Capitolul 18

269 13 0
                                    

Pov Eva
Eu: Dar ai spus-o, cred ca e mai bine sa luam o pauza, avem nevoie de timp amândoi. Doamne ce am spus, eu îl iubesc, cum sa i-au o pauza, l-am supărat , se vede pe fata lui, îmi este frica sa nu facă o prostie.
Mat: Ai dreptate. Te las acasa.
Am dreptate???, ar fi trebuit sa spună ca nu vrea și ca am greșit, el a spus doar ca am dreptate.
Eu: Tu unde o sa stai?
Mat: Nu știu, poate o sa ma întorc in LOS Angeles.
Eu: Nu, te rog, luam o pauza, dar asta nu înseamnă ca o sa ma părăsești. Chiar nu as suporta sa nu te văd.
Mat: Nici eu, am spus o prostie, o sa stau la un hotel.
Eu: Ok
Mat: Am ajuns.
Eu: Multumesc pentru tot, ne mai vedem, vorbim la telefon, pa.
Mat: Pa, stai Eva, voiam sa îți spun ca te iu....., nu mai contează, pa.
Eu:Pa, voia sa îmi spună ca ma iubește, de ce s-a oprit, poate chiar nu ma mai iubește, intru repede in camera mea, nu bag pe nimeni in seama, ma arunc in pat și încep sa plâng, de ce trebuia sa spun asta, nu voiam o pauza, acum nu pot sa-l sun, o sa zică ca sunt bipolara , și sigur s-ar supăra, ar spune ca eu am vrut o pauza și ca o sa am, aud cum prietene mele bat in usa, cred ca o sa rupă usa.
BIA: Deschide dracu usa asta, ca altfel o sparg.
Eu: Lăsați-ma in pace, nu vreau sa  stau singura.
BIA: Ma duc sa îl bat pe Mateo.
Eu: Nu are nicio vina, eu am vrut sa luam o pauza.C***t, de ce faci asta mereu.
BIA: Ca sa îmi spui ce se întâmpla, haide deschide usa, trebuie sa vorbim, nu mai suntem prietene tale??
Eu: Ba da, cele mai bune.
Alex: Atunci deschide usa.
Eu: OFFFF, bine.ma ridic leneșă din pat și le deschid usa, in fata mea stăteau doua fete, care ma priveau cu mila.
Eu: Nu va mai uitați cu mila, nu am nimic.
BIA: Se vede, ești plină de vânătăi și zgârieturi, ai hainele rupte, mirosi urat și i-ai spus iubitului tău sa luați o pauza neintenționat, ești foarte bine.
Ma pun pe un plâns de zile mari, iar prietene mele au început sa ma consoleze, pana am adormit.
Pov Mateo
După ce o las pe Eva, accelerez și pornesc cu cea mai mare viteza spre locul nostru secret, am nevoie de puțină singurătate. Când ajung încep sa plâng, da știu nu ar trebuii sa plâng, sunt băiat, dar avem și noi voie sa plângem măcar o data pe an, eu chiar o iubesc, nu înțeleg de ce am lăsat-o sa plece, Mateo avea de voie de o pauza, o pauza sa ce, chiar când voiam sa o cer in căsătorie, sa fiu sincer nu am mai plâns niciodată cum plâng acum, și chiar înțeleg de ce, m-am atasat de ea, de iubirea vieții mele, de o fata pe care am răpit-o sa ii fac rau fratelui meu, de inima mea( a sunat ciudat, știu), vreau sa ma duc la ea și sa o iau in brațe, dar nu pot. Ma întind pe iarba, privesc stelele și plâng, doamne ce ciudat sunt, mai ieri eram cel mai mare mafiot și acum plâng, ce mi-ai făcut Eva, ma gândesc pana ma ia somnul.
................
Pov Eva
Ma trezesc și încep sa îl caut pe Mateo, Mateo, am uitat, și simt cum o lacrima mi se prelinge pe obraz,astăzi am de gând sa repar totul, o sa îl chem la firma sa vorbim, pun mâna pe telefon și îl apelez, ce ciudat, are telefonul închis, NU ESTE CIUDAT DE LOC,TOCMAI I-AI DAT PAPUCI, o doamne iar ai apărut, SUNT CONSTINTA TA, și ce dacă, încerc sa nu mai fiu ciudata și ma îmbrac:

 Pov Eva   Ma trezesc și încep sa îl caut pe Mateo, Mateo, am uitat, și simt cum o lacrima mi se prelinge pe obraz,astăzi am de gând sa repar totul, o sa îl chem la firma sa vorbim, pun mâna pe telefon și îl apelez, ce ciudat, are telefonul închis...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Da, da certati-ma, știu nu așa se merge la servici, scuzați-ma ca sunt indecenta. Cobor și observ ca nu este nimeni, dar găsesc un bilețel pe frigider.
,,Eva noi suntem plecați astăzi toată ziua, am decis sa ne căutam o slujba, nu mai vrem sa stam pe banii tai, după ce ne-am lăsat de mafie.
Cu drag, Gașca"
Ok, sunt foarte ciudați, de când ii interesează pe ei de banii mei. Nu mai ma gândesc și pornesc spre garaj, îmi i-au o mașina și direcția, munca. Când intru in firma văd.................
Buna, scuze, dar am început scoala.

Fata noua IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum