Capitolul 4

360 19 0
                                    

    După ore de plâns, decid sa m-a întorc acasă, altfel Mateo o se îngrijoreze, după 40 de minute ajung in sfârșit acasă.
Mat: Unde ai fost pana la ora asta, mi-am făcut griji Pt tine.
Eu: Am fost la mall
Mat: Iar la mall, parca ieri ai fost la mall. Ai plâns cumva?
Eu: Nu, doar ca eu așa lăcrimez, din când in când, și am fost și la un restaurant unde mirosea a ceapa.
Mat: Sper ca nu ai consumat toți banii.
Eu: Nu stai liniștit, nu am găsit mai nimic, și oricum ce te interesa pe tine și eu muncesc, am banii mei.
Mat: Dar, hai sa recunoaștem ca eu aduc mai mulți bani.
Eu: Nu recunosc nimic.o nu cred ca am spus ceva greșit ca se uita la mine cu un rânjet ciudat pe fata.
Mat: Nu recunoști, da, bine, tu ai vrut- o
     M-a trântești pe canapea și începe sa m-a gâdile.
Eu: S..st....op....te......ro....g
Mat: M-a opresc dacă spui ca am dreptate.
Eu: B....bi.....ne, d...da..e opr....este....te. se oprește și m-a ridica după canapea. Bine ai dreptate ca........ eu sunt mai buna ca tine.spun și o iau la fuga prin sufragerie cu Mateo pe urmele mele.
Sam: Masa este gata domnule.
Mat: Stai un pic Samanta, trebuie sa prind o răsfățata mică.
Sam: Dar domnule, se răcește mâncarea.
Mat: OK, gata Ev, hai la masa.
Eu: Mersii Samanta, altfel cred ca rămâneam fără picioare de la atât alergat.
       După o masa copioasa, merg in camera mea sa îmi fac un dus și sa m-a culc. Dar aud un ciocănit la usa. Intra.
Mat:  Buna.
Eu: Ce sa întâmplat Mateo
Mat: Am venit sa îți spun ceva, m-a sunat Erick, a spus ca mâine trebuie sa te duci de dinmineata la 8 sa Pregătești transportul, a zis ca își ia liber și ca nu are încredere in cei de la sediu.
Eu: OK, mulțumesc, noapte buna.
Mat: noapte buna, iubito.
      M-a așez in pat și încerc sa adorm.

Buna, scuze Pt greșeli

Fata noua IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum