După 30 de minute, am ajuns la o cafenea, Max s-a dat jos din mașina și s-a dus la o masa unde îl aștepta o roșcata, ce caută Max cu ea, dacă cobor din mașina și o iau de parul ăla nu o sa îndrăznească nici sa se uite la Max al meu. M-a întrerupe din gândurile mele o bătaie in geam, când m-a uit văd ca este Mateo, ce caută el aici. Cobor din mașina sa văd ce vrea.
Mat: Hei iubito, ce faci aici. da sa m-a pupe, dar m-a feresc, chiar nu aveam chef de el acum.
Eu: De câte ori am mai vb despre asta Mateo, sa nu îmi mai pui GPS in mașina.
Mat: Dar nu ți-am pus nimic, sunt aici Pt ca am avut o întâlnire cu niște afaceriști, și te-am văzut singura in mașina. Dacă tot ești aici, hai sa bem o cafea împreuna.
Intenția mea a fost sa îl refuz, dar mi-am adus aminte de Max și de roșcata.
Eu: De ce nu, am și eu nevoie sa m-a mai destind puțin. Haide. și l-am tras de mâna spre o masa mai distanță de a lui Max, ca sa nu îl văda Mateo,dar sa fie și in raza mea vizuala.
Mat: Deci, ce vrei sa comanzi, plătesc eu, doar atât sa fac dacă nu prea te scot in oraș.Barman, poți venii.
Barman: Cu ce va pot servii.
Eu: Vreau o cafea cu mult lapte și o prăjitura mare cu fructe.nu m-a judecați mănânc mult când sunt stresat.
Mat: Și eu vreau o cafea, dar mai tare.Si pentru domnișoara o prăjitura mică, spune el dar mai mult pentru el și barman, dar spre ghinionul lui am un auz foarte bun.
Îmi îndrept privirea spre Max, care încă vorbea și radea cu roșcata aia. După ce vine comanda, privirea ne se îndreaptă spre prăjitura și încep numai decât sa o mănânc.
Mat: Mai ușor, o sa te îneci.
Îl ascult pentru ca presimt ca are dreptate, la cât de aiurita sunt eu. Văd ce Max se ridica de la masa, o pupa pe roșcata și pleacă, acesta era și gândul meu, dar am o pacoste pe cap, după ce am terminat și cafeaua, ne- am ridicat de la masa și am pornit spre mașina, Mateo a zis ca se duce la sediu, așa ca m-am urcat in mașina mea și am plecat spre casa. După ce ajung in camera mea o sun pe prietena mea Crista, o am uitat sa va spun de ea, ups.
Convorbire
Eu: Buna Cris, ce faci???🤗
Crist: Sa nu m-a iei pe mine cu Cris, ești nebuna, nu mai mai sunat de câteva zile, am crezut ca ai pățit ceva.
Eu: Mai ușor, cred ca mi-ai spart timpanele. Vrei sa vii sa dormi la mine??
Crist: Sigur, vin imediat.
Convorbire încheiata
Deschid TV in așteptarea Cristei.Buna, scuze Pt greșeli.🤗🤗
CITEȘTI
Fata noua II
Novela JuvenilDupă ce a fost rapita de Mateo fratele lui MAX,Evei încă ii este greu sa se acomodeze și mai ales sa îl uite pe Max. Pe de alta parte este și MAX care, încă o caută pe Eva. Oare Eva își va pierde speranța ca MAX o va gasiii??