2...

128 30 50
                                    

Ohh zot ky Tobiasi esht kaqq kaqq kaqq...😚😚pse ska nShqipri kshuu😢😢ndihem krenare se vtm me 1 pjs u rendtita ne vendin e 475😂😂e para nga fundi😂😂

#Anhela

U largova nga Tobiasi duke qare. Degjoja zerin e tij te me therriste. Zemra me thoshte te kthehesha,po krenaria ime ishte me e madhe. I ktheva shpinen dhe po kaloja rrugen. Pa kuptuar u perplasa me dicka te forte. Ishte nje makine. E pash veten 3 metra larg makines tashme. Mundohesha te mbaja syt hapur,por jo. Degjoja emrin tim te therritej,po nuk e kuptoja se kush ishte. Mbylla syte dhe e lash veten ne dore te fatit.

Nuk degjoja dhe nuk shifja asgje. Isha mbyllur brenda nje erresire. Isha ne nje vend te panjohur. Ishte shume erresire dhe nje vend i frikshem. Fillova te ecja ne menyre qe te gjeja dike te me ndihmonte,ose nje shtepi per te qendruar.

Eca drejt nje rruge ku nuk kishte asnje drite. Vetem erresire dhe disa peme te thata. Pa pritur degjoj emrin tim. Ngrita koken lart po pash vetem qiellin e erret me plot yje. E degjova prap. Nuk e dija nga vinte.

Fillova te eci prap dhe akoma nuk po gjeja nje shtepi. Diku aty pash nje shkemb te vogel dhe u ula. Prita se mos kalonte dikush aty afer dhe te me merrte me vete.

Degjova dike te fliste. U ngrita te shikoja se kush ishte. Por nuk kishte asnje njeri rrotull meje. U ula dhe mendova se ka qene nje iluzion i imi. Po si arrita ketu ne kete vend un?

Anhela. E embla ime.

I degjova prape keto fjale. Keshtu me therret vetem Tobiasi. O zot ai erdhi per mua. Fillova te qaja dhe iu pergjigja.

-- TOBIASSS

Nuk mu pergjigj. Ndoshta sme ka degjuar. Bertita me fort. Po me kot. Nuk me degjonte.

E embla ime. Me fal. Nuk doja ta merrje vesh ashtu te verteten. Me fal. Vetem per fajin tim je ne kete gjendje. Te lutem permendu sa me shpejt. Nuk te shoh dot keshtu.

Nga po vinin keto fjale? Kush dreqin po mi thot. Pse po flet keshtu.

Tani u kujtovvaaa. Un pesova aksident dhe ndodheshkam ne spital. Kam degjuar qe kur bie ne koma,ndodhesh midis dy boteve dhe duhet te zgjedhesh se ku do te qendrosh. Tani e kuptoj pse jam ketu. Jam ne koma. Moss. Me duhet te marr ate vendim te veshtire. Ku do te qendroj???

***

Keto 4 muaj vetem kam ecur neper kete rruge te erret e te pafund. Me ne fund kisha arritur te shikoja ate driten e bardhe. Kisha dite qe po qendroja para saj dhe akoma nuk e kisha marre nje vendim.

Degjoja Tobiasin te fliste dhe te me shprehte dashurine. E doja aq shume,por nuk mund ta falja. Fundja nuk do te lejoja qe femija te rritej pa baba.

Tani pas kaq shume ditesh e mora vendimin. Do ikja drejt drites. Shkova per here te fundit te shikoja prinderit e mi. Ishin shkaterruar komplet. Me dhimbte zemra kur i shihja ashtu. Por une e kisha marre vendimin. Do te largohesha.

Ika ne korridor tek prinderit e mi. Ishin te ulur ne stolat e ftohte te spitalit. Tobiasi nuk ishte aty. Mesa duket paska ikur ne shtepi.

U afrova prane mamit dhe i vendosa doren ne shpatull. E vura re qe pati nje te dridhur. Me therriti "bije" dhe pa lart ne tavanin e korridorit.

E putha ne balle,gjithashtu edhe babin. Mesa duket e ndjene qe une isha aty dhe filluan te me flisnin.

Anhela,cohu vogelushja e babit. Nuk e sheh se ne cfare gjendje po na le. Me degjo te lutem. Te duam shume vogelushe. Arbri nuk rri dot pa ty. E ka marre malli per motren e madhe. Eja bije. Eja tek familja jote.

Syte mu mbushen me lote. Nuk doja te kthehesha me ne ate bote. Me vjen keq per familjen time,por tani erdhi koha te largohesha.

Ika ne dhomen time dhe aty ishte Tobiasi. Me mbante doren te shtrenguar dhe me fliste gjithe kohes. Une e degjoja dhe me behej zemra mal kur me shprehte dashurine. Por asaj dashurie i erdhi fundi. Nuk eshte se nuk e doja me,por me vinte keq per femijen qe mbart ne bark Amelia. Ia shtrengova doren dhe ika drejt drites se bardhe.

I degjova te gjitha aparaturat ku une isha lidhur. Filluan te benin zhurma te bezdisshme,por kur kalova driten,nuk i degjova me.

U largova nga kjo bote. Ne nje bote pa familjen dhe Tobiasin. Ne nje bote te rrethuar me njerez te tjere si puna ime. Nje nje jete te re dhe te cuditshme.

#Doktori.

-- Zoteri,vajza juaj nuk ia doli. Fatkeqesisht iku nga kjo bote. Ngushellimet e mia.

-- Moss Anhelaaa. Vogelushja ime. Si do ia beje babi pa ty? Me ke do te luaje shah babi. Pseeee vogelushe,psee.

Dhe te gjithe qe ishin aty plasen ne te qara,kurse une u largova nga ai vend i frikshem,ku me mori njeriun qe doja me shume ne bote.

Ika ne shtepine time dhe nuk durova dot me. Hapa fotot qe kisha me te dhe po i shikoja me rradhe. Disa prej tyre filluan te lageshin prej loteve te mi.

I gjithe faji ishte i imi. E gjitha kjo ndodhi per fajin tim. Ahh mama nuk gjete moment tjeter per tia thene. Do tia thoja vet te verteten. Ah mamaa.

Hejj njerezzz e kam bo pa pik frymezimi,po desha me bo update pranaj e shkrujta. Po pata bo naj gabim varjani😂😂

London31Girl ja vajz dedikimi i par te perket vetem tyyy😂
Lejla_Lejla_12 kercenimet e tua jane te mirepritura ne historine time😂😂

Mos harroni te votonii njerezzz❤❤

Shpirti i SajTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang