Merak etmeyin.
Bayılmadım.
Ama rex'in nefesi o kadar kötü kokuyordu ki o an bilincimi yitirip bu iğrenç durumdan kurtulmak istedim.
Lanet olsun, cidden çok kötü kokuyor. Derin'in Rex için aldığı mamayı acilen değiştirmesi lazım.
Daha fazla dayanamadan korkularımla yüzleşmek için gözlerimi açtım. Rex'in salyaları yüzüme damlamak üzereydi.
Eww, yemin ederim ki eğer o salyaların bir damlası bile yüzüme damlarsa korku morku dinlemeden ben Rex'e saldırırım.
Saçma düşüncelerimle boğuşurken Derin koşarak geldi ve Rex'i iki yanından tuttuğu gibi üstümden alıp bir kaç metre uzaklaştı. Uzaktan sesleri geliyordu "Bu kadar da saldır demedim, Rex. Cezanı alacaksın." ve elinin tersiyle köpeğin kafasına vurdu.
Kıvanç hemen bana doğru geldi ve elimden tutup ayağa kaldırdı beni. Sonra da öfkesini tutamadan Derin'e döndü.
"SENİN DERDİN NE?? KIZI ÖLDÜRMEYE Mİ ÇALIŞIYORSUN?"
Derin tasmayı bir yere bağladı ve yanımıza geldi.
"Bu kadar ileri gideceğini düşünmemiştim, zaten bir şey de olmadı, uzatmanın alemi yok."
Bu sefer ben çıkıştım "Uzatmak mı??" "Ne kadar korktuğum hakkında en ufak fikrin var mı?"
Kafasını eğip sessiz kalmakla yetindi.
"Ya ikimizde bir kaç saniye daha gecikseydik ne olacaktı peki? O lanet köpeğin Arya'nın boğazını parçalayacaktı. O zamanda böyle konuşabilecek miydin?" diye sinirle konuştu Kıvanç.
"Araya karışmasan diyorum, bu Arya'yla benim aramda olan bir şey."
Kıvanç sinirden güldü. Hatta gülüşü kahkahaya bıraktı kendini. "Şaka yapıyor olmalısın. Benle dalga geçtiğini söyle lütfen."
"Yoo dalga geçmiyorum."
Sinirden yumruklarını sıkarken kendini tutmaya çalıştığı elini yumruk yapmasından belli oluyordu. Derin de bunu fark etmişti. Derin'in koyu yeşilimsi gözleri Kıvanç'ın yumruk yaptığı ellerine kaydı.
"Ne o beni mi döveceksin?"
"Evet. Eğer böyle konuşmaya devam edersen."
Derin de güldü ve kısık sesle "Hah, tabi gücün yeterse..." dedi ama ikimizde duymuştuk bunu.
O an resmen imana geldim. Nasıl bir çocuktu bu? Hem suçlu hem artist!! Hala havalı olduğunu sanıyor. Biri buna gününü en kısa zamanda gösterir inşallah.
Kıvanç tısladı "Ne dedin senn?"
"Tamam uzatma artık kes."
Ve olan oldu. Kıvanç çok sert bir yumruk geçirmişti Derin'in yüzüne. Derin yere yığıldı. Eliyle de elmacık kemiğini tutuyordu. "Seni orospu çocuğu..."
Kıvanç tekme ve yumruklarına devam ederken konuştu "Eğer. Bir. Daha. Arya'ya bulaştığını. Görürsem. Çok fena olur. Anlıyor musun beni!!"
Derin'in artık bir psikopat olduğundan kesin kez emin oldum. Kıvanç onun üstüne çıkmış yumruk manyağı yapıyordu onu, üstüne bir de tehdit ediyordu. Ama o sadece gülüyordu.
Evet gülüyordu!!
Acıdan zevk alırmış gibi gülüyordu.
-
Bu durum çok uzun sürmedi ve Derin bu sefer hızlı bir hareketle Kıvanç'ın üstüne çıkmıştı ama onun aksine yumruk atmıyordu. Sadece yakasından tutup onu iyice yere bastırdı ve tısladı "eğer bir daha bana dokunursan... İşte o zaman kendini ölmüş bil." diyip üstünden kalktı. Yavaşça Rex'i bağladığı yere gidip tasmayı çözdü ve -sanırım- evine doğru gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evimdeki Şeytan
Teen FictionKardeşin tanımı olarak "sadık dost, her daim yanınızda olan sırdaş" kullanılır. Ama benim bir kardeşim yok. Olmaması da lazımdı. Ama annem illa bi bokluk yapmasa rahat duramazdı çünkü kıçında kurt var. Bu dünyada en nefret ettiğim kişinin babası ola...