Mat: La dracu, încetează.
Eu: Poftim, ce sa încetez
Mat: Sa ma faci sa cred ca o sa mearga relația noastră,tu nu ma iubești.
Eu: Când am fost rapita de tine, te-am urat, știi foarte bine asta, după zile și zile am început sa ma împrietenesc cu tine, sa radem, sa fim chiar parteneri, și am început sa simt ceva pentru tine, nu era chiar un sentiment de iubire, te placeam, dar după seara trecută am înțeles ca eu chiar țin la tine și ca te iubesc, avea o fata atât de confuza, dar s-a apropiat de mine și ma sărutat, după ce ne-am despărțit ne am uitat unul la altul.
Mat: Eva îmi faci plăcerea sa îmi fii iubita.
Eu: Nu știu ce sa zic.........Inafarm de DA.
Ma ia in brațe și ma săruta.
Mat: Sunt cel mai fericit om, te iubesc.
Eu: Și eu
Mat: Și tu ce?
Eu: Și eu te iubesc.
Mat: Îmi vine sa te mananc.
Chiar atunci coboară frumoasa adormita,Crista.
Eu: Hei, unde este trusa de prim ajutor.
Crist: In dulapul de jos, STAI, CE, cine este lovit.
Mat: Eu
Crist: O dragul meu verișor ce ai pățit, dute repede Eva și adu trusa aia afurisita.
Mat: Ho, nebuno, ca este o zgârietură, și in primul rând ma pansează iubita mea.
Crist: Esti așa josnic, cum sa aduci o c***a acasa, când este Eva, nesimtitule.
Mat: Poftim, cum îți permiți sa o faci pe Eva c***a.
Crist: CE, EVA ESTE IUBITA TA. Cu ce ai șantajat-o, se poate așa ceva Mateo.
Eu: Calmeazate, ca nu m-a șantajat cu nimic, eu chiar îl iubesc pe Mateo.
Când îl pansam pe Mateo, mi-am adus aminte ca l-am văzut acum trei zile pe Max intr-un restaurant cu o fufa, se sărutau, credeam ca îți tine la mine, dar de atunci am înțeles ca eu de fapt îl iubesc pe Mateo, nu pe el. Va întrebați de ce voiam sa ii spun adevarul, pentru ca voiam sa ii mai spun sa nu ma mai caute ca eu îl iubesc pe Mateo, dar nu am apucat, și nici nu am spus la nimeni chestia asta. Am sa o țin pentru mine pentru ceva timp.
Mat: La ce te gândești
Eu: Ca ne-ar prinde bine o baie termala, ce ziceți.
Ei: DAAAAAAAAAA
Eu: Hai sa ne pregtim, ne vedem la mașina.
.....................................
După ce am ajuns acasa de la Spa, ne-am urcat in camere și am adormit, mâine este o zi lunggggggaaaa.Scuze pentru greșeli, sper sa va placa continuarea.
CITEȘTI
Fata noua II
Novela JuvenilDupă ce a fost rapita de Mateo fratele lui MAX,Evei încă ii este greu sa se acomodeze și mai ales sa îl uite pe Max. Pe de alta parte este și MAX care, încă o caută pe Eva. Oare Eva își va pierde speranța ca MAX o va gasiii??