Hejj sh flm qe po me ndihmoni me komentet dhe votat xp historia po ngrihet ne renditje xp yeaayyy😂😂
Rruges kur po shkoja per ne shtepi,pash Anhelen. E thirra sepse doja te rrija me ate dhe te flisja prap. Kur po e therrisja te gjithe njerezit kthyen koken dhe po me shihnin cuditshem. Ne fakt kishin te drejte. Une po therrisja dike qe vetem une e shoh.
Fillova te vrapoja pas saj dhe sapo iu afrova pak,ndjeva nje goditje te forte ne trup. Nje makine kishte ardhur drejt meje dhe me kishte goditur.
Kisha rene pa ndjenja. Degjova vetem nje Me Fal ,por ishte nje ze i lehte dhe mezor degjohej.
Disa njerez qe ishin aty me moren dhe me derguan ne spital. Me cuan ne dhomen time. Pas pak aty shfaqet Anhela. Me afrohet dhe ulet tek krevati im.
-- Do me te vertet qe te me prekesh?
-- Po. Pra ka nje mundesi tjeter qe te te takoj?
-- Ka. Po nuk e di a do te jesh dakort ti.
-- Pse? Ca duhet te bej?
-- Duhet te vdesesh dhe te vish me mua. Eshte e vetmja menyre.
-- Nese duhet ta bej kete gje. Ne rregull.
Dhe mbylla syte duke pritur vdekjen time. Anhela sec beri tek disa makineri dhe u degjuan ato alarmet e tmerrshme qe i urreja aq shume.
Pas pak minutash e shoh veten nje nje vend te erret,ku perball kisha Anhelen. Ika me vrap drejt saj per ta takuar. Mezor e kisha pritur ate moment.
Shkova dhe e perqafova me gjithe forcen time dhe fillova ta puthja gjithe pasion. Sa me kishte munguar.
-- Tani duhet te marresh nje vendim te fundit Tobias.
-- Cfare?
-- Ti duhet te kalosh ne driten e bardhe sic kalova une. Nuk do te jetojme ne kete vend te erret. Do te ikim diku tjeter bashk. Mjafton te kalojm tek ajo drite.
-- E nese nuk e bej?
-- Atehere do kthehesh tek trupi yt dhe do te ngjallesh. Doktoret do te mendojne qe kalove ne koma,dhe pastaj do sherohesh. Po mua nuk do me takosh dot me. Vec do te me shohesh sic kemi bere keto dite.
Nuk dija cte beja. Mendja me shkoi tek prinderit e mi. Kushedi se cfare do tu ndodhte po te merrnin vesh qe une kam vdekur. Fundja jam dhe femija i tyre i vetem. Nuk ua bej dot kete gje.
-- Me fal Anhela. Nuk i braktis dot prinderit e mi. Do te kthehem.
-- Te kuptoj.
E perqafova per here te fundit dhe u nisa drejt jetes sime. Shkova ne dhomen e spitalit dhe ishin duke me bere trupin gati,sepse mendonin se kisha vdekur.
Hipa siper trupit dhe hyra ne te. Fillova te marr fryme normalisht. Doktoret u cuditen dhe ngelen me goje hapur kur pane qe nje i vdekur mori fryme perseri.
Njoftuan prinderit e mi dhe erdhen e me perqafuan dhe ndjeva lotet e mamase sime tek binin ne fytyren time.
Me bene gati dhe me moren ne shtepi. Ika ne dhomen time te shtrihesha dhe te pushoja pak. Por aty po me priste Anhela.
-- Kur ke ndermend te ikesh Anhela. Kshu do te qendrosh gjithmone?
-- Derisa ta shoh te arsyeshme. E kam te veshtire te ndahem prej teje.
-- Edhe une. Si thua sikur te dalim bashke neser?
-- Bashke? Vec ti mund te me shohesh. Njerezit do te mendojne se je cmendur.
-- Nuk me intereson. Dua vetem te jem me ty.
-- Ne rregull.
Bllah e di qe esht i shkurter po nuk po me vinte ndermend asnje lloj skene xp te shof ca do boj neser xp gjithsesi kjo histori nuk zgjat shume,po do perpiqem te shtoj dicka here pas here qe te mos mbaroje shpejt
Nderkoh votoni njerez❤❤