Sadece 1 kişiye ithaf yapacağım demiştim ama bu bölüm en beğendiğim 2 yorum vardı. Hangisine yapacağımı seçemedim bu yüzden ikisini de yapmaya karar verdim. Bu bölümü @LucasIsPerfect ve @LovelyHugs'a ithaf ediyorum. Yorumlarınız beni çok mutlu etti gerçekten okurken sırıtmama sebep oldunuz teşekkür ederim. Böyle devam fdjdfjkf :33-LUKE-
Çocuklarla kimin nerede yatacağını kararlaştırıyorduk. Calum:
"Benim çok uykum var, ben buraya yatıyorum siz ne yaparsanız yapın." dedi ve gidip yatağa yattı.
Mike da "Tamam, ben de buraya yatıyım o zaman." dedi ve duvar dibindeki kanepeye yattı.
"Ashton, istersen yatakta yatabilirsin, ben kanepede yatarım."dedim.
"Gerek yok Luke, kanepede ben yatarım sen yerinden olma." dedi.
"Ashton, saçmalama lütfen ben de bu evde misafirim benim yerim falan değil. Zaten ben bu gece uyuyamayacak gibi duruyorum sen yat işte yatakta." dedim.
"Ah, pekala dostum." dedi ve yatağa doğru ilerleyip yorganı kaldırdı ve içine girdi. Ben de cam kenarındaki kanepeye gidip oturdum ve camdan bakmaya başladım. Her yer o kadar ışıltılıydı ki. Bizim oturduğumuz yerin aksine renkli ve eğlenceliydi. Gelen mesaj sesiyle gözlerimi camdan ayırdım. Mesaj Mike'a gelmişti.
"Kim?" dedim.
"Kelly."
"Ne yazmış?"
"Jessica'dan haber alıp alamadığımızı soruyor."
Derin bir nefes verdim ve tekrar başımı cama çevirdim.
Where are you and I'm so sorry
Nerdesin ve çok üzgünüm
Nerdesin meleğim? Çok üzgünüm. Seni yalnız bırakıp sözümü tutamadığım için çok üzgünüm. Lütfen affet beni.
I cannot sleep I cannot dream tonight
Uyuyamıyorum, hayal kuramıyorum bu gece.
Gözüme uyku girmiyor Jessica. Uyuyamıyorum. Nerdesin sevgilim?
"Luke, yeter dostum. Uyu artık." dedi Mike.
"Uyuyamıyorum Mike. Gözüme uyku girmiyor."
"Ama uyuman lazım. Yarın erken kalkmalıyız İngiltere'ye gideceğiz, biliyorsun."
"Biliyorum. Ama uyuyamıyorum işte Mike. Nasıl uyuyabilirim ki bu haldeyken?" dedim. Mike yattığı yerden kalkı ve yanıma gelip oturdu.
"Jessica bulunacak Luke. Onu bulacağız. Tamam mı?" dedi elini omzuma koyarak.
"Umarım buluruz Mike. Eğer o bulunmazsa kendimi asla affetmeyeceğim."
"Senin bir suçun yok ki Luke."
"Var. Tüm bu olanların en büyük suçlusu benim. Ona söz vermiştim, seni bırakmayacağım demiştim. Ama sözümü tutamadım." dedim. Gözlerimi kapattım ve akmayı bekleyen yaşların süzülmesine izin verdim. Canım acıyordu. Canım çok acıyor ama elimden birşey gelmiyordu.
"Şşş, tamam ağlama. Senin bir suçun yok. Bir gün böyle bir hastalığa yakalanacağını sen de bilemezdin. Gel buraya." dedi ve bana sarıldı. Ben de ona sıkıca sarıldım. Herkesin Mikey gibi bir dosta ihtiyacı var millet.
"Hey, yatın artık uyuyamıyorum." diye ciyakladı Calum. Ashton da yataktan kafasını kaldırdı.
"Ben de uyuyamıyorum. Uyku tutmuyor." dedi Ashton. Sıkıntıyla nefesimi vererek ayağı kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget or Forgive // l.h
NezařaditelnéBir tarafta terk edilen bir kız, Diğer tarafta onu terk etmek zorunda kalan bir erkek. İkisi de birbirlerine deli gibi aşık. Genç kız terk edildiği için sevgilisinden içten içe nefret ediyor ama bir o kadar da aşık. Sevgilisinin ondan mecburen ayrıl...