8

197 27 3
                                    

Öncelikleeee 100'e sevinirken Evimdeki Şeytan'ı okuyan 242 kişi olmuş!!! Ve ayrıca geçen bölümde koyduğum sınırı baya geçtim, buradan okuyan ve yorum yapıp votelayanlara çok çok teşekkür ediyorum :D

Neyse lafı daha fazla uzatmadan; bu bölüm sınırı: 20 vote

Tişikkirlir sipirmin!

------------------

Eve gittiğimde biraz ders çalışayım da notlarım yükselince annem de konsere gitmeme izin verir diye düşünerekten masaya oturdum. Gelince de hemen telefonumu alır diye yakın arkadaşlarıma ve Kıvanç'a "Bir süre boyunca telefonum olmayacak, ama çok acil bir şey olursa evden ulaşabilirsiniz." temalı mesaj atmayı da ihmal etmedim.

Dün olanları daha fazla içimde tutamam diye İpek'i aradım. Bir güzel anlattım olan biten herşeyi. Ama neredeyse ger kelimemden sonra çığırıyordu; "İnsan evden kaçınca ikizini aramaz mı? Bir de utanmışmış. Malsın kızım sen. NEEEEEY? Derin seni gördü... Hı hı. Oha düşündüğüm şeyi yaptı deme sakın... Siktiiiir. E annesi nasıl biriymiş? ... Oha. Ne. Ne dediğinin farkında mısın? Uydurmuyon bunları değil mi yoksa sikerim çok heyecanlandım şuan. Bİ SANİYE. Sen, o, aynı yatak, belinden sarılmış ve sen etkilenmedin... Hiç mi lan? Parfümünden de mi? Oha. Ya bak bişey sorucam ama doğruyu söyle. Sen lez misin? ... OHAAAAĞAĞAĞAĞĞĞAĞAĞ"

O son AĞAĞAĞAĞAĞ dedikten sonra yüzüne kapattım.

1 yeni mesaj.

Kimden: ikizim

Mesaj: ne kapıyon lan yüzüme

Gönderilen: ikizim

Mesaj: yüzüme karşı anırdın lan kulaklarım çınladı :D

Kimden: ikizim

Mesaj: tamam tamam :D ama bak böyle yırttığını sanma yarın tüm ayrıntıları anlatacaksın okulda.

Gönderilen: ikizim

Mesaj: ona ne şüphe :D

--------------------

1 haftadır telefonum yok ve okuldan eve geldiğimde site içinde Nisan'la uaptığımız yarım saatlik kaçamakları da saymazsak hiç dışarı çıkmamıştım ve artık Ö-LÜ-YOR-DUM. Onun için eve gittiğim gibi ev telefonunu elime aldım ve numarayı tuşladım.

Biraz çaldıktan sonra hemen açtı.

"Nab-"

"Beni hemen kurtarman lazıııım!" dedim konuşmasını keserek.

"Ceza sana yaramamış anlaşılan."

"Ya Kıvaaaanç, gelmeyecek misin şimdi??" Kendi kendime yavru köpek bakışları yaptım telefona, sanki görebilecekmiş gibi.

"Hazır ol yarım saate ordayım."

Ellerimi çırparak çocuklar gibi "YAŞŞASIIIIN!" diye bağırdım. Sıkılmak bana yaramıyor.

Yarım saat sonra geldiğinde ben çoktan hazırdım zaten. Şortları dolabın arkalarına tıkıp tayt ve pantolon tarzı daha kalın kıyafetleri öne alalı 1 ay olmuştu hava soğudu diye. E malum, aylardan ekim ye beni kekim smfmflslmg. Söylemiştim, sıkılmak bana yaramıyor.

Annem genelde saat 7.30'da gelir ve şuanda saat tam 5. İki buçuk saat, temiz. (Matematikten 51 aldığıma bakmayın zehir gibiyim zehirrr.)

Sahile gitmeyi teklif ettim çünkü baya bunalmıştım bu bir hafta içinde Kıvanç da sağolsun kırmadı beni elimizde dondurma bir o yana bir bu yana güle şakalaşa yürüdük sahilde.

Evimdeki ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin