Capitolul 7

361 19 1
                                    

      Chiar când anunța câștigătorul la TV, a bătut cineva in usa, m-a îndrept spre ea și o văd pe Crista, ce caută aici.
-Buna, ce faci, ce ai zici ca ai văzut o stafie.
-Buna, dar ce cauți aici???
- Tu m-ai che........ok tu ai ceva, hai pe canapea.
      Uitase-m complet ca am chemat-o pe Cris la mine, poate este din cauza lui Max???? Nu, nu cred ca este din cauza lui, ne așezăm pe canapea și încep sa ii povestesc ce s-a întâmplat, deoarece Cris știe tot trecutul meu,i-am spus Pt ca nici ea nu-l suporta pe Mateo, cu totuși ca este verișorul ei. Chestia ciudata este ca ea nu îl cunoaște pe Max, și dacă Max și Mateo sunt frați asta înseamnă ca Max este verișorul Cristei, dar ea nu îl cunoaște și părinții  i-au zis ca are doar un verișor și acela este Mateo, de când am aflat asta m-a tot gândesc, dar nu are cum Max și Mateo sa fie frați vitregi, și dacă ar fi fost așa Crista tot ar fi știut de existența lui.Chiar foarte ciudat.
-La ce te gândești??
  - La fapt.......
  - STI ce nu contează, am venit sa ne distram nu sa stam supărate, dai drumul tare la muzica fata, sa înceapă petrecere.
    După 3 ore de dansat, jopait și bătut cu perne, a venit și Mateo acasă,când a hazul fulgi peste tot, suc vărsat pe covor, popcorn împrăștiat peste tot și cel mai grav când a auzit muzica data la maxim, s-a înroșit la fata.
   -Da dracu muzica aia mai încet ca va sparg casetofonul ăla in cap la amândouă, nu vreau sa mai aud nimic, vreau sa strângeri toată mizeria din sufragerie, și sa va duceți sus in camera voastră sa va uitați la un film, sa dormiți, sa citiți, sa va dați cu capul de pereți nu m-a interesează,doar sa nu aud zgomot, altfel va dau afara din casa sa dormiți pe banca in parc.
     Nu l-am m-ai văzut niciodată așa nervos, a bada, când am dat o petrecere cu prietenii Cristei, a fost ce-a mai nebunească petrecere la care am oarticipat vreodată. Am făcut stânga împrejur amândouă și am luat-o pa fuga pe scări nici nu știu când și cum am ajuns in camera, am început sa căutam un film cât de cât rezonabil, adică de groaza, ieeeeeeeeeeeeyyyyyy. Cris pornește filmel, iar pe la jumătate lui m-a ia somnul.

Buna, scuze Pt greșeli.
Va aștept părerile despre carte
La medie este Crista

Fata noua IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum