8...

68 23 29
                                    

-- Tobias zgjohu bir.

Po shihja ne enderr sikur po ecja me Anhelen ne breg te detit,ne prag perendimi. Fillova te largohesha prej saj sepse dikush po me therriste. Nuk doja te ndahesha prej saj.

Kur u zgjova pash qe im ate po me therriste per tu zgjuar. E mallkova nen dhembe qe me nderpreu ate enderr aq te bukur.

-- He re se u zgjova. Ca ke qe bertet?

-- Ce ke ket te folur ti? Vishu shpejt dhe hajde posht se kemi per te folur dicka.

-- Mir mir ik tani.

U vesha gjithe pertese dhe ika poshte. Ishin prinderit e mi bashke me Amelian dhe Klaren.

Po kto cne ktu?

Nejse. Shkova dhe u ula diku ne cep te divanit.

Nuk fliste asnjeri prej tyre.

--  Do flase dikush?

-- E para punes ndrysho te folme Tobias. Je perball prinderve te tu ktu.

-- Me fal ee..

-- Sic e shikon ketu esht dhe Amelia me vajzen tende,Klaren.

-- I shof. Nuk me kane lene syte.

-- I shef ee?? Po sikur te te thoja qe te shkosh te jetosh me ato,si do i shifje?

-- As e kam ndermend te jetoj me ate femer. Nuk dua qe te shof lloj-lloj burrash qe do fuse ne shtrat ajo.

-- Tobias...

-- Pusho njeher ti. I joti ishte mendimi qe te vije ketu dhe te me merrje ne shtepine tende?

-- Po mendimi im ishte. Qe te mos lesh me nam neper qytet duke folur me vete si nje i cmendur.

-- A je ne terezi sec po thua? Gjithe keto kohe kam qene me Anhelen. Boll shpife qe te me konsiderosh si te cmendur.

-- Tobias. Me degjo mua njeher. Do te them dicka. Kot nuk jam mamaja jote.

-- Edhe heren e fundit fole,po Anhela perfundoi ne spital. Shyqyr qe shpetoi.

-- Ahh bir. Jan vetem iluzionet e tua. Ajo ka vdekur. Prandaj do ikesh te jetosh me Amelian dhe Klara te rritet si nje femije normal me te dy prinderit afer vetes.

-- Nuk jetoj me kete femer. Klaren do ta mbaj sic e mbajta deri tani.

Nuk kisha ndermend te flisja me. Dua te jetoj me te emblen time dhe jo me nje tradhetare si ajo.

Ata te tre sec po flisnin bashke,por se kisha mendjen fare. Reagova vetem kur erdhi Anhela.

-- Ja ma ku e ke Anhelen. Anhela afrohu. Mos ki frike. Edhe keta i ka marre malli ashtu si mua.

-- Ku e ke Anhelen? Je ne terezi Tobias? As un e as mamaja jote nuk shofim ndonje Anhele ketu. Armela shef gje ti?

-- Jo..

Foli kjo

-- Ate e di une mire??

-- Meqe Anhela eshte ketu,dua ti kerkoj dicka,sepse jam mama dhe merakosem per ty.
Anhela bije,mbushja mendjen te jetoje me Amelian.

-- Pushoo. Mos vazhdo m. Te thash njeher joooo.

Pash nga Anhela por ajo po qendronte serioze.

-- Anhela? Flit. Thuaju dicka.

-- Tobias ik jeto me Amelian. Kam nje plan.

-- Cfare eshte?
Fola me ze te ulet qe te mos me degjonin.

-- Vetem prano. Kaq bej.

-- Amelia bej gati nje dhome vec per mua se skam ndermend te flej ne nje krevat me ty.

U afrova tek Anhela dhe e pyta nese ishte e sigurte.

Mamaja ime kishte filluar te qante. Pse valle? Sikur ca bera. Nje bised normale familjare ishte. Sa dramatike qe i ben gjerat dhe kjo.

E di e diii qe eshte shume i shkurter dhe boriinngg😣😣po skam pas feymezim fare dhe nuk doja tju lija kot tu prit xp gjasme xp
X

H se te pjs tjt do shpik najgje tbukur xp

Shpirti i SajWhere stories live. Discover now