Văd multă agitație, toată lumea se ducea in toate părțile.
Eu: STATIIIII, toată lumea se uita la mine, bineee.........,acum ce fac. Bun, după cum știți am avut mici probleme și nu am putut venii, dar acum ca sunt aici as vrea sa știu ce este cu agitația asta. Și nu vreau sa spună toți odată.Vreau sa veniți pe rând la mine in birou, urc in birou și încep sa primesc pe toată lumea,dar intra pe usa Niall, de ce nu îmi da pace omul asta.
Eu:Buna, Niall, tu ce problema ai.
Ni: Așa ma primesti tu pe mine, frumoas-o
Eu: Haide Niall, spune ce vrei nu am toată ziua, spun și văd ca începe sa se apropie de mine, ok, acum ce fac, am doua variante ori îl lovesc și îl bat, categoric, ori chem paza, eh, aleg prima varianta, am nevoie de putina distracție.
Ni: Nu vrei sa mergem undeva diseară, poate la un restaurant??
Eu: Te dai la mine sau am eu halucinații?
Ni: Nu prea cred ca ai încă halucinații, și ce dacă ma dau la tine, vine iubitelul tău și ma bate.
Eu: Nu, o sa te bat eu, dar nu prea as vrea sa ajungi la spital, nu am chef de poliție.
Ni: Dacă am ajuns sa ma bată o fata, înseamnă ca sunt cel mai prost.spune și vine și mai aproape de mine, in momentul acesta cred ca mai sunt trei centimentrii între noi, și asta nu este de bine. Aud cum se deschide usa și observ ca este....... Mateo, ce caută el aici.
Mat:Scuze dacă întrerup ceva, Eva, am venit sa îmi cer scuze, dar cred ca nu mai este nevoie.
Ni:Sa știi ca ai intrerupt ceva, tocmai o invitam la restaurant.
Eu: O,mai taci, spun și ii dau un picior unde nu răsare soarele. Mateo, nu este chiar ce crezi tu, s-a apropiat de mine și chiar voiam sa îl lovesc, sa ma lase in pace.
Mat: Nu trebuie sa îmi explici, nu mai sunt iubitul tău sa îmi dai socoteala. Ai nevoie de o pauza.
Eu: Nu am, nu știu ce a fost in capul meu când am spus asta, nu știu, chiar nu stiu de ce, eu te iubesc și te voi iubii mereu.
Mat: Îmi pare rau Eva, dar acum cred ca avem nevoie de o pauza.
Eu: Nu ma crezi, crezi ca am vrut sa ies cu el la întâlnire??
Ni:Heiii, sunt chiar aici.
Mat și eu: NU TE BAGA
Mat: CRED,PT CA AI VRUT SA LUAM O PAUZA ȘI NU ȘTIU DE CE.POATE TE-AI SATURAT DE MINE.
Eu: AM SPUS-O LA NERVI, ȘI VOIAM SA VIN SA ÎȚI CER SCUZE, DAR EU NU ÎMI CER SCUZE PERSOANELOR CARE NU MA CRED.
Mat:ATUNCI SA NE DESPARTIM.
Eu:BINE
MAT:BINE
Ni:Atunci, ești liberă??
Mat și eu: TACI ODATĂ.
Mat: Pa Eva.
Eu:Pa Mateo
Îl văd cum pleacă, mai rau am înrăutățit situația, dar credeam ca are încredere in mine, așa cum am avut și eu, dar dacă el a decis asta, a vrut sa ne despartim, asta a primit, decid sa îmi plec, o sa ma duc la mall, o sa încerc sa îl uit, cu totuși ca nu vreau. După multe ore de cumpărături, ma duc acasa, vreau sa intru in baie și sa dau frâu liber lacrimilor, intru in dus și ma gândesc la viața mea, cum am putut sa îl uit așa repede pe Max, și cum m-am îndrăgostit de Mateo, iar acum sufăr, nu îmi regret deciziile ca m-am intarostit de el, dar ma doare inima pentru ca nu ma crede, nu mai are încredere in mine, ma bag repede in pat și adorm
CITEȘTI
Fata noua II
Roman pour AdolescentsDupă ce a fost rapita de Mateo fratele lui MAX,Evei încă ii este greu sa se acomodeze și mai ales sa îl uite pe Max. Pe de alta parte este și MAX care, încă o caută pe Eva. Oare Eva își va pierde speranța ca MAX o va gasiii??