Capitolul 20

329 20 3
                                    

O noua zii oribila, departe de Meteo, chiar atât de proasta sa fiu, ma ridic din pat, îmi fac rutina de dimineața și ma imbrac cu o rochița neagră, iar in picioare niște sandale cu toc. Astăzi vreau sa ma duc la Mateo și sa îl fac sa ma ierte, nu mai pot sta departe de el. Îmi sun secretara spunând-ui ca o sa vin mai tarziu. Ies, și ii dau un mesaj lui Mateo ca vreau sa ne intalnim, la podul din parc. Ma urc in mașina și pornesc spre parc.
  Mat: Și eu voiam sa vorbim.
  Eu: Uite Mateo, nu suport sa stai atât de departe de mine, te iubesc, și niciodată cu credeam ca ma pot Indragostii așa de cineva, mai ales de răpitorul meu, și mai ales de fratele fostului meu iubit. Știu ca am greșit și îmi pare foarte, foarte rau, nu voiam nicio clipa sa luam o pauza, și nici măcar sa ne despartim, sa știi ca......nu apuc sa mai spun ceva ca acesta ma săruta, un sărut tandru și plin de dagroste.
  Mat: Și eu te iubesc, și am fost un prost ca nu am făcut asta mai demult, spune și se aseaza intr-un genunchi, nu pot sa cred, o sa ma ceara de soție, aaaaa. Eva, vrei sa fii soția mea.
  Eu: Da, da, daaaaaa!!
    **************
   După cinci ani
  Eu: Marck, stai cuminte, nu o mai împinge pe surioara ta. 
  Mar: Dar, mama, plânge tot timpul.
  Mat: Pemtru ca este mai mică, nu vrei sa mergem noi și sa ne jucam cu mingea
  Mar: Daaaa, pa mami, pa Eveline.
  Eu: Pa scumpule.da, se pare ca după ce m-am cosatorit cu Mateo, am decis ca este timpul sa avem și câțiva copii, așa ca a apărut pe lume Marck, un băiețel cu parul castaniu, și cu ochii căprui, jucăuș foc, apoi a apărut și Eveline, o fetița drăguța și grăsuță, care l-a bucurat foarte mult pe Mateo, care își dorea și o fetița. Prietenii noștri, s-au întemeiat și ei o familie, și se pare ca viata noastră devine din ce in ce mai buna, firma merge la fel de bine. Acum ne pregătim de o lunga vacanța, unde ne putem relaxa doar noi doi, Eu și Mateo.

SFÂRȘIT

Fata noua IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum