sa îl omoare, Pt ca ia implantat un cip (bomba)și dacă fac o mișcare greșita.............adio Max 😭😭😭, de aceea m-a pus sa m-a fac albastra in cap, da ciudattttt. M-a rog, am treaba astăzi Pt ca vine un nou ,,șef " in mafie, oricum este mafia mea, deci nu o sa pună el stăpânire pe ea. M-a îmbrac:Nu am timp sa manac, deci cred ca o sa îmi iau un măr, deja m-a așteaptă băiatul ăla de jumătate de ora. Când ajung urc in biroul meu și când văd cine este încremenesc. Era ................
Buna scuze Pt greșeli, sper sa va placa și acest capitol
La medie este Eva
CITEȘTI
Fata noua II
Teen FictionDupă ce a fost rapita de Mateo fratele lui MAX,Evei încă ii este greu sa se acomodeze și mai ales sa îl uite pe Max. Pe de alta parte este și MAX care, încă o caută pe Eva. Oare Eva își va pierde speranța ca MAX o va gasiii??