3

276 32 0
                                    

Okuldayken sondan bir önceki coğrafya dersinde uyuyakalmışım.

Hocanın sertçe sarsmasıyla ışıktan kamaşan gözlerimi ovuşturdum.

"Bak, bak! Hala uyanamadı. Yastık yorgan da getireyim mi kızım?"

Gıcık herif.

"Ulan insan öyle mi uyandırılır amın feryadı!"

demek istedim ama tabiki de demedim. Uyandığımda sinirli olduğum bir gerçekti... Sırf adam bir daha laf edemesin diye dersi dimliyormuş ayağına defter kenarlarına bir şeyler çizip karalıyordum.

Son dersin son dakikalarında herkesin olduğu gibi benimde gözüm saatimdeydi. Saniyeleri sayıyordum. Zil çaldığı gibi herkesi itekleyip İpek'in sınıfına koştum. Heyecandan ölüyordum. Bu gün çok eğlenecektik...

Hava baya sıcaktı ve İpek'in de sitesinde çok güzel bir havuz olduğunu düşünürsek... Napıcağımız belliydi.

Yaklaşık yarım saat sonra herkes eve gelip mayolarını giymişti ve aşağı inmeye hazırdı.

En gölge şezlongu kapmak için adımlarımı hızlandırdım. Benimle beraber Hazal da hızlandı. Ama yinede ben kaptım hehe.

"Ya Aryaaa, nolur ben otursam?"

"Hayır."

"Ama lütfeeeeeeeeen?" yavru köpek gibi baktı.

"Hayır."

"Çok kötüsün." dudaklarını büzdü.

Gülmemi engelleyemeyerek "Evet biliyorum." dedim.

Yağız suyun sıcaklığına bakmak için eğildiğinde onu ittim ve havuza düştü. Bir kaç saniye sonra sudan kafasını çıkardı ve sarı saçlarını savurdu.

Eda; "HADİ HERKES HAVUZAAA!" diyerek daha etrafında ne olduğunu anlayamayan İpek ve Hazal'ı iki yanına alıp atladı.

Onlarda atladıktan sonra Kaan bana döndü.

"Demek sen benim kankamı suya attın ve hala kurusun..."

Napıcağını anlamıştım ama daha kaçmaya yeltenemeden ona debelenmiyim diye kollarımı tuttu ve suya sürükledi.

Ayaklarım havada kalınca beni suya ittiğini fark ettim ve anında soğuk sularda buldum kendimi.

"Oha Kaan, biraz daha nazik olamaz mısın??"

Muzurca gülümseyip "Kötüye bir şey olmaz!" dedi.

"Madem kötüye bir şey olmaz o zaman seni de biraz ıslatmanın zamanı geldi." diye düşündüm ve Kaan'a su attım.

Küçük çocuklar gibi kaçtı bende daha fazla ığraşmayıp bıraktım.

Bir anda vahiy gelmiş gibi İpek bağırdı; HADİ DEVE GÜREŞİ YAPALIMMM.

Bir grup liselinin havuzda deve güreşi yapması ne kadar ergence olsa da kabul edelim ki denizde yapılabilecek en eğlenceli şeydir. Ama malesef 4 kız 2 erkek olduğumuz için grup düzenlemesini yapmak biraz zaman aldı.

Birinci grupta; Kaan, Eda, İpek vardı.

İkinci grupta ise; Yağız, ben, Hazal vardık.

Herkes aynı anda yarışamayacağı için önce Edayla İpek, sonra ben ve Hazal, bu iki maçın kazananları da birbirleriyle tekrar güreşeceklerdi.

İlk turun kazananı Eda, ikinci turun kazananı ise Hazal olmuştu. Kaybeden takım kazanan takımın tüm üyelerine dondurma alacaklardı.

Çok komikti yaa Hazal düşmesi için Eda'yı omuzlarından ittirirken üstüne çıktığı Yağız da ağzına su alıp Kaan'ın yüzüne tükürüyordu çaktırmadan.

Evimdeki ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin