KAPITOLA 22.

1K 104 12
                                    

NAOMI

,,Takže..Jak to máte s Andym mezi sebou?" zaútočila na mě sestra ještě téhož večera. Odmítala opustit můj pokoj, dokud jí všechno neřeknu. Né,že bych toužila vyprávět jí o tom, co se dělo před tím, než vtrhla do mého pokoje.A né, že by to bylo něco strašného..Ale tyhle 'intimní' chvilky s jakýmkoliv klukem nerada vytrubuji do světa. Není to něco, co by měl každý vědět, je to něco, co by mělo zůstat mezi danou dvojcí. Ale moje sestřička to nechápe a je příliš zvýdavá až vlezlá. Co jiného mi zbývalo? Její pronikavý pohled, kterým mě probodávala mě přišpendlil k posteli a já jí nedokázala vyhodit se sprškou několika hnusných slov. 

,,Hele Lily..Vážně si nemyslím, že-"

,,Ticho! Notak Naomi, jsem tvá sestra, chci si se svojí starší ségrou povídat o klukách. Nedělají to tak ostatní ségry?" povytáhla obočí.

,,Nevím o tom" zamumlala jsem vyhýbavě, ale ona nedala pokoj.

,,Hele prosím.. Já vám to přeju..Určitě to není takový šmejd jako Christian..Nemůžu si pomoc ale od samého začátku co ho znám, mi byl hrozně nesympatický a nemohla jsem pochopit, jak s ním můžeš chodit" její slova mě docela zabolela. To, že ho neměla ráda o tom vím, ale jak může jen tak říct, že nemůže pochopit jak jsem s ním mohla být? Ani ho neznala. On byl skvělý..Jenom potom se to trochu pokazilo..

,,Ale to je přece jedno. Ten už je pasé..Ale Andy je v oběhu!" zvolala nedočkavě.

,,Co prosím?" vyvalila jsem oči. ,,Proč to nazýváš tak divně"

,,To je přece úplně jedno. Christian je pryč, ale Andy je tu teď!" byla tak nadšená. nechápu co z toho má.

,,Najdi si kluka, Lily. Pak pochopíš, proč o těchle věcech nechci mluvit" řekla jsem klidně.

,,Ale notak..Já bych ti naopak všechno říkala" mluvila tak přesvědčivě..

,,Od čeho jsou nejlepší kamarádky?" utla jsem jí.

,,Ale ty žádnou takovou nemáš. Ale máš mě" uf, zase mě převezla.

,,No tak fajn" vzdala jsem to a ona málem radostně nadskočila. ,,Mezi mnou a Andym to je.." hledala jsem přiměřeně správný výraz pro tento náš stav. ,,Já nevím..Řekla bych, že spolu teda chodíme,ale je to divné" nejistě jsem se na sestru podívala. 

,,Proč je to divné? mělo by to být úžasné,ne?" dobře, její logika je někdy naopak naprosto zaostalá.

,,Kvuli Christianovi"

,,Jak s Andym je společný on?" nechápala.

,,Znají se Lily. Znají se já v době co jsem se začala vídat s Andym o tom netušila. Byl to pak docela velký šok. Vážně... Celé se to moc zkomplikovalo. Christian Andymu vyhrožuje a oni se dost pohádali.. Nelíbí se mu, že se se mnou Andy vídá... Ale já nechápu co mu do toho je.."

,,Pořád tě miluje" řekla prostě a klidně, snad jakoby to bylo nadmíru jasné.

,,Nechal mě. Tak proč?" byla jsem nemálo zoufalá.

,,To je záhada.Ale nějaký důvod to mít musí. Protože je jasné, že tě pořád miluje a nerozešel se s tebou dobrovolně. Muselo to mít vážný důvod"

,,Jasně, ten mi ale odmítl říct"

Je to pech. Vážně je to moc špatné. Přála jsem si normální život, bez tolika problémů a bez trablí v lásce. Proč je láska tak složitá? Nemusela by být. Proč jsou kluci tak složití? Jistě si tohle oni říkají o holkách. Ale koho to zajímá? Nedá se v nich vyznat!

I Would Die For You ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat