Capitolul 1

642 21 3
                                    

M-a trezesc din cauza menajerei care a tras draperiile,iar acum camera mea era plină de lumina. O, cred ca m-a cunoaste-ți, sunt eu Eva, eu am fost rapita de Mateo, fratele lui MAX, iubitul meu.
Mateo: Iubito, te-ai trezit??
Eu: Cu mine vorbeai, eu m-a numesc Eva, și da după cum se vede m-am trezit.
Mat: Cât o sa mai continui sa spui asta, haide la masa, și după trebuie sa te duci la sediu, a venit transportul. Hai lenes-o.
Spune și părăsește încăperea, m-a dau jos din pat și m-a îmbrac așa:

    Spune și părăsește încăperea, m-a dau jos din pat și m-a îmbrac așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor, unde nu îl văd pe Mateo.
Eu:Samanta știi unde a plecat Mateo??
Sam: Nu știu unde a plecat doamna, nu a spus nimic.
Eu: OK,mulțumesc. Samanta poți sa îmi aduci un bol de cereale cu lapte.
Sam: Desigur doamna.
Am eu 20 de ani, dar tot iubesc cerealele cu lapte, m-a așez la masa și am început sa mănânc. După ce am terminat mi-am luat mașina și am pleca spre sediu. Ajunsă acolo văd ca este prea multă agitație.
Eu: Ce se întâmpla aici, Erick ce se întâmpla îmi poți explica??😡😡
Er: Pai Ev, cum sa îți zic 😬😬
Eu: OK, dacă mi-ai spus Ev atunci este de rău, ce prostie ai mai făcut
Er: Sam și cu mine am descoperit ca in loc de marfa noastră am primit alt ceva.
Eu: Fa-mi legătura cu Mateo, IMEDIAT!!!!
Eram super , super nervoasa și trebuia sa repar totul, altfel Mateo o sa creadă ca nu sunt in stare sa conduc o mafie și presupun și
eu de obicei presupun bine, ca Mateo a aranjat totul, ca sa renunț eu la mafie, dar nu va fi așa.
CONVORBIRE
Mat: Hei iubito ce faci, de ce mai sunat.
Eu: O mai lasă-mă cu dulcegariile astea, știi foarte bine ce ai făcut.
Mat: Ia uimestema ce am mai făcut de data asta.
Eu: Tu ai înlocuit marfa cu altceva, nu mai te preface ca nu știi.
Mat: Iar d- ai vina pe mine nu, toate lucrurile care ții se întâmpla ți-e in mafie, doar eu sunt de vina. Mai scutestema.
Eu: Ai grija cum vorbești cu mine ca eu nu sunt vre-o c***a de a ta. Vorbim noi acasă, sa vii devreme.
Mat: Nu îmi vormesti mie as......a, ALO EVA,ALOOOO.
CONVORBIRE ÎNCHEIATA
Închid telefonul ,urc in mașina si destinația :MALL

Buna, scuze Pt greșelii, am continuat cartea după cum a-ți vrut, sper sa va placa și Fata Noua

Fata noua IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum