Part 10:"You're gonna be my bitch!"

858 51 25
                                    

Evet bu bölüm bir kişiye ithaf yapacağımı söylemiştim. Bu bölümü @LucasIsPerfect'e ithaf ediyorum. Yorumlarınla beni mutlu ettin okurken sırıtmama sebep oldun çok teşekkür ederim. Aynısını bu bölüm için de bekliyorum :D 

BÖLÜM ŞARKISI:TAYLOR SWIFT - WHITE HORSE

**********SABAH********


Güneşin odaya vurmasıyla gözlerimi açmıştım. Uyandığımda yatakta aynı pozisyonda yatıyordum. Canım acıyordu. Yatakta zorla doğruldum. Buradan kurtulunca - tabi kurtulabilirsem- Jack piçini geberteceğim. Kapının açılmasıyla başımı oraya yönelttim. Gelen Jack'di.

"Sonunda uyuyan güzelimiz uyanmış." dedi yatağa yürüyerek. Ona ölümcül bir bakış attım. 

"Senden nefret ediyorum adi herif tam bir pisliksin!!" diye bağırdım. Yanıma oturdu ve:

"Şşş sakin ol bebeğim." dedi yaklaşarak. 

"Uzak dur benden!"

Bunu söylememden sonra kahkaha atmıştı.

"Senden uzak duracak olsaydım buraya getirmezdim." 

Kulağıma yaklaştı ve: "Sonunda benim olacaksın Jessica Lerson." diye fısıldadı. O an tiksindiğime dair size yemin edebilirim. 

Kafamı çevirmemden sonra elinin tersiyle saçımı okşadı. Sonra eli yanağıma geldi. O sırada akşamki yemek tepsisinin hala yatakta durduğunu gördüm. Tepsiden çatalı aldım.

"Dokunma bana!" dedim ona doğrultarak. Ayağa kalkmıştım. Jack kapıyı kilitlemediği için kaçmayı düşündüm. 

"Bununla mı korkutacaksın beni?" dedi gülerek. Kapıya doğru koşmaya başladım ama kapı kapalıydı ve ben onu açana kadar Jack peşimden gelip beni yakalamıştı. Kolumu kavradığı gibi canım acımıştı ve beni odanın içine fırlattı. Sonra kapıyı kapattı ve kilitledi.

"Kaçabileceğini mi sandın?" dedi gülerek.

"Ya bırak beni gideyim Jack ne istiyorsun benden?"

"Seninle işimiz daha başlamadı bile güzelim." dedi. İğreniyorum bu heriften. 

"O kadar güzel kız varken neden ben Jack?"

"Çünkü canım öyle istedi. Kimi istiyorsam o olur." dedi üstüme yürüyerek. Kolumu tuttu ve beni kaldırdı. Odadaki dolaptan bir ip aldı. Ah, hayır. Umarım düşündüğüm şeyi yapmaz. 

"Jack napıyorsun?" dedim ona bakarak.

"Soru sorma." dedi ve ipi çözüp beni yatağa doğru çekti.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen? İstemiyorum, bırak." Beni yatağa atmıştı ve ellerimden birini alıp yatağın başlığındaki tahtadan kenara koydu.

"Seni bağlıyorum ve sana isteyip istemediğini sormadım." dedi. Elimi oradan kurtarmaya çalışıyordum ama beceremedim. Jack elimi bağlamıştı. Sonra diğer tarafa geçti ve diğer elimi de bağladı. Ne tür bir psikopat bu?

"Seninle başka türlü başa çıkılmaz. Böyle dur da aklın başına gelsin. Hem seni bu şekilde becermek daha zevkli olacak." dedi ve kahkaha attı. Daha sonra odadan çıktı ve yine kapıyı üzerime kilitledi. Gerizekalı, bağlıyım zaten ne diye kilitliyorsun? 

Ağlıyordum, yine. Ben bu piçin sürtüğü mü olacaktım? Hayır. Olmamalı. Bu olmamalı. Ben henüz kimseyle birlikte olmamıştım, Luke'la bile. Ve bu gerizekalı benim ilkimi elimden alacaktı. Ağlamam daha da şiddetlenmişti. Hayatımda hiç bu kadar korktuğumu ve iğrenç hissettiğimi hatırlamıyorum. Korkuyordum.

Forget or Forgive // l.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin