KAPITOLA 29.

541 58 0
                                    

,,Andy, ne. Andy prosím" zavěsila se mu na paži a z celého srdce si přála, aby byl tohle zlý sen.

,,Naše debata skončila Naomi" pronesl suše. Dívka stiskla oční víčka a zhluboka se nadechla.Tohle ne. Takhle to nemá být.

,,Andrew prosím" zasténala. Nedovedla si představit život bez něj. Chtěla mu pomoci, ale místo toho všechno jenom zhoršila. Kdyby nebylo Christiana...

Ale dost o něm. Ona se neměla nechat opít. Nemělo jí to tolik vzít a neměla zapadnout do klubu.

Andy se od ní odtáhl a otočil se k ní zády. Unikl mu zničený povzdech a ona se mu upřeně zadívala na záda. Uvědomila si, že právě ztrácí milovanou osobu. Neskutečně ji to ničilo.

Chtěla ho obejmout a slyšet, že je všechno zase v pořádku. Ale on se k ní stavěl odmítavě a zraněně. Přesně to byl. Zraněný. A za to mohla jedině ona. Nejraději by si nafackovala. Proč všechno dělá špatně?

Vnímal, že stojí za ním a sleduje ho, ale neměl na to se k ní otočit čelem. To co dělal a říkal ho zabíjelo, ale byl příliš naštvaný na to, že ona a CC...

Sevřel pevně rty a zavřel na minutku oči. Chtěl se uklidnit.

,,Odpustíš mi to někdy?" vyslovila těžce a čekala, zda odpoví.

,,Moc bych chtěl.. Ale je to těžké víš?" otočil se k ní čelem, oči plné slz. Dusil v sobě ty nejrůznější pocity. Zlost, vztek, nenávist, ale i odpuštění a vřelý plamen lásky.

Často nechápal sám sebe, ale nedalo se s tím nic moc dělat. On s tím nemohl nic dělat.

,,Andy.." špitla a upřeně se mu zadívala do jasně modrých očí.

,,Naomi" odvětil stejným tónem a sklesle si prohlížel její tvář. Viděl, že jí to mrzí, ale on už nemohl. Všechno to na něj doléhalo až příliš rychle a on se nestíhal dávat do pořádku. Potřeboval vypnout. Potřeboval se zase vrátit do svého normálního života. Tenhle pocit trosky byl nesnesitelný.


*


Stála na betonové cestě, která vedla napříč parkem a přehrávala si tu celou dobu co tu ještě před chvílí stála s Andym. On vypadal fakt děsně, nakonec se zničeně otočil a beze slova odešel. Neskutečně moc ji bolelo u srdce a její duše se naplňovala pocitem samoty a prázdnoty.

Nevěděla zda to zvládne.

On byl na tom špatně a teď ji definitivně odříznul od kdejaké snahy mu pomoct. Nevěděla co dělat. Byla smutná a zoufalá.

Sebrala se a zamířila ulicemi neznámo kam. Nakonec se přece jen zase usadí doma..


ANDREW

Dělal jsem hrozně moc špatných rozhodnutí v mém životě. Nechápal jsem, proč to dělám. Proč od sebe odháním holku, která pro mě znamená všechno. Ale hned jsem si připomněl, že to ona se vyspala se svým ex přítelem, přitom měla mně a k tomu ten její ex přítel byl můj dobrý bývalý kamarád a člen stejné kapely jako já.

Všechno bylo příliš v hajzlu a já to chtěla nějak vyřešit. Místo toho jsem ji tam nechal stát a zbaběle utekl. Byl jsem příliš naštvaný, jak jinak. Ale věděl jsem, že jí to moc mrzí a dobře si uvědomuje co se stalo.

Vlastně za to můžu i já. Neměl jsem jí vyhodit a říct jí ať vypadne a drží se ode mne dál.


I Would Die For You ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat