9...

71 23 36
                                    

Gjithe pertese u futa ne shtepin e Amelias. Kush duron ate tani. Po me duhet te pres qe te di planin e Anheles. Ishalla eshte dicka qe ia vlen.

-- Ku esht dhoma ime?

-- Nuk do hash dark njeher?

-- Nuk dua. Me thuj ku esht dhoma ime.

-- Ne fund te korridorit majtas.

-- Babi kush esht ajo goca?

Dhe drejtoi gishtin ne nje cep te shtepise. Ktheva koken dhe pash Anhelen. E dija qe ska vdekur. Edhe Klara po e sheh.

-- Ajo esht vajza qe dua me shume bije.

-- Pse. Nuk e do mamin ti?

-- Klara babi esht i lodhur. Ik dhe ti te flesh ne dhome.

-- Mir mami.

Klara iku ne dhome dhe ngelem vetem ne te dy. Nderkohe Anhela kishte ikur ne momentin qe e kishte pare vajza.

-- E shef? Edhe vajzen e ke fiksuar me keto gjera koti. Sillu mire para vajzes dhe mos bej sjellje prej te cmenduri,ne qofte se nuk do te mbyllesh ne spital.

-- E vetmja e cmendur ketu je ti,po ik me le rehat.

-- Do ta shofim.

Ika ne dhomen time. Ishte mobiluar mire te pakten. Rregullova rrobat dhe u shtriva ne krevat se mos ndoshta vinte Anhela.

Prita pak dhe erdhi.

-- Do ma tregosh planin tani?

-- Do te hy ne trupin e Amelias dhe do te vij te rri me ty.

--Do hysh te shpirti i Amelias? Po shpirti i saj ku shkon pastaj?

-- Mos u merakos. Do jete i mbyllur ne nje vend te erret, kur te iki une do te kthehet prap. Po nuk do mbaje mend asgje.

-- Meqe e thua ti,ne rregull. Nuk e ke idene sesa me ka marre malli.

-- Edhe mua. Po duhet te presim momentin e duhur.

Dhe u largua duke mos me lene te pergjigjem. Te pakten e mora vesh cdo te behet. Ora ishte 19:06. Ishte heret por ishte erresire. Te kqijat e dimrit...

Mendova te flija pak dhe sapo mbylla syte,me zuri gjumi direkt.

***

Degjoj nje zhurme dhe zgjohem. Shoh oren kishte shkuar 22:00. Thash se mos ishte Anhela dhe prita.

Por jo. Nga dhoma hyri Amelia e veshur me disa rroba te kuqe qe ishin me te vertet provokuese.

-- Dil moj jasht. Te thash qe nuk kam ndermend te fle me ty.

-- Shshh Tobias. Mos bej zhurme. Do te te degjoj vajza. Jam Anhela.

-- Anhela e dashur. Me ne fund.

U cova direkt nga krevati dhe e perqafova. Sa me kishte marre malli. Edhe pse ishte trupi i Amelias e ndjeja qe shpirti i Anheles ishte aty brenda. E ndjeja.

E putha gjithe pasion. Sa me kishin munguar buzet e saj te embla. Kot nuk e quaja " e embla ime ".

Epo si cdo cift edhe ne e kaluam naten  sic e kalojne te tjeret  ( e kuptoni ee😂😂)

Kur zgjohem ne mengjes Anhela nuk ishte aty. Ne fakt nuk ishte trupi i Amelies.

Kujtova naten qe kaluam dhe u gezova. U cova gjith qef. Ika ne kuzhine te haja dicka.

-- Ouu cne kaq i lumtur sot ti?

-- Pak rensi ka.

-- Mire.
Dhe se ca pati filloi te qeshte.

Kalova pak kohe me Klaren dhe dola te pija dicka. U ula ne nje lokal diku aty afer. Po pija cajin tim te ngrohte kur erdhi Anhela.

-- E embla ime. Sa mire qe erdhe dje. U kenaqa shume.

-- Si? Ca po thua?

-- Dje pra qe ishe futur tek trupi i Amelias.

-- Dje kam ndejtur gjithe kohen ne spital sepse mami ishte semure.

-- Pra spaske qene ti dje? Po athere ka qen Amelia. Po ajo nga e dinte?

Flashback.

Amelia's P.O.V
Degjoja disa zera te vinin nga dhoma e Tobiasit. Ika te shikoja se me ke po fliste. Ishte fiksuar duke pare diku ne nje cep te murit. Afrova veshin tek dera dhe po degjoja.
-- Do ma tregosh planin tani?

-- Do te hy ne trupin e Amelias dhe do te vij te rri me ty.

--Do hysh te shpirti i Amelias? Po shpirti i saj ku shkon pastaj?

-- Mos u merakos. Do jete i mbyllur ne nje vend te erret kur te iki une,do te kthehet prap. Po nuk do mbaje mend asgje.

-- Meqe e thua ti,ne rregull. Nuk e ke idene sesa me ka marre malli.

-- Edhe mua. Po duhet te presim momentin e duhur.

Tani e kuptova. Ne mendje me erdhi nje plan. Ka per te funksionuar , e di.

End of flashback

--Nuk e di. Ndoshta na ka degjuar.

-- Ahh ka per ta mbajtur mend.

-- Mos ia vej re do ti vija edhe asaj dita.

-- Mire. Po mamaja jote cfar kishte?

-- Se ckishte ngren dhe ishte helmuar. Kisha frike ta lija vetem dhe qendroja aty. Gjate gjithe kohes me therriste.

-- Sa keq. Here tjeter thuaj "te kaluara" nga un.

-- Tobias ..

-- E di e di qe nuk te sheh.

-- Ahh Tobias.

Ahh mo njerez e kisha ngatrru emrin e Anheles me te Amelias dhe e pata bo lomsh. Po e rregullova😂😂

Shh flm per 3K shikime tek historia " Nje mundesi e dyte "❤❤

Kurse kjo spaska sukses fare xp varja😂😂

Shpirti i SajWhere stories live. Discover now