NAOMI
Domů jsem se dostala s mírnou bolestí hlavy. Vážně mi nebylo moc dobře..
Lily cestou dvakrát zvracela.. Docela se strachuju, co všechno v tom koktejlu měla. Sestřička mě ujišťovala, že to nic není, že to bude v pořádku. Moc jsem jí nevěřila ale vypadala už lépe.
Po vztupu do našeho domu, jsem jí chtěla odvléct nahoru do koupelny, cestu nám však zkřížila mamka. A nevypadala zrovna nadšeně.
,,Propána!" zpráskla ruce, když nás uviděla stojící v chodbě. Já, mírně motající, jelikož mě bolela hlava, jak podpírám naprosto nemohoucí Lily. Plnnou vahou se o mě opírala a blekotala nějaké nesmysly.
,,Co jste to vyváděly?!" chtěla vědět máma. Bylo mi jasné, že jí nemůžu říct: ,,Lily vážně nepila žádný alkohol, koupila si sáček paprikových brambůrků a potom dopadla takhle"
Zapírat nemá cenu.
,,Lily se trošku napila. Nechtěla abych vám to říkala, ale myslím, že to jak vypadá, jasně ukazuje, že tam celou dobu nepopíjela dětský džusík" pohodila jsem hlavou, abych odhodila z čela pramen vlasů.
,,Ach..Jasně.. A co ty,Naminko? Jsi celá zelená.." řekla kapku ustaraným hlasem.
,,Já jsem nic nepila, mami. Vždyť mě znáš. Alkohol..to není zrovna můj šálek čaje.. Jenom mi je nějak blbě a bolí mě hlava.." řekla jsem.
,,Běž si lehnout..Já se o tvou sestru postarám" řekla smířlivě a převzala ode mě Lily. Ta ani nepostřehla, že tu máma je. Prudce se předklonila, málem se mámě vytrhla a na včera vytíranou podlahu vrhla svůj obsah žaludku. Ještě, že táta před týdnem odendal ten koberec..
Přehopsala jsem to nechutné nadělení, co moje sestra momentálně smějící, vytvořila a po schodech jsem se dostala co možná nejrychleji do patra, následně do mého pokoje.
Popadla jsem nějaké věci a zavřela se v koupelně. Umyla jsem se oblékla do pyžama.Odlíčila jsem si oči a spěchala do postele. Motala se mi hlava a tak jsem byla ráda, když jsem bezpečně dopadla do postele a přetáhla přes sebe peřinu.
Vmžiku jsem usnula.
ANDREW
Přijel jsem ke svému domu a vylezl z auta. Zamkl jsem ho a vydal se ke svému velkému domu. Můj dům je obří.. Neříkám, že jsem za něj nějak extra šťastný.. Žít sám v tam velkém domě, je docela makačka... Ale tak..Co se dá dělat. Dřív u mě bydlel Ashley a Jinxx. Jinxx se pak však přestěhoval se Sammi do jejich nového domu a Ash? Ten se rozhodl osamostnatnit a koupil si menší domek na okraji města. A tak jsem v tom obřím, naprosto nepřehledném paláci zůstal sám. Už jsem několikrát uvažoval o tom, že bych ho prodal a koupil si za to něco menšíno.. Jenže.. Tenhle honostný dům je spojený s tolika zážitky, že bych ho prostě prodat nemohl.
Vzpomínám si jak Ashley vařil. Málem podpálil celou kuchyň. Nebo když se Jinxx nehorázně opil a uspořádal tu soukromou párty. Já o tom nevěděl. Byl jsem zrovna pryč a když jsem se vrátil, byl jsem udiven, že ten dům vůbec ještě stojí.
Když tu přespávali kluci.. Jake si usmyslel, že mi pomůže vymalovat obývák. Stala se z toho pomalu měsíční záležitost. Navíc Jake, je už takový.. V průběhu malování se samozřejmně přihodila spousta věcí, například když CC venku na dům něco přidělával a spadl ze žebříku. Dvouměsíční pobyt v nemocnici s hodně naraženými žebry, zlomenou rukou a nohou a otřes mozku. Bezva, ne?
Nebo si vzpomínám jak se Jinxx a Jake rozhodli udělat mi radost. Naivně si mysleli, že mi roztomilá opička zlepší náladu. Vážně.. Chytat tu proradnou opičí bestii po celém velkém domě, to prosím radši nezmiňuji zahradu, bylo vážně něco..
