Capitolul 10

338 16 0
                                    

Eu ma uit la Max cu putina teama, presupun ca a aflat ca sunt Eva. Ce ma fac.
Mat:Ne intalnim din nou, draga frate, ce vant te aduce la intalnirea mea cu aceasta frumoasa domnisora, presupuneam ca ai venit in oras.
Max: Stai linistit ca nu am venit sa iti stric intalnirea cu Alexandra. Am venit sa te intreb unde ai ascuns-o pe Eva, cand mi-a spus Alexandra s-a uitat la mine cu dezamagire, dar cand o sa afle ca eu sunt Eva.
Eu: Max, am sa iti spun ceva important, spun si ma uit la Mateo care imi face semn sa tac.
Mat: Eu cred ca tu nu ai sa ii zici nimic,spune si ma trage de par inapoi.
Max: Las-o in pace, vreau sa aud ce are de spus, te ascult Alex, acum trebuie sa ii spun adevarul.
Eu: De fapt eu sunt.........,nu apuc sa spun ca se aud focuri de arma, incep sa fug spre Mateo, apoi ii spun sa ma urmeze, dar el nu vrea si imi spune sa plec repede de aici, simt ca sunt trasa de mana, cand ma intorc observ ca este Crista, mergem pana ajungem la o masina, ma urc in ea si incep sa plang.
Eu: Nu trebuia sa il las acolo, o sa pateasca ceva. Sigur o sa se bată.
Crist:Potolestete, ce puteai tu sa ii faci, acum trebuie sa isi rezolve treburile personale, mergem acasa.
   Porneste cu viteza masina, si ajungem imediat acasa, urc repede in camera mea, incui usa si ma arunc in pat incepand sa plang, pana ma i-a somnul.
.....................................................
Ma trezesc obosita din pat, ma duc la baie si ma uit in oglinda, arat oribil, rimelul a curs, iar rujul este intins aproape pe toata fata, ma bag repede sub dusul fierbinte si imi rasfat corpul cu gelul meu de dus cu aroma de cirese. Dupa jumatate de ora petrecuta in baie, ma pozitionez in fata dulapului si imi aleg:

 Astazi am de gand sa lenevesc in pat, uitandu-ma la seriale si indopndu-ma cu popcorn, asa ca ma duc jos sa i-au popcornul, dar de cine nu vrei sa dai, chiar de el dai, el fiind Mateo, îmi este foarte Rușine de ce s-a întâmplat aseară

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Astazi am de gand sa lenevesc in pat, uitandu-ma la seriale si indopndu-ma cu popcorn, asa ca ma duc jos sa i-au popcornul, dar de cine nu vrei sa dai, chiar de el dai, el fiind Mateo, îmi este foarte Rușine de ce s-a întâmplat aseară . Trec pe langa el, dar normal ca ma opreste.
  Mat: Uita-te in ochii mei Eva,eu ca o fetita neascultatoare ce sunt nu il ascult, chiar nu vreau sa dau ochii cu el.
Mat: EVA, cand tipa la mine tresar si fac cum spune, mie chiar imi este frica de el, nu se stie de ce ests in stare.
Eu:Da, spun timida si cu frica in glas, camd imi ridic privirea observ ca este lovit  la in zona tâmplei și se vede ca nu s-a pansat. Ești bine, ma duc sa aduc trusa de prim ajutor, vin imediat.
Mat: Eva, da-o dracu de zgârietură, eu vreau sa îți spun ceva important. Aseară mi-ai frânt inima, eu chiar credeam ca ții la mine, după sărut și cina frumoasa și distractivă pe care am avut-o, dar tu ai vrut sa ii spui lui Max adevarul, credeam ca dacă o sa te răpesc și dacă o sa locuiești cu mine, o sa înveți sa ma iubești, dar m-am înșelat, știi cum se zice, nu se poate dragoste cu forța, așa ca de acum ești liberă, am obosit sa ma rog și sa alerg după tine, poți sa pleci unde vrei tu și cu cine vrei tu, poți sa locuiești aici sau in alta parte, o sa învăț sa nu te mai iubesc.
    Când am auzit ce a zis, mi-a picat cerul in cap, nu pot sa cred ca eu chiar simt ceva pentru Mateo, după ce am auzit ce mi-a spus, îmi vine sa ma pun pe jos și sa încep sa plâng, eu chiar țin la prostul asta care ma răpit,avea dreptate am învățat sa îl iubesc, după câteva secunde de gândire ma apropii de el și îl sărut și surprinzător îmi raspunde.
Mat:..........................

Suspans, sper ca va plăcut și acest capitol, scuze pentru greșeli.

Fata noua IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum