1...

307 31 105
                                    

Heyyyy... I'm back... Kjo histori nuk do jet aspak si e para. Lexoni vec kapitullin e pare dhe te shoh njeher a ju pelqen apo jo.. Kot tashi😂😂

-- Te lutem kthehu tek une. Mos me ler te jetoj me kete brenge. Te dua pafund e embla ime.

Pa perfunduar akoma mire fjalet e fundit,tingujt e dhjetra aparaturave filluan te degjoheshin dhe filluan te binin alarme. Ngela i ngrire dhe po prisja per nje fije shprese. Erdhen 3 doktore dhe me nxorren jashte,nderkohe qe po merreshin me te emblen time,qe edhe pse e shtrire ne ate krevat dhe e veshur me ato rrobat tipike te spitalit,ngelet prap ajo vajza e bukur qe u dashurova marrezisht pas saj.

Flashback

--Anhela? Pranon te martohesh me mua?

-- Sigurisht Tobias. Se ke idene sa e kam pritur kete moment. Te dua Tobiasss, Te duaa. Le ta marre vesh e gjithe bota se kush je ti per mua. Nuk me intereson se cthone te tjeret. Ti je i vetmi per mua.

-- E dashur sa me gezove me keto fjale. Jam krenar qe kam nje grua te ardhshme kaq te mire.

-- Tobias cpo ben me kete femer?

-- Kjo nuk eshte nje femer mama. Eshte e dashura ime. Dhe tani do te behet gruaja ime.

-- Ne rregull bir. Nuk kam asgje kundra kesaj. Po a ke menduar se ca ka ndodhur me Amelian?

-- Amelia? Kush Amelia?

-- Ah bir sa shpejt e ke harruar. Kan kaluar vetem 2 vite bir. Vetem 2 vite.

-- Ca do te thuash mama?

-- Mos bej sikur se di. E kam marre vesh qe Amelia po rrit femijen tend dhe ti shkon qe ta vizitosh 2 here ne jave.

-- Tobias? Ca po thote mamaja jote? Kush eshte Amelia?

-- Thuaja bir. Do te te kuptoje.

-- Bravo mama. Me prishe diten me te bukur.

-- Fol Tobias. Dhe syte e saj ishin mbushur me lot dhe ishin gati te rreshqisnin ne faqet e saja te buta.

-- Amelia eshte vajza qe kam dashuruar para se te njihesha me ty.

-- Pra nuk qenkam e para? Sa bukur me paske genjyer.

-- Te lutem me degjo. Isha gati ne prag fejese me te,kur mora vesh qe po me tradhtonte me nje tjeter. U ndava dhe fillova ta urreja si femer.

-- Po nga doli femija pra?

-- pas 2 ditesh me dergon mesazh qe eshte shtatzen. Nuk e besova dhe thash qe do ti beja analizat. Prita te linddte bebja qe ta merrja vesh te verteten.

-- Kjo ndodhi para se te me njihje mua?

-- Ty te njihja,dhe ndjeja vec ato pelqimet e para per ty. Jo me shume. Dhe sado qe e urreja ate femer,ai prap ishte femija im. Nuk do ta lija te rritej pa mbeshtetjen e nje babai.

-- Pse sma ke thene te verteten. Atehere ndoshta do te te kisha kuptuar. Por tani zor se te besoj.

-- Duhet te me besosh. Me Amelian nuk kam asnje kontakt. E takoj vetem kur shoh vajzen.

-- Nuk te besoj dot me. Ti ke nje femije me nje tjeter. Nga ta di une qe nuk jam vec nje ngushellim i joti??
Urdhero dhe kete unaze.

-- Jooo mos ma bej kete. Per hir te dashurise qe ke,te lutem me beso.

Anhela nuk foli fare ,por me lot ne sy filloi te ecte ne ato rruge te rrezikshme te Los Angelos.

-- Anhelaaaaa jooooo

Dhe rendi me vrap pas saj. Nuk mund ta besonte ate qe sapo pa. Nuk ishte e mundur. E embla e tij pesoi aksident. E shtypi nje makine qe po ecte me shpejtesi,ku me siguri do kete qene ndonje i dehur.

Shpirti i SajWhere stories live. Discover now