Vystoupal jsem po kamenných schůdcích a lovil v kapse klíče. Pak jsem se šíleně lekl. Opřený o zeď vedle vchodových dveří, seděl na zemi CC. V ruce láhev whiskey, dvě další se povalovaly vedle něj a zeli prázdnotou. CC byl totálně na sračky.
,,Christiane?! Co tu děláš?!" zvolal jsem udiveně.
,,Andy.."zasípal.
,,Co to tu vyvádíš?" zklonil jsem se pro něj a vytáhl ho na nohy.
,,Já jsem idiot..Jsem takový idiot" bědoval. Rychle jsem odemkl a zatáhl ho dovnitř.
,,Co se stalo?" chtěl jsem vědět. Odvedl jsem ho do obývacího pokoje a usadil ho na kožený gauč. CC tam zničeně seděl, celý nahrbený. Vážně mě zajímalo co se stalo.
Přinesl jsem mu sklenici vody a sedl si na pohovku vedle něj.
,,No tak..Mluv" vybídl jsem ho.
,,Ublížil jsem jí. A ublížil jsem sobě. Já to nezvládám Andy... Dal jsem si trávu.. Prostě jsem to potřeboval ze sebe dostat. Tu vinu..To všechno.." vyhrkl a vzal hlavu do dlaní.
,,Počkej.. Trochu nepobírám.." brzdil jsem ho. ,,Ty jsi si dal trávu? Marihuannu? Protože jsi si ublížil rozchodem své bývalé? A protože si ublížil sobě tak, že jsi dal konec vztahu s milovanou osobou?" ujišťoval jsem se.
CC mlčky přikývl.
,,Kurva Christiane.. Já tě nechápu. Proč jsi se s ní rozcházel, když jí pořád miluješ a jsi kvůli tomu na sračky?!" zavrtěl jsem nechápavě hlavou.
CC pokrčil rameny.
,,Nemohli jsme být spolu, Andy.. Ublížil jsem jí. Jenom ona o tom neví. Ví o tom, že jsem jí jednou zahnul,ale byl jsem trochu mimo a toužil jsem po TOM.. O tomhle jsem jí řekl, jinak bych se zbláznil..Jenže..Kromě toho, že jsem byl s ní, jsem měl ještě někoho. O tý druhý ale ona už neví. Táhl jsem dva vztahy pomalu dva měsíce. Víš co to je? Co to je za zátěž? Nezvládal jsem to.Pochopil jsem, že takhle to nejde..Přišla by na to.. A já..Byl jsem v píči..." CC si zničeně tahal za vlasy. Zhluboka se napil ze sklenice s vodou a pak ji postavil na stolek.
,,Počkej kámo...Ty jsi měl dvě holky naráz a ony o té druhé nevěděly? A ty jsi jí nechal kvůli nějaké pindě, kterou jsi poznal až po tom, co jsis začal z touhle? Dal jsi přednost chvilkové známosti před holkou, kterou jsi znal nějakou dobu a pak si s ní začal chodit? A pak jí prostě dáš košem? Rozchod? Je konec, nazdar, měj se hezky?!" byl jsem rozčílený.. CC-ho chování mě prostě vytočilo. Jasně, je to jeho věc, ale i tak.. Jak mohl té holce, kterou miloval a ona jeho, prostě dát konec a nechat ji?
,,Ehmm...Takže jsi s tou druhou..Z tou, kterou jsi poznal až potom?" zeptal jsem se nesměle.
,,Už ne... Zmizela a já jsem ji nemohl nikde zastihnout..Došlo mi, že mě nejspíš jen využila.." vzdychl a svěsil ramena.
,,Aha..." zamumlal jsem.
Seděli jsme tam mlčky.. Mě se honili hlavou všelijaké myšlenky.
CC...On..Je to vůl.. Debil..Proč dělá takovéhle věci?
Protože si neváží toho, co má.
ČTEŠ
I Would Die For You ✔
RomanceNaomin neúspěšný vztah a lítost. Andyho prázdný osobní život? Oba hledají lásku. Potkají se a seznámí se. On jí po čase navrhne seznámení s jeho kámoši. Ona souhlasí, ale to byla chyba. Všechno se změní. On má vážný problém o,kterém nikdo neví. Ona...