Ma trezesc din cauza unei nebune care se certa la telefon cu cineva, ma ridic leneșă din pat fără sa fac zgomot, intru in baie sa îmi fac rutina și sa ma îmbrac:
Ies din camera, iar ea tot vorbea la telefon, tot nu înțeleg cu cine vorbește, așa ca eu ca o prietena buna și cuminte ce sunt, cobor și i-au doua tigăi, urc in camera și încep sa bat tigăile, dar
Nu a fost greșeala ca am întrerupt-o și faptul ca astăzi este ziua liberă al lui Mateo și camera lui este lângă a mea. Nici nu apuc sa îmi termin gândurile ca in pragul uși stătea un Mateo supărat și sexy...... ce tocmai am spus, revinoti Eva.
Mat: EVAAAAAAA, CHIARI ASTĂZI TE-AI GĂSIT SA FACI ZGOMOT. Știi foarte bine ca eu ma trezesc la orice zgomot. Dar TU trebuia sa faci cea mai mare zarva, ca sa înceapă ziua bine.
Eu: Ok știu ca ești supărat, spun și ma duc și îl i-au in brațe, dar spune ce vrei sa fac ca sa ma revanșez.
Mat: Orice, orice???
Eu: Nu chiar orice, ca doar nu o ca ma arunc de la etaj.
Mat: Ce zici de o cina diseară, doar noi doi.
Eu: O.......k, doamne in ce m-am băgat, dar brusc mi-am adus aminte ca Mateo era doar intr-o pereche de boxeri,și imediat îl împing din camera și închid usa,nu știu dacă a căzut pe jos, dar eu nu am cu ce sa ma îmbrac. Îmi aduc aminte și de Crista, care stătea și privea uluită spectacolul.
Crist:Ce a fost asta.
Eu: Cu cine vorbeai??
Crist:A da, ma certam cu niște dobitoci de la croitorie, știi ca am mers la croitorie sa ne facă rochiile pentru petrecerea de sâmbătă,au zis ca nu au timp sa le fac, si le-am zis sa nu mai facă nimic.
Eu: Ești nebuna, și noi cu ce mai mergem la petrecere. Trebuie sa mergem la mall,ACUM.
Intru foarte ,,civilizat" in camera lui Mateo.
Eu: Vleau și eu niște bănuți, vleau sa merg la mall, spun eu cu o voce de copil, știu ca va gândiți ca și eu câștig bani din mafie, dar am făcut un compromis cu Mateo, eu conduc firma fără ajutorul lui si fără vreo încurcătura doua luni , ma lasă sa păstrez banii după, dar acum sunt un fel de angajata.
Mat: Vin și eu.
Eu: POFTIM, dar este o ieșire între fete, plus ca o sa cari tu bagajele, spun cu o voce îngâmfată.
Mat: Mi-am dat seama ca nu am mai stat de mult cu tine, și am început sa îți duc dorul, iar astăzi vom sta împreuna, poate și Crista sa vina doar la mall. Așteptați-ma jos, ca vin imediat.
Nu apuc sa spun ceva ca ma întoarce cu spatele și ma da afara din camera. Asta o sa fie o zi grea.Buna, scuze pentru greșeli, sper ca va plăcut și acest capitol!
CITEȘTI
Fata noua II
Teen FictionDupă ce a fost rapita de Mateo fratele lui MAX,Evei încă ii este greu sa se acomodeze și mai ales sa îl uite pe Max. Pe de alta parte este și MAX care, încă o caută pe Eva. Oare Eva își va pierde speranța ca MAX o va gasiii